Even een tip voor mensen die net zoals ik zelfs 500GB HDD's redelijk snel volkrijgen: ik heb net zo'n 50GB verwijderd aan System Restore-data (Systeemherstel). Elk herstelpunt behalve de laatste is nu verwijderd, en die 50GB is dus weer te gebruiken. Je kan het via Disk Cleanup (Schijfopruiming) aanklikken, en na een minuutje heb je weer wat ruimte vrij!
Ik heb al een tijdje Safari op mijn pc staan, maar ik gebruik hem nooit, dus ik wil hem vewijderen, maar ik kan nergens een uninstall vinden, iemand een idee?
Beta IE8 en Vuurvos 2. Waarom? Omdat IE8 hetzelfde werkt als IE7, en niet bergen plugins nodig heeft. Vuurvos 2 omdat het veiliger is, en om websites in te testen.
Ik heb net ook IE8 geinstalleerd maar hij werkt alleen lekker als je de emulator gebruikt. Ik blijf toch bij Opera denk ik.
Oké, deze vraag hoort mogelijk niet in deze thread thuis, maar toch. Het houdt wel enigszins verband met vista. Heb sinds woensdag een nieuwe laptop, met Vista erop. Direct x 10 is dus geinstalleerd. Nu wilde ik Fear installeren, maar hij zegt dat ik direct x 9.0c moet installeren en wil ik dat niet, dan wordt de installatie geannuleerd. Wat moet ik doen om alsnog Fear te kunnen installeren? Weet namelijk niet of het wel goed gaat als ik 9.0c erop zet.. Alvast bedankt.
rechtermuisknop op een leeg stukje in dat menu, properties (eigenschappen) -->"Classic/klassiek start menu"