[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Grinden is gewoon aan een stuk door hetzelfde doen (bijv mobs killen voor farmen, quest grinden voor levelen, mats grinden voor te craften/verkopen).
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Avondje, misschien 2. Check www.thottbot.com als je een quest locatie niet kan vinden.

    Ik speel nu zelf op Blade's Edge trouwens, Belf Warlock ; Morte.
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik zag dat mounts nu op lvl 30 beginnen.

    De laatste doodssteek voor mij

    'tis toch achterlijk 8)
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kwam voor mij best goed uit.
    Avond ervoor 30 gedinged. :cool:
     
  6. Unrealpsycho nl

    Unrealpsycho nl Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er een beetje stom uit vind ik persoonlijk..Lvl 30s met een mount..Ik zag een mount echt als eindstation..Nu heeft iedere idioot er een:p. Nu ben ik me maar op lvl 70 aan het concentreren en LW en Skinning\o/. Dus ik heb nog een vraagje: Hoe level ik snel!? En zeg aub niet questen want dat vind ik vies tegen vallen...:emo:
     
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    thx, heb z'n zip file nu gedownload, maar zie nergens iets waar ik kan installeren?
     
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    moet bij World of Warcraft/Interface/Addons
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ok ik heb die map in die addons map gezet, en spel op gestart. maar ik zie helemaal niks? en ook niet op de map ofzo...
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    http://www.wow-pro.com/node/631
     
  11. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het character selectie scherm zie je links onder een knop Addons daar moet je op drukken en de addon aanvinken.
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    hij staat aangevinkt, maar in het spel zie ik nog steeds niks...
     
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook Load out of Date aangevinkt bij dat addons scherm?
     
  14. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de nieuwste versie gedownload?
    Zoja doe dan iets van in chat: /hier de naam van een addon of logische afkorting.

    of check readme file, of check voordat je een char kiest maar nadat je ingelogd heb bij de knop addons, en als er staat out of date, download dan een nieuwere versie, of check het hokje: load out of date addons.
     
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    thx het is gelukt :D
     
  16. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie gebruikt er nou nog thottbot? gadverdamme zeg! :+
     
  17. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals niemand van julie weet zit ik in de beta, hier een (kleine) preview
    [Warning: Kan spoilers bevatten, en duurt even om alles te laden, VEEL sceenshots!]
    [Wrath of the Lich King Beta] Preview #1
    Anyways, hierbij laat ik wat in-game screenshots en commentaar van Northrend & de Death Knight (so far) zien.
    Ik nam de Zeppelin vanuit Undercity naar Vengeance landing. 't Ziet er allemaal erg vet uit. Hier wat screenshots
    (Dit is allemaal in Howling Fjord)
    Je maakt gelijk kennis met de nieuwe undead faction: Hand of Vengeance, een faction geleid door Sylvannas (ook leider van de Forsaken) die een opstand tegen de Lich King wilt maken, als wraak.
    Ook hebben de undeads (EINDELIJK!) hun eigen "bouwstyle".

    (Plaatje van bovenaf de lift)
    [​IMG]
    (Plaatje vanaf een kamp met vijandige mobs, in de achtergrond zie je Vengeance Landing)
    [​IMG]
    (Achievement unlocked, vertel ik later misschien meer over, zijn op het moment 516 achievements in-game)
    [​IMG]
    Je komt in een soort vallei aan, met grote bergen die het omringen, je kan via een gigantisch hoge lift naar boven komen.

    Anyways, na een quest begonnen te zijn, klein beetje ge-explored.

    (Warlock: Demon form)
    [​IMG]
    (Northrend: lucht)
    [​IMG]
    (Random vette shot, met Utgarde rechts)
    [​IMG]
    ("undead vs vyrkuls")
    [​IMG]
    (Random shot)
    [​IMG]
    (Sprong vanaf super hoge berg)
    [​IMG]
    Het ziet er allemaal ERG vet uit.
    Na een group te hebben gemaakt de nieuwe instance, Utgarde Keep uitgetest.
    Mobs zijn vrij easy, Het ziet er wel leuk, maar niet super bijzonder uit (behalve de forge - die is super vet! )
    (Plaatje van de forge)
    [​IMG]
    1e boss heeft 4 adds, niet zo héél moeilijk.
    2e boss zijn 2 bosses eigelijk (wel maar 1 item die dropt helaas). Na 2x bugged te zijn gelukt.
    En als laaste gingen we naar de laaste (waarbij je het laaste deel van de instance buiten loopt)
    Platform van laaste boss:
    [​IMG]
    Leuk gevecht, met een "cutscene" tussen de eerste en 2e phase.
    [​IMG]
    Vond het over het algemeen wel een leuke dungeon, qua layout is het wel een stuk anders dan we van de Burning Crusade kennen. Kan niet wachten om meer te zien. :)

    Na de instance te hebben gecleared, een mage gevraagt om een portal naar Dalaran te maken - de nieuwe capital city.
    Het ziet er allemaal erg leuk uit, een beetje een Arabische/Stormwind style mix. Het meeste is al af, maar er moet nog veel gebeuren (textures, barber shop etc)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    (Later meer, heb niet echt veel)

    Daarna terug gegaan naar waar ik eerst was (Howling Fjord), en verder van de omgeving genoten.
    (Nerubations! Dit is overigens de andere begin zone)
    [​IMG]
    (Lopende rotsblokken met bomen!)
    [​IMG]
    (Mooie screenshot)
    [​IMG]
    (Nog een coole)
    [​IMG]
    (De nieuwe Void Reavers? Je weet wel wat ik bedoel, de grote level 70 elite's in Hellfire)
    [​IMG]

    Wat later, na wat rondkijken in The Nexus aangekomen.
    Instance niet gezien, maar van buiten is het S-U-P-E-R.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ook met een (sunwell geared) group Drak'Tharon instance gedaan. Suuuuuuper vette instance, beste in-game die ik heb gezien zo ver. Je vecht tegen undead trolls voornamelijk.
    Niet erg moeilijk, group setup:
    L72 Sunwell geared protection warrior (iemand van m'n live realm)
    L71 Sunwell geared demonology warlock (iemand van m'n live realm)
    L77 Quest geared Blood Death Knight (Main is Sunwell geared warlock) (iemand van m'n live realm)
    L71 Sunwell geared holy paladin (random)
    L70 T4/T5 (quality) geared frost mage (ik...)
    Mobs zijn rond level 74-77

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Laaste boss is érg vet, met een leuke event.
    [​IMG]


    Ook een female human Death Knight aangemaakt. Je begint als een "slaaf" van The Lich King. Langzaam leer je Death Knight kennen. Ben nu "klaar" daar.
    Ik moet zeggen, de meest vette quests die ik in-game heb gezien so far. Top gedaan Blizzard! Death Knight speelt trouwens ook best goed voor het grinden. Ik kreeg op level 56 een level 60 mob dood zonder meer dan 5% health te verliezen.


    (Plaatje van m'n Death Knight nu)
    [​IMG]
    (Screenshot van een quest - om de stad te vernietigen, maar eerst moet je hier alles "inspecten"
    [​IMG]
    (Na met een vriend onze mount uit de "Shadow Realm" te hebben gehaald op onze Death Knights :D)
    [​IMG]
    (Een monster die je helpt met het meevechten tegen de Argent Dawn)
    [​IMG]
    (Nog een Death Knight screenshot)
    [​IMG]
    (1 van de laaste Death Knight quests)
    [​IMG]

    Anyways, m'n algemene indruk zo ver is super goed, de achtergrond muziek/lucht is ook érg vet (met het Noorderlicht). De quests over het algemeen zijn ook wel leuk (Vooral zoals ik al zei de Death Knight quests, de meest vette quests in-game zo ver)
    Death Knight. De zones (wat ik heb gezien) is ook super. The Burning Crusade was goed vond ik, maar het is niks vergeleken met dit!
    Anyways, dit was de eerste Northrend preview. Hoop dat julie de screenshots mooi vonden. IK post later een nieuw topic, met nieuwe screenshots/nfo.
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nice one :)

    Geen nieuwe info voor mij, maar wel cool om te zien.
    Zag dat je Fraps had draaien, maak eens een filmpje mocht je nog een andere instance binnenrennen?

    @ iedereen: Veel filmpjes op WCM al; vooral over DK's eigenlijk. Best aardig om te zien.
     
  19. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Herioc ik kan echt niet wachten die details het ziet er gewoon ubervet uit!:D
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ben blij dat ik al een jaar zonder WoW zit :D game was mij veel te verslavend. Soms tot lang in de nacht door raiden etc brak op het werk. En mijn account heeft nog een aardig geld bedrag opgebracht via marktplaats :D.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina