Star Wars KOTOR 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door MaxxRaptor, 19 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wellicht, wellicht. Staat echter buiten kijf dat de Force groter is dan een zwaard of lichtzwaard.

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Yep wat je zegt:)
    Net nog naar Nar Shadaa gegaan en daar kwam het weer met die zwervers,dus ik geef wat om Light side puntjes te scoren en Kreia maakt meteen de opmerking 'en wat heb je nu precies bereikt,je hebt het iemand alleen maar zijn hoop naar beter leven erger gemaakt' (even vertaald) echt geweldig:)

Maar er zit inderdaad een kern van waarheid in,je doet voor iemand iets uit zorg en medeleven maar veregert soms alleen maar de toestand met name relaties,juch.

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ze heeft ook helemaal gelijk. Door hem/haar te helpen maak je die persoon zwakker. Die persoon heeft een last niet moeten overkomen, en is dus niet opgewassen tegen de volgende. Daarbij heeft het weinig nut één persoon te helpen. Meer personen willen je hulp wat enkel tot meer problemen leidt. Kreia heeft zo gelijk. Daarom zijn de Jedi dus ook zo achterlijk!

4. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, kreia ownt :p

Jammer dat ze ineens Traya blijkt te zijn. Ze was ongelofelijk wijs, maar dan toch gaat ze naar de dark side...

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ineens blijkt te zijn? Ik heb anders het idee dat ze vanaf het begin al weet dat ze Treya is. Als je genoeg Influence bij haar hebt en je praat met haar over de vrijanden die je hebt, laat ze ook iets los over 'the betrayer'. Ze noemt die verrader ook een 'she', iemand die pas tevoorschijn mag komen wanneer het juiste moment daar is.
    Volgens mij, blijft ze je les geven (mits je Influence hebt) tot je haar kán verslaan. Maar dat weet ik niet zeker. Ben opnieuw begonnen met KOTOR2, moet nu enkel terug naar Onderon om daar de strijd te beslechten.

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat is nu net het leuke bij Kreia,toen ik voor de eerste maal de game speelde vertrouwde ik haar niet hoewel ze ondanks dat gelijk heeft met veel ervaringen die je opmaakt.
    En ik vond haar angstaanjagender dan de Sith die achter je aan zaten,op een een of ander punt.
    En dan Atton de roerganger van het schip,met hem heb ik echt helemaal niks een beetje de Playboy van KOTOR 2 en egoistisch.
    En dan die tupe die je constant General noemt,geweldige gast:)

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Die 'tupe' heeft een naam, Bao-Dur, en is de meest waardevolle personage in heel je party. Hij heeft meeste skills en in de game heb je één kans hem tot Jedi/Sith te maken. Dan is hij zo sterk, en zo slim, man, super personage is't.
    Wat ik echter zo jammer en vreemd vind, is dat er veel dingen gebeuren op de Ebon Hawk tussen de verschillende mensen, waar je persoange nooit achterkomt, hoewel je het wel te zien krijgt.

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Sorry aan Bao-Dur maar ik vergeet z'n naam nog weleens:)
    Maar volgens mij heb ik dat gemist met de eerste keer spelen,of heb ik er niet zoveel aandacht aan besteed dat hij zo van belang kan zijn.

En inderdaad erg jammer van die gebeurtenissen,wat ik ook vreemd vind is dat ik op de screens van de game en filmpjes check al lightsabers zie vanaf dat je op het ijsplaneet neerstort en bij Atris komt.
    Maar dan heb je nog lang geen lichtsaber,of ben ik te stom om al in die periode eentje te maken?

9. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch de betekenis van die zin? Het blijkt ineens. Dus wij, de spelers, komen erachter dat ze Darth Traya is.

Ik ga even het artikel over kreia op wookiepedia lezen om even m'n geheugen op te frissen.

Laatst bewerkt: 27 jul 2008
  10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    No problem. En gemist? Je moet precies de juiste dingen zeggen. Je hebt maar één kans. Bao-Dur is net als Atton verdomd slim, zeg één ding verkeerd en je zit met de gebakken peren.

Ow, dat is enkel promotiemateriaal natuurlijk.

Uh, ja, zo kan je het ook zien, ja, haha!

11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
  12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vind je? Ik vind dat ze gewoon haar eigen perspectief heeft op zaken, maar daardoor niet meer gelijk heeft dan iemand met een andere visie.

Door de ander te helpen kun je die persoon ook sterker maken (zorg voor een leerervaring), waardoor hij of zij de volgende keer de situatie wel aan kan. Belangrijk is dus: op welke manier help je iemand?

Leuk dat KotOR mensen laat nadenken over dit soort levensvragen. Zouden meer games moeten doen.

Laatst bewerkt: 27 jul 2008
  13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    En dat is ook waarom het zo tof is,en als het een riddergame was geweest had ik het ook nog tof gevonden:)

En dat is wat ik nu buiten Oblivion mis op de 360,maar nu KOTOR 3 bekent staat dat hij MMO word ga ik later over op een andere game want ik zie hier niet meer de meerwaarde in.

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Een MMO? Dat wist ik nog niet! :eek:

Wat een zonde zeg...

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, een MMO dus... leuk hé. =(

En wat je zegt Zifnap, andere visie, je denkt daar 's over na. Echt cool. Als je een beetje 'grijs' bent haal je het meeste uit het spel denk ik.

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Zullen we een topic openen:)

Wie haat MMO gaming? haha

17. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nog steeds niet geloven dat ze het een MMO zouden maken. De ontwikkelaar zou ook beter moeten weten, want hiermee zullen ze ongelofelijk veel fans verliezen, en de game zal zeer waarschijnlijk een stuk slechter verkopen dan wanneer het gewoon een fatsoendelijke Single Player game zou zijn.

Is het trouwens niet beter om de topic titel iets te geven van:

Star Wars: Knights of the Old Republic III

Dat ziet er immers een stuk beter uit.

Ik heb KotOR II besteld bij GCshop, ik kan niet wachten om hem nog eens door te spelen, jammer genoeg niet op m'n relaxte Lean-Back Gaming Xbox 360.

Laatst bewerkt: 28 jul 2008
  18. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    of hij moet zo errug zijn en geen maandelijkse betalingen hebben, dan word ik addict 8)

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ben bezig aan KOTOR 2 op de 360,maar op een of ander manier loopt tie niet zo lekker met af en toe gekraak en soms te hapirige gevechten.

Maar daarnaast ook weer begonnen aan Jade Empire,en die game vind ik nog mooier en leuker eigenlijk om te spelen.
    En daar mogen ze me ook een deel 2 van maken,zolang die maar wel single player blijft.

20. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt met heel veel Backward Compatible games. De 360 is niet gebouwd voor die games.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina