Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ok morgen ff bellen bedankt

2. Kayatje

Kayatje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog meer tips?

3. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    -Handig DVD's kijken & media streamen (Handig om te zeggen: Wouden jullie niet altijd {Naam film} kijken? )

- MSN ingebouwd (Altijd contact met vrienden)
    - Gratis Demo's downloaden

Verder kom ik er eigenlijk niet op :p

Hoop dat je wat aan me hebt ;)

Steel Dogg :)

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je ouders kunnen er een tijdslot op zetten dat je bijv maar maximaal 1 uur per dag kan gamen :)

5. Kratilim

Kratilim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 gemakkelijke vraagjes die ik wil weten gezien ik binnen kort een 360 ga halen:

1) Als ik niet online game/demo's' download of dergelijke dingen, heb ik die HDD dan echt nodig? Of kan ik dan net zo goed de Arcade editie kopen?

2) Is er van de arcade versie ook een 175 watt versie in omloop of zijn dat alleen de oudere 200 watt uitvoeringen?

Alvast bedankt!

6. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    1) Een HDD word in de toekomst meer benut dan je denkt.Zoals het spellen opslaan op je HDD functie ;). Dan heb je de Harde Schijf ook meer nodig dan je denkt. Dus in elk geval voor de 20 GB versie gaan is een slim keus :)

2) De Arcade zijn voor zover ik weet alleen maar 175 Watt uitvoeringen ;)

mvg Steel Dogg

Laatst bewerkt: 24 jul 2008
  7. MOB_Figga

MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

Leuk Bevonden:
    0
    het spijt me als dit de verkeerde thread is, maar ik zit met het volgende:

ik heb sinds kort een nieuwe 360 (ik had er al eens een, maar die ging stuk en had ik verkocht) en ik wilde in project gotham racing 3 naar mijn gedownloade content gaan (een auto kiezen daarvan om precies te zijn).. maar dit lukte mij niet..

op het xbox dashboard als ik bij mijn memory unit kijk, staat het keurig aangegeven dat ik de content op mijn memory unit heb staan en in pgr 3 staat onder downloadable content die ik heb ook keurig vermeld dat ik het heb, maar ik kan de auto's (waaronder bmw's) niet zien en dus niet kiezen in het spel..

opmerking: ik heb mijn xbox nog niet verbonden met mijn router (=internet), dus ik heb geen xbox live.. heeft dat ermee te maken?

8. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Je hebt geen Xbox Live, dus geen internet. Hoe heb je de content dan op je Memory Stick gekregen?

Dat is vraag één. Sowieso als je dat al hebt, is het volgens mij zo bij racegames dat je de auto's moet unlocken. Dus dat ie wel beschikbaar is, maar dat je het dan nog wel moet halen

Hoop je een beetje geholpen te hebben...

Steel Dogg ;)

9. MOB_Figga

Leuk Bevonden:
    0
    ehm.. nee dat is het probleem niet, ik had dus eerder al een xbox 360, toen heb ik die content gedownload (ik had toen namelijk mijn 360 wél verbonden met xbox live, via de netwerkadapter van M$) en op mijn memory unit gezet.. het was zo'n pack die je kon downloaden met een aantal auto's erin (style pack geloof ik).. daar zitten geen 'unlock' eisen aan vast..

maar nu (met mijn nieuwe 360, die geen xbox live heeft want hij is (nog) niet verbonden met internet/ mijn netwerk), als ik in het spel bijv. een race against the clock doe (merk op: het spel heeft dan mijn profiel geladen en daar hoort dus ook de content bij!!) en ik ga een auto uitkiezen, dan staan de auto's van het gedownloade pack er niet tussen ook al vermeldt het spel wel dat ik downloadable content heb (= pack). daarnaast geeft mijn 360 in het dashboard onder memory unit (als je die memory unit gaat verkennen) óók keurig aan dat ik downloadable content erop heb staan (namelijk dat pack)...

is mijn probleem nu misschien duidelijker?

10. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het vaag nog wel een beetje, maar lukte het dan wel op je vorige Xbox 360, die auto's zien van de content?

11. MOB_Figga

Leuk Bevonden:
    0
    ja, bij mijn vorige 360 had ik die content dus gedownload (want toen had ik live).. en daar kon ik dus gewoon die auto's zien (en dus kiezen).. maar nu kan ik ze niet zien (en dus ook niet kiezen) met mijn nieuwe 360.. zou ik eerst mijn xbox 360 weer moeten verbinden met live? (misschien wordt er een check gedaan om te kijken of ik echt wel met die gamertag die content hebt gedownload??)

12. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    De enige logische verklaring dat ik hierop kan bedenken, is dat je gewoon verbonden met Live moet zijn, wil je de content kunnen zien hierop. Een andere reden kan ik eigenlijk niet bedenken..., volgens mij

13. MOB_Figga

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan zal ik hem weer verbinden met live.. bedankt voor de moeite steel dogg :thumbs:

14. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan joh. Altijd leuk, iemand helpen :+

Mocht je trouwens nog evt. vragen etc. hebben, die kun je gewoon stellen hier :)

15. MOB_Figga

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb voor mijn 360 een intercooler besteld (van gbooster).. ik wil namelijk mijn 360 meer koeling geven, aangezien mijn vorige stuk was gegaan (speelde toen erg lang achter elkaar steeds dus ik vermoed dat ie mede daarom stuk was gegaan).. hebben mensen al ervaring met intercoolers ( = gewoon koeler die je achter op je 360 kunt aansluiten) ? goede / slechte?

ik ben daarnaast ook van plan om een 'stand' cooler (lees: stentcooler) te kopen voor meer koeling. hij ziet eruit als een soort dockingstation voor je 360 (bij bol zag ik hem, red.) .. is dit effectief? of totaal overbodig?

16. ZizziZ

ZizziZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrijp heb je de content op jouw oude (kapotte) xbox gedownload. Je hebt daarna een nieuwe xbox gekocht en via je memorycard probeer je bij de content te komen.
    Het probleem is dat je niet zomaar content van de ene xbox(de kapotte) kunt gebruiken op de nieuwe xbox. Je zult de content moeten activeren op jouw nieuwe xbox. Heeft iets te maken met DRM rights. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb:thumbs:

EDIT: link gevonden: http://www.xbox.com/nl-NL/support/drm/

Laatst bewerkt: 30 jul 2008
  17. clawclock

clawclock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje:
    Maakt het uit of je die Ethernet kabel gebruikt of de oldskool internet kabel?

18. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet werkt alleen de Ethernet kabel, en als je slim bent gebruik je dat gewoon. Dan ben je er tenminste 100% zeker van dat alles het goed doet.

mvg Steel Dogg ;)

19. clawclock

clawclock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke super! dan ga ik straks ff hubje zoeken waar die inpast;)
    Thanks voor je snelle reactie​

20. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina