1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie thread [Deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Polectro
     
  2. Octagon_Prince

    Octagon_Prince Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je dan niet je apparatuur bij polectro kopen?

    Heeft er iemand toevallig een telefoonnummer? Mij is verteld dat op de aankoopbon de nummer wordt vermeld. Wellicht dat ik het zo kan proberen.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2008
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wel eens gehoord van Google ;)
     
  4. Octagon_Prince

    Octagon_Prince Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel, maar ik ben niet veel bedrijven tegengekomen
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bel eens met Hobo Hifi Amsterdam (020-4704387)
    Zij zullen wel weten waar je terecht kan !!!
     
  6. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk eindelijk eindelijk, mijn 360 is er!.. ik heb er lang op moeten wachten, maar hij is... incl. hdmi aansluiting! ik zal wel foto's plaatsen van mijn 'setup' als ik hem uitgepakt en aangesloten heb....
     
  7. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag eindelijk een lcd tv besteld: samsung le32a656. Nou maar hopen dat ze hem snel komen bezorgen.

    Nog even een vraagje: Wil de tv via hdmi aansluiten. Dat kan gewoon met een goedkopere (hdmi)kabel? Als dat kan, kan ik dan wel mn externe soround set er op aansluiten?
    Of moet ik dan die (dure) set van Microsoft kopen?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik voor mijn PS3 een Silvercrest HDMI-kabel (Lidl) deze werkt perfect tot 1080p.
    De kabel koste maar € 7,99
     
  9. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom zit er zo'n idioot verschil in prijs dan tussen die van microsoft en die van de Lidl?
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor een 1,5m Oehlbach HDMI-kabel heb ik zelfs € 79,95 betaald.
    Merk in het beeld (1080p) geen verschil tussen de Lidl en de Oehlbach kabel.

    Weet niet of dat ook het geval zal zijn bij Dolby TrueHD en DTS HD.
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Bij die van Microsoft krijg je de audio adapter. Anders kan je geen optische kabel aansluiten omdat de gewone kabel niet meer naast de hdmi kabel past (zonder hem open te maken)..
     
  12. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben opzoek naar een LCD/Plasma van 32''/37'' van ongeveer 600-800 euro, ik weet alleen niet echt wat ik moet kiezen omdat er zo veel mogelijkheden zijn 8) Hebben jullie misschien een tip?
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2008
  13. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan koop ik de set van microsoft. Ik heb namelijk ook een dolby soround set die ik er op aan wil sluiten...
     
  14. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf ben van plan de LE37A552 te kopen, is een nieuw model van samsung en ik hoor er goede berichten over. Dit is hem.http://elektronica.beslist.nl/elektronica/d0000213193/Samsung_LE37A552.html

    De prijs is ook wel mooie kwaliteit/prijsverhouding
     
  15. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    @melbuuln is het jouw toevallig gelukt om een resolutie van 1920×1080 via de VGA te krijgen op je bravia? ik krijg het niet voor elkaar geprobeerd met x360 en mijn laptop maar het lukt gewoon niet zou namelijk de 360 via vga willen aansluiten zodat de dvd speler op component kan en gezien ik niet weet of mn reciver(marantz sr3001) 1080P 1:1 doorgeeft over component durf ik het niet aan kabels te kope om straks te zien dat t niet werkt weet dat het laatste stuk in het surround toppic moet maar dat is dicht
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    De set van Microsoft heb je dus nodig als je de audio via tulp of optische kabel gaat doen. Heb je een receiver met hdmi audio (niet waarschijnlijk, erg duur namelijk), dan hoeft dit niet.

    Er is echter een manier om de 2 kabels wèl in de xbox te krijgen, maar dan moet je de plastic kap van je componentenkabel eraf wrikken. Scheelt toch behoorlijk wat geld, want een hdmi kabel koop je inderdaad voor een tientje ongeveer.
    ff kijken of ik de link kan vinden hoe je de kap eraf haalt...

    http://www.chadledford.com/?p=50
     
  17. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem aangesloten met een Hdmi kabel van Vivanco, maar zie haast/geen verschil met de standaard hdmi kabel die microsoft levert.
     
  18. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de kap van mn componentenkabel gehaald. Nu kan ik mn xbox aansluiten met een hdmi kabel en evengoed gebruik maken van mn dolby soround set. Dit is echt een super tip. Hiermee bespaar je zo'n 40 euro's\o/
     
  19. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    hierbij 2 foto's van mijn 'setup'...

    [​IMG]

    [​IMG]

    ik heb mijn 360 aangesloten via HDMI (big ben kabel). het geluid gaat, via een coaxiale uitgang op mijn philips scherm naar mijn z-5400, waarvan het control center te zien is op de foto's.. daardoor heb ik (alsnog) digitaal geluid :9
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je beeldscherm zo klein is, als ik je toetsenbord bekijk. Je zal vast wel HD hebben, maar op zo'n klein scherm? Dan neem ik liever SD op een 81cm tv ofzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina