Soul Calibur IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gameplay.

[gt]37349[/gt]

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik had DOA Ultimate en DOA 4 vanaf dag 1 en het liep gelijk als een zonnetje. Natuurlijk heb je wel eens een match last van lag, maar over het algemeen liep het gelijk super. En ik heb echt belachelijk veel potjes online gespeeld. Team Ninja had hun zaakjes wel voor elkaar.

3. Ahara

Ahara Guest

Ik zie op andere fora, voornamelijk gamefaqs dat mensen in Amerika de game al hebben. Ze hebben plaats e.d. gepost. Heeft iemand het al hier in Nederland gezien?

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Spel net besteld bij Gamehubs voor 32,-

Die 7,- extra voor een paar dagen wordt me toch te gortig. Dit wordt toch de enige fighter voor mij op de 360, dus die paar dagen meer of minder.

Spel ziet er erg goed uit! Cervantes, Voldo en Mitsurugi voor mij :)

5. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    heb de demo gespeeld maar valt nog wel tegen qua beeldkwaliteit mss iemand al op hd dan ??

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Demo?

heb je niet het arcadespel gespeeld? :9

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.442
    Grapjas is die kerel. Ik meteen al mijn accounts als een gek doorlopen, maar niks hoor! :b:

8. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Soul Calibur IV Custom Arcade Stick:

9. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Tering, hoe vet is die.

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Sodeju zeg daar zal wel een giga prijs kaartje aan zitten....En waar blijft dat topic erover? ik wil er graag wel eentje bestellen mits die beetje betaalbaar is...en niet de halve wereld over moet....

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.442
    Jezus, wat een kist. :+

12. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    customs gaan voor rond de 180-200 dollar.

kijk ook eens daar deze:

hier is een heel topic voor custom gemaakte sticks http://forums.shoryuken.com/showthread.php?t=115479&highlight=urth 200 paginas ofzo.

Ik zou er één maken maar ik vind het eigenlijk teveel moeite om een hele guide ofzo te schijven terwijl alle informatie hier eigenlijk al verzameld is: http://forums.shoryuken.com/forumdisplay.php?f=177 Een aantal stickies en een hoop andere topics over sticks.

Echter voor de mensen hier is deze stick denk ik gewoon de beste optie: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dd-49-en-70-2tc3.html Hij zal ook wel in NL zelf verkocht worden. Je zou ook op ebay kunnen kijken voor de Hori EX2 (zelfde stick alleen geen SC4 plaatje erop).

als je dan wat meer geld uit wilt geven heb je de stick rechtonder op deze site http://www.akihabarashop.jp/developments/index.php betere stick en je zou de knoppen eventueel met Sanwa OBSF-30 knoppen kunnen vervangen als je het ECHT goed wilt doen.

Als je een echte fanaat bent kan je op dat forum door iemand een custom laten maken (in trading forum, zichtbaar als je geregistreerd bent)

Laatst bewerkt: 25 jul 2008
  13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, ga wel 100% zeker deze game kapot spelen online zelfde heb ik gedaan met DOA 4 nu maar hopen dat m'n headset het ook weer eens fatsoenlijk doet of MS nog ff bellen. En op lag gebied je zult het toch altijd wel iets hebben, vaak kun je toch het beste gewoon met een standaard groepje doen gewoon ramme enzo.

Misschien een idee om ff een list te maken van mensen die deze game online gaat spelen voor een groep ofzo...

Ikga spelen met:

- Nightmare (Sigfried is maar gay xD)
    - Yoshomitsu (ofzo)
    - Ivy

Laatst bewerkt: 25 jul 2008
  14. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Count me in:b:

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.442
    Eerste review online, niet dat ik 1UP zo geweldig vind reviewen maar toch:

http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchreview.asp?reviewid=954442

Al een goed begin. Was trouwens verrast dat je in dit spel ook nu kunt tagteamen; wisten jullie daarvan? Ik weet niet hoe dit gaat werken in dit spel (ik ken het alleen van DoA), maar ik zie wel leuke combinaties voor me en als je ook nog eens goed kunt samenspelen met je partner....

Wanneer komt die 360 update trouwens uit die er voor gaat zorgen dat je spellen op de HD kunt installeren? Ik vind dat wel prettig hoor, zo kort mogelijke laadtijden, ook bij dit spel.

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ziet er echt wel gaaf uit joh :eek: Word even sparen voor de game + zo'n stick

17. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Net Virtua Fighter gekocht maar wat een toffe titel:)
    Maar ik ben ook zeer te spreken over de SoulCaliber reeks,ondanks dat je aan het knokken bent heeft het een zekere diepgang en iets wat ik vanaf Tekken 3 heel erg mis helaas.
    Ook vind ik de karakters allemaal intersant inelkaar gezet die heel uniek zijn,ben erg benieuwd naar deze game:)

18. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    volgens mij gaat virtual fighter een heel stuk dieper dan soul calibur..

19. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net binnen gekomen bij de mediamarkt. Gelijk maar 1 meegenomen :+. Heb tot nu toe alleen Siegfrieds story line gespeelt en online tegen yoda (Wat is hij moelijk te raken zeg><)

20. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    huh|??
    heb jij hem al?:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina