Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dit moet er ook echt uit vind ik. Je ziet gewoon hoe hij naar de bal toe aan 't glijden is...

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zo. Alleen de code moet dus tags ;)

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ze zouden dit keer toch komen met een geheel gelicenseerde PL, of waren dat weer loze beloftes!?

Zou trouwens fijn zijn als ze nu ook eens de J-League en de amerikaanse league erin gooien, aangezien er toch wel wat leuke spelers in rondlopen...

Ik zie het allemaal wel. Als Konami weer een teleurstellende game op de markt brengt, dan zijn er genoeg andere games die wel de moeite waard zijn om aan te schaffen.

4. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik nagenoeg niemand over hoor is de cursorchange. Dat is namelijk echt kut. Met corners wil ik standaard mijn beste CB hebben, en niet een kleine back. Als iemand snel en goed corners neemt ben je eigenlijk kansloos omdat je nog niet goed je spelers gepositioneerd hebt. Erg stom.

Ook wil ik sneller een speler krijgen die in de buurt is van de speler waar de bal naar toe gaat. Nu loop je vaak achter de feiten aan, simpelweg omdat je te laat de speler krijgt die moet gaan dekken, sliden of whatever. Dit heeft er ook weer mee te maken dat je backs echt te dom zijn.

Het zou leuk zijn als je team ook is als team zou opereren want de looplijnen van sommige figuren zijn echt bedroevend. Je moet voor de grap maar eens een replay kijken van een speler die helemaal niks met het spel te maken heeft, verbazingwekkend wat die gasten voor fratsen uithalen. Logische beslissingen van spelers zou een verademing zijn. Spitsen die weglopen van de bal, simpelweg niet meelopen terwijl zo makkelijk een doelpunt gemaakt kan worden.. Het zit er allemaal in.

Dan heb ik het nog niet eens over de keepers gehad, de snelheid van het spel, de scheids en zijn rare straffen en de vele logische opties die ontbreken in de vorm van een goede ML, editmode etc.

Ik koop deze PES ws toch wel, Fifa blijkt kut.

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als de AI van je medespelers sterk wordt verbeterd dan kan je veel meer kansen creeëren en veel beter combineren. Je kan nu haast niet bewegen zonder de bal in het spel. Daar moeten ze echt iets voor vinden. Ik heb laatst geloof ik een filmpje gezien van een spel waar dat heel goed gedaan werd. Zal het een keer zoeken. Was geloof ik Japans.

6. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een één-twee opzetten kan heel simpel, en daar is eigenlijk waar mijn spel op leunt. Voor de rest is het wachten, dreigen en kappen tot je zelf vrij staat of een goede afspeelmogelijkheid hebt. Helaas niet nodig als je een koning hebt, dat zou het echt een stuk vetter maken.

Laatst voor de grap tegen een vriend vanaf de aftrap gescoord. Dindane in topvorm, en ik loop zo iedereen voorbij. Te belachelijk voor woorden.

Wat ik ook echt eruit wil hebben.. Die lompe Akka. Elke keer dat ik met een goede speler wat scharen eruit wil gooien komt die klote akka weer tevoorschijn, en het gaat altijd fout. Nergens goed voor, dus weg ermee. Wat ik ook wil is de bal langs iemand spelen en er zelf langs de andere kant voorbij rennen, dat is zo cool.

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik de één-twee ook vaak ja, probleem is alleen dat de computer dan altijd een bepaalde lijn loopt en niet naar de bal komt. Verder is het soms frustrerend als je met je linkermiddenvelder bijv aan de zijkant aan het stallen bent om die linksback te laten opkomen en dat ie dan gewoon niet opkomt en daar blijft staan. Echt vervelend.

Dit is trouwens dat spel dat ik bedoelde:

8. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Er is info gelekt over PES 2009, het zijn voornamelijk feitjes die al langer circuleren, en nu lijken te worden bevestigd ( niettemin niet bevestigd door Konami dus officieel blijft het een gerucht )

Dit hieronder is dus een citaat:

Bron: WENB

Laatst bewerkt: 23 jul 2008
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    @Shin
    Welke versie is dit dan?

10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Shaolin Soccer. Al lijkt et me wel een vet spel8)

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    nog iets wat zo kut is aan pes 2008, als ik met een buitenspeler (bv mijn linksbuiten) over de linkerflank ren, gaat mijn spits naar mijn linksbuiten toelopen inplaats van diep te gaan zodat ik een voorzet kan geven. op een gegeven moment loopt mijn spits dan zowat naast mijn linksbuiten. Hier heb ik dan helemaal niks aan aangezien ik meestal met een statische spits speel die niet 1/2 mannetjes kan uitspelen. Ik wil die bal gewoon lekker voorgeven zodat hij hem erin kan koppen...

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    We krijgen dus weer de oude PES (gebaseerd op PES4 of 5), iets betere graphics, veel betere lighting, nog steeds geen volledige premier league qua licenties (zucht), dezelfde beloftes als ieder jaar van verbeterde AI en gameplay, een nieuwe manier van schieten (vond PES5 prima, PES2008 TE wisselvallig en gewoonweg KUT), etc etc.

Ik zou liever zien dat ze de game dit keer gewoon voor 30-40 euro releasen. Maar ze gaan er gewoon weer 60 euro voor vragen vrees ik... :{

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Het heet Football Kingdom geloof ik.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen maar pluspunten gewoon dus... kan niet meer wachten en hoop echt dat dit allemaal waar is :D

15. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ja die football kingdom zag er veelbelovend uit. Ik vind het er beter uitzien dan pes2008 kwa animaties en ballfysics. Kijk hoe mooi en vloeiend de bal beweegt. En de goalnetten zijn het meest realistisch dat ik ooit in een voetbal spel heb gezien. En dat allemaal op een ps2.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Indirect van Evoweb en direct van HanTerp op Pesonly :) :
    7v7 Online, dat zou te mooi zijn 8) Jammer dat Bayern er uit wordt gegooid though, een beetje vreemde actie.

Edit: is hier voor al gepost.. heb ik er denk ik over heen gelezen ofzo. Ach ja. :+

Laatst bewerkt: 24 jul 2008
  17. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Be A Legend:lol:

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar grappig aan ?

19. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Omdat het bij FIFA 'Be A Pro' heet denk ik ;)

20. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Is dat kingdom football ook ergens te koop hier? Ziet er echt vet uit!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina