Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel een Falcon en ook oude voedingsblok dus ik denk niet dat het veel verschil zal maken ;)
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, en het label dan? :{
     
  3. Shizzel

    Shizzel Guest

    Die heeft UPS dan bij zich.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, dat hoor ik voor het eerst en ik vind het vaag dat ze twee methodes handteren. Ik kreeg de instructies via de e-mail incl. het label en zo gaat het bij mij op het werk ook als we zendingen per koerier versturen. Maar goed, dan weet ik dat ook weer.
     
  5. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebeld voor nieuwe kabel. De vrouw moest wel even zoeken achter de kabel met haar computer. Maar normaal krijg ik die binnen de 15 dagen aan. Gelukkig kan ik nog met mijne kabel spelen. Maar gezond kan het niet wezen.
     
  6. Versteegh

    Versteegh Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een mail gehad van UPS met een Elektronisch retour label.
    Deze heb ik uitgeprint, nu moet ik dus zelf voor een doos zorgen waar de xbox goed in past?

    En als ik UPS bel dat ze het pakketje komen ophalen, moet ik daarvoor betalen?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik krijg net plots een e 74 system error, sniff sniff :mad:
    me xbox naar de klote

    E74: AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable. If the cable is known to be working then there is a 90% chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip connected directly to the AV cable) in rare cases it is the GPU

    iemand miss nog andere tips wat ik ka n doen / proberen?
     
  9. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Klantenservice opbellen en je xbox niet zelf openmaken.
     
  10. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand hoelang de garatie duurt van de 360?
    Ik wou namelijk deze morgen gamen en kreeg ik direkt 3rode lampjes heb de console al sinds de lancering en heb hem al 1x opgestuurd?
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Microsoft geeft 2 soorten garanties op haar Xbox360.

    1. Hardware 2 jaar.
    2. Rode lampjes 3 jaar.
     
  12. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de xbox een 20tal minuutjes laaten aanstaan met de 3 leds wat branden.Heb hem erna late afkoelen en hij ging weer:)
    Maar weet niet voor hoelang:'-(
    heeft er iemand die ventilator gekocht voor de xbox wat apart verkrijgbaar is.
    Om te zien of ik het probleem zo kan verhelpen
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Helpt niet echt,is zelfs niet echt aan te raden.
     
  14. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar naar de helpdesk gebeld blijft steeds hangen dan kan ik 1u gamen loopt hij weer vast.Wachtte op men label en dan ups bellen en maar hopen dat het niet te lang duurt
     
  15. Jordi 360

    Jordi 360 Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza Motorsport 2 van mij loopt altijd vast op ongeveer de helft van de Races het is een bundle copy dus hij zat in de bundel v.d 360 nog nooit een rode ring gehad en nog nooit met een ander spel gehad en hij 6 maanden oud
     
  16. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag had ik ook de drie rode lampjes :'-( Ik las nu dat de meeste de helpdesk van Microsoft hadden gebeld... en vervolgens hadden hun even een quickscan uitgevoerd en vervolgens gezegd dat die opgestuurd moet worden, dit gebeurd door UPS.

    Ik weet nu 100% zeker dat die opgestuurd moet worden... Daarom is het de moeite niet om Microsoft te bellen... Nu heb ik wel de vraag hoe ik moet aangeven hoe mijn defecte xbox opgestuurd moet worden, doe ik dit door mij te registreren bij UPS en te vragen of ze de 360 komen ophalen of juist via Microsoft en die geven het vervolgens door aan UPS? Wie geef mij spoedig reactie! Alvast bedankt! :thumbs:
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is, bel je met Microsoft die automatisch van alles voor je regelen. Dan krijg je eerst labels opgestuurd, per mail of per post. Dan moet je dat op je doos plakken, waar je Xbox 360 in zit. En dan haalt UPS dat op.

    Dat word allemaal geregeld. Stap 1 is om naar Microsoft te bellen ;)

    Steel Dogg :D
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dit is echt raar!

    Al mijn spellen doen het (wel met veel kabaal) behalve Lego Indiana Jones.

    Alleen het vreemde is dat eigenlijk alles het doet bij Indiana. Het spel opstarten lukt, een nieuw level beginnen lukt. maarrr nu komen we bij het probleem. Als ik een voltooid level wil herspelen om nog dingen te halen blijft hij vasthangen!! En dan kan ik ook helemaal niks meer doen behalve de 360 uitzetten!

    Wie weet wat dit is?
     
  19. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, nou ik heb ze gebeld! UPS komt binnen 3 dagen langs om de xbox 360 op te halen... Reparatietijd is maximaal 15 dagen... Dus afwachten... Ik ga de doos missen :'-(
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina