[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

  1. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    en er komen gewoon te weinig echte snoeiharde koppen rol games uit voor die console... terwijl t wel kan!...

    en volgens mij is de no more heroes game als eerste uitgebracht in de usa met bloed en daarna gecensureerd... tjek google en sjizz
     
  2. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    komt toch nog zo'n andere game uit , die in het zwart wit met extreem veel bloed. En je hebt manhunt 2 er op.
     
  3. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    MadWorld, ja. Zo te zien wordt het één van de meest geweldadige spellen ooit. :9
     
  4. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij is vertellen waarom ik een Wii zou moeten aanschaffen, zit er namelijk zwaar over na te denken. Enigste wat mij nu echt overhaalt is Mario Kart, maar die is niet leverbaar.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Okami :+ maar die heb je ook voor de ps2....

    Wii betekend voor mij; Mario Kart, Galaxy, Okami, Zelda, SSX Blur
     
  6. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Het vervelende is: Galaxy, Kart en Super Monkey Ball lijken me alledrie erg tof, maar ben eigenlijk al verplicht om Galaxy te kopen omdat ik de 2 andere nergens vindt. En bij de aankoop van mij Wii wil ik eigenlijk als eerst een goed multiplayer spel.
     
  7. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    multiplayer voor online of voor op de bank? Want je kan natuurlijk ook voor super smash bros brawl gaan!
     
  8. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Mario Kart is inderdaad heel moeilijk te krijgen. Ik had op 13 april een bestelling op bol.com geplaatst (er stond 2-3 weken levertijd, wat al vrij fors is voor een nieuw spel), en ik kreeg het uiteindelijk begin deze maand binnen, en deze versie was nota bene uit Duitsland geïmporteerd.

    Maar zoals Pyamaman al zei, Brawl is ook een prima keuze (zowel voor multiplayer als voor in je eentje), en is bovendien overal nog volop te krijgen.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    VC update van deze week:

    -City Connection (NES)
    -International Karate+ (Commodore 64)
    -Neo Turf Masters (Neo Geo)

    Gaaaaaaaaaap, zoveelste ruk update.
    *Staat op het punt om Wii te verkopen, ben er nu onderhand klaar mee.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De winkels liggen vol met de krengen nu , dus zo snel kom je er ook niet meer van af.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat wel ja, maar nu heeft dat ding ook totaal geen nut meer hier. Staat al maanden stof te happen en heb een hele sloot aan games verkocht. De toekomst ziet er ook zwaar ruk uit. Amper toffe games, allemaal maar casual crap en andere shitty games. Is overigens de laatste keer dat ik in het verhaaltje van Nintendo getrapt ben. Heb na de tegenvallende N64 en GC (na deze twee had ik me voorgenomen om geen Nintendo console meer te kopen) toch weer een Nintendo console gekocht (heb ze toch nog een kans gegeven), en weer maken ze het voor mij niet waar. Is nu dus echt de laatste keer geweest voor mij, geen Nintendo console meer voor mij.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Van het weekend heel eventjes met Zack & Wiki gegamed.
    Na een ½uur gamen had ik het wel weer gezien.

    De Wii staat hier ook behoorlijk stof te happen.
     
  13. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Wees blij met de vette games die er WEL zijn.. Smash Bros Brawl, Mario Kart, Mario Galaxy, Zelda Twilight Princess, Metroid Prime Echoes, Okami, Super Paper Mario, Boom Blox.. heb genoeg te doen! de Wii is een reden dat ik geen PS3 heb.. (en de prijs is ook wel..)

    Alonso/Kameo: koop alsjeblieft geen Xbox 720 of Nintendo Waa.. maar een PS4! hoef ik dat eeuwige gejammer (kon er geen ander woord voor bedenken) ook niet meer te lezen van je, want dan heb je de console waar geen negatief punt aan te ontdekken is..

    Playstation Rulez, de rest zuigt! tenminste dat is wat ik begrijp uit je gemekker over de kapotte 360's die je had en het Wii-games aanbod wat je niet aanstaat.. Je hebt wel deels gelijk, maar de PS3 blijft wel heel erg makkelijk buiten schot bij jou.

    Neem het maar niet te persoonlijk op, dit maak ik op uit je posts die ik gelezen heb. dus je staat vrij om het tegendeel te bewijzen..
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2008
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De games in het vet zijn al lang genoeg uit om ze uit en beu te hebben gespeeld en als je dan nog eens bedenkt dat niet iedereen al die titels leuk vindt (bijvoorbeeld zoals ik, alleen vind ik ze wel leuk maar ik ben een single player gamer) is het wel een zeer beperkt lijstje.

    Heb nu Okami nog liggen, maar als Nintendo tegen eind dit jaar geen deftige nieuwe game heeft aangekondigd zit de kans er wel dik in dat ik ook mij Wii ga verkopen want de enigste game die ik heel misschien nog zou kopen voor Wii is The Force Unleashed en die game komt al in september uit (en tegen eind oktober zal ik die game al lang beu gespeeld zijn).
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het merendeel van die games heb ik ook wel gezien. Games zoals Mario Galaxy, Zelda The Twilight Princess, Metroid Prime, Zack&Wiki en Super Paper Mario zijn tof (Brawl is mijn game niet), maar die zijn inmiddels al de nodige tijd uit en ik heb ze al helemaal grijs gespeeld. Games die ik al heb gespeeld, games waar ik al plezier aan heb beleeft. Maar hoe zit het met de toekomst? Als ik de releaselijst van dit jaar bekijk, dan kan ik daar geen andere conclusie uit trekken dat de releases op de Wii voor mij echt crap zijn. De Virtual Console is voor mij altijd een reden geweest om de Wii te houden, maar de afgelopen tijd zijn de releases op de VC ook ronduit bedroevend te noemen.
     
  16. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    de enige games die een goede gameplay hebben zijn games van nintendo zelf. voor de rest komt er echt geen ruk op uit.... en wat madworld betreft, die wordt ook wel weer gecencureerd....
    en over de ps3 gesproken... hoeveel komt daar op uit ivm 360??????
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Alleen betaal je na >2 jaar nog steeds de volle prijs voor zo'n game.

    Wilde laatst Mario64 voor de DS kopen , maar deze game koste bijna € 45 :mad:

    Voor de Wii het zelfde , zag bij de Intertoys games liggen voor € 14,95.
    Maar de games van Nintendo blijven een duur.
     
  18. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Allleen betaal je voor die games standaard €50 of €45 in plaats van de €60 euro of hoger die je normaal voor games betaalt, wat ik toch vrij gunstig vind.

    En bij Bart Smit heb ik een keer Super Mario Galaxy voor €38 gekocht, al heb ik geen idee of het een tijdelijke actie was of iets anders.
     
  19. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0

    Daar heb je gelijk in.... als ie er uberhaupt nog is (mario kart, super smash, wii fit:))
     
  20. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik heb weer een Wii :) en dit keer sluit ik hem aan via Component op mijn Sony Bravia LCD. Maar toen ik bijv Mario erin deed vroeg hij of ik via 50 of 60hz wilde. Bij 60hz zou de beeldkwaliteit beter worden, maar ik weet niet of LCD tv's ook met hz werken? M.a.w hoe krijg je het mooist de Wii op je LCD :)
     

Deel Deze Pagina