he de game ook gekocht en ben bezig met The Survival mode Is het trouwens nomraal dat het laadscherm met survival een soort van strepen vertoont? lijkt een beetje vaag , als het laden voorbij is zie je het ook niet , puur bij het laden
die zie ik wel bij story mode , ik heb het over de trial mode en dan survival iemand die dat kan bevestigen , rode en groene strepen met het laden van de gevechten daar ? elk scherm in de game is gewoon zwart , alleen daar niet beetje vaag , heb het ook alleen maar hier click op de screen om het te zien
hmm volgens mij zie je overal dragonballs maar jij bedoeld bij character select dan aan jouw plaatje te zien, tbh ik let nooit op de achtergrond maar als hij anders dan zwart zou zijn zou ik het direct merken denk ik... want ik ben nogal de persoon die overal heel erg op let maar goed mijn ogen kunnen mij hier ook in de steek hebben gelaten, ik kijk later vanmiddag wel even als ik klaar ben met werken.
ja ikke en ik vind dit spel egt geweldig. Ik had nog nooit eerder DBZ gespelld en nu ik het speel komen er weer allemaal leuke jeugd herrinneringen naarboven zoals kamehameha in de klas naar elkaar toe doen
ik zit nu bij de training ++++++++ ADVANCED ++++++++ Chapter 9: Transforming Chapter 10: Aura Actions Chapter 11: Aura Spark Chapter 12: Drama Pieces en moet iemand in de lucht slaan en dan met naar beneden en RT naar beneden trappen ofzo maar dat lukt maar niet kan iemand me aub uitleggen hoe ik dit moet doen?
je moet eerst iemand de lucht in slaan(B+UP meen ik) en zodra die de lucht invliegt, moet je direct RT indrukken.
Dat verbaast mij ook, inderdaad. En deze game staat niet bekend om zijn replay waarde, dus als ik het uitgespeeld heb... M.a.w: Niet het 50 euro waard
Misschien is ie dat niet waard maar het is wel leuk om af en toe te spelen. Maar 50 euro is inderdaad teveel.
Ik heb de vorige DBZ games ook gespeeld, en ze waren allemaal nice , maar echt niet het volle prijs waard. En dit is zeker bij dit het geval, want ja. De Storyline is niet al te lang, en daarna kun je er toch niks meer mee...
Ik had hem in Juni gekocht via de bazaar voor 35, uitgespeeld en verkocht. Hij was wel vermakkelijk maar toch minder dan Budokai 3, die voor mij het beste blijft. Alles klopte gewoon aan die game, en die heb ik echt helemaal kapot gespeeld. DBZ Fighters blijven leuk, ook na 495729572 delen blijf ik het altijd leuk vinden. Maar het feit dat Burst Limit maar tot de Cell Games ging en er niet eens volledige Saga's waren ( Geen Garclic Jr., Android 19 en 20, niet alle gevechten uit Saiyin, Freeza en Cell Saga ) vond ik toch wel weer een hele stap terug. Game speelde zeker lekker maar vergeleken met Budokai 3 stelde het niet veel voor. Mocht ik deze game ooit eens tegen komen op de bazaar/budgetbakken voor een tientje/15 euro dan koop ik hem wel weer. Blijft altijd leuk met wat vrienden, online tegen mensen vond ik dan weer niet leuk. Iedereen speelde alleen maar voor de winst, dus alleen maar big bang attack enz.
Bij de vorige DBZ's vond ik het altijd leuk om tegen elkaar te spelen. Daarom wil deze wel in mijn collectie hebben.
Budokai 3 was ook gewoon perfect. De Tenkaichi delen gingen allemaal de slechte kant op, met de kutcamera en nieuwe setting, en ook dat je bijv. niet kon transformeren in SSJ. Voor mij blijft Budokai 3 dé DBZ Game