Jij zegt "het gaat om de verhaalformule, boodschap, het onderwerp en de invloed van een film." alsof comic verhalen oppervlakkig zijn, beneden maatse verhaalformules, geen boodschap etc hebben. Ik vind dat onzin.
Allemaal voorwaarden waaraan een comic film prima aan kan voldoen aangezien er genoeg comic verhalen zijn die aan deze voorwaarden voldoen.
nee, daar was ik het ook mee eens (dat DRK geen klassier was en geen #1 plek verdiende) dus waarom herhaal je dit steeds?
Jij zei letterlijk "Sowieso kan een gloednieuwe mainstreamfilm never nooit op tegen gevestigde klassiekers." waarom kunnen nieuwe films daar niet aan voldoen? denk je dat toendertijd mensen wisten dat film X en film Y later als klassieker benoemd zoudenn worden?
IK maak dat uit op jouw antwoord naar mij toe "Zo'n status kan een Batmanverfilming als The Dark Knight zich niet verwerven, en zéker niet binnen een week." nadat ik dat allang had toegegeven en het alleen niet eens was met jouwn stelling dat comic verfilmingen nooit vergeleken konden worden met klassieke films.
je praat als iemand die zo denkt
Laatst bewerkt: 27 jul 2008