Dit kan ook aan je nieuwsserver liggen. Bij vele (gratis) nieuwsservers is het niet vanzelfsprekend dat een bestand compleet binnenkomt. Hiervoor zijn de par files voor bedoeld maar als je daarvan teveel van mist kan er nog steeds niet gerepaired worden omdat er dan simpelweg nog te weinig blocks beschikbaar zijn. Je hebt dan 2 opties, je zou extra par's kunnen aanvragen alleen is het daar 1. de vraag of je ze ook krijgt en 2. dit er genoeg zijn om het bestand volledig te repareren. Mag ik vragen welke newsserver je gebruikt, misschien is het dan wel het overstappen naar een andere nieuwsserver waard.
Ik vind het zonde geld, met FTD kan je net zo veel en bovendien zit er een hele Nederlandstalige community achter wat erg prettig is. Probeer jij bijvoorbeeld maar eens op newzbin.com een Nederlands theorie examen voor de motor te vinden oid. FTD/FTN/Download2day zijn alle gratis en bieden een heel groot aanbod, zonde om je geld te besteden aan iets wat ergens anders gratis word aangeboden. Ik kan het niemand aanraden.
Zoveelste verwijzing naar Binaries4all
Inderdaad een prettig programma maar tegenwoordig doen de nieuwste versies van GrabIt en Newsleecher dit ook, wat Autounpack (en RARslave) eigenlijk overbodig maakt. Ik zou even de nieuwste versie van één van deze programma's downloaden, werkt nog net wat prettiger dan Autounpack (of RARslave).
@Neonova: NSB'tje? .
Laatst bewerkt: 21 jul 2008