Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe langer ik speel hoe kutter ik campain vindt.. maar online is wel gruwelijk
    hoop dat co-op de campain beetje kan redde want wordt echt chagrijnig van die mods -_- dat ze leren met orb om te gaan ofzo
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Geef maar aan, ik ben op dit moment in chapter 2 met de co-op campaign.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [gtuser]243677[/gtuser]

    Met vrienden gespeeld. Ik kan er dus echt niets van ;)
     
  4. ggo

    ggo Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hele dikke game
    alleen toen ik vanmorgen een player match begon speelde ik tegen bijna alleen maar bots, en dat via de reguliere multiplayer
    ik snapte er geen moer van, doe ik iets verkeerd?
     
  5. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat is wel vaker als het rustig is, voor je de game joint kun je zien hoeveel mensen er in zitten, als dit bijv 1/17 is, is de kans groot dat je tegen bots speelt.
     
  6. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Oplossing! Speel ranked matches :cool:
     
  7. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou, als ik op ranked matches zoek, vind je voor de meeste gametypes 4 a 5 severs (waarvan geen enkele dedicated Midway server), en die zijn vrijwel altijd allemaal helemaal leeg, niet echt een oplossing lijkt me.
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    tjah even wachten of wel gewoon deatmatch spelen met bots ;) meestal is een ranked deadmatch snel vol.
     
  9. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik host vaak ranked deathmatches en ze lopen altijd snel vol.

    Probleem : Vandaag 4 red lights op m'n 360 gekregen. Op m'n verjaardag en precies een jaar nadat ik hem gekocht heb, HOERA VOOR MICROSOFT! \o/
     
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    4 betekend niet dat hij kapot is, maar dat je kabel er niet goed in zit, 3 is kapot.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Iemand nu zin in co-op?
     
  12. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja, heb het opgezocht op internet. M'n AV kabel zit er gewoon goed in en ik hem schoon gemaakt met een doek ( Er was helemaal niks mis mee ) Hij hield er vanmiddag gewoon opeens midden in een game mee op. Stond er verder ook dat wanneer dit niet werkt dat je hem gewoon kan laten repareren of omdat ik hem vorig jaar heb gekocht en dus nog garantie heb gewoon kan omwisselen bij de winkel waar ik hem gekocht heb.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2008
  13. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien heel gek maar heb jij een pal versie??

    ik heb geen pal versie en hoor dat mijn xbox nu echt hoop herrie meer maakt en heb met pal versie's geen last van en als chip overhit raakt krijg je ook red light.. als beveiliging.. een keer in koude handoek rollen ;)
     
  14. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Haha ik ken die tip van de koude handdoek. Maar ik kijk morgen nog even of ie het dan wel doet en anders dan maar even naar de bart-smit.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2008
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik, ik wil de campaign op insane doen.

    Als iemand met mij de campaign op insane wilt doen, voeg MetalSonicNL dan maar toe, ik heb de campaign al uitgespeeld op normal en mijn kill/ death ratio is ook in orde ;) ( mag ook wel, ik speel de UT serie al sinds Unreal & UT99)
     
  16. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    bart smit zegt waarschijnlijk toch dat je hem zelf op moet sturen. Microsoft even bellen etc.
     
  17. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarvoor dient de optie in Video Settings; Post Processing eigenlijk?
     
  18. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ''what does the option "post processing" do in UT3? Which of the options is suitable for the most performance?''

    Post Processing: This setting is quite important for overall image quality. The available options are Muted, Default, Vivid and Intense. A screenshot comparison of the same scene using these four settings is provided here. Each effect is slightly different in the amount of bloom and light contrast it contains, but in terms of framerate, it appears they all perform much the same, at least on more recent graphics cards. Note that if you see a great deal of blurring, make sure your Screen Percentage slider is set to 100 - see further below for details. Also note that the various post processing options all effect the amount of aliasing (jaggedness) shown. There are a range of advanced variables, including DepthOfField and FloatingPointRenderTargets which can further customize the post processing used in the game - see the Advanced Tweaking section for details.
     
  19. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je ergens zien welke mutators aan staan en hoe de verbinding is van de host voordat je een game ingaat. Voor ranked heb ik nog geen game kunnen vinden.
     
  20. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe lang duurd campain 2 wel niet doe al 2x sommige lvl's dubbel alleen heb idee iets moeilijk is maar voor rest. warface is soms onmogelijk met mobs -_-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina