XRC : Xbox Racing Community Dus jij bent een race fanaat?.. Heel mooi! Eind 2007 is XRC begonnen door een aantal Xbox Live spelers met het starten van een community primair voor racefanaten op het platform van Xbox en Xbox 360. Om de zoveel tijd spreken we weer eens af op wat leuke racegames als PGR4, TDU, GRID, Forza 2 & 3 en noem maar op! Dit gebeurd vaak via het forum, maar omdat race-liefhebbers toch ook vaak van auto's houden, zijn hier ook wat extra forums voor aangemaakt zodat het niet alleen over games hoeft te gaan, maar ook bijvoorbeeld over modelauto collecties en events waar we weer eens een meeting kunnen houden. XRC hebben we vooral veel promoot op Xbox Live, waar we de racegamers automatisch tegenkomen. Maar uiteraard staan we ook helemaal open voor racefanaten die we nooit eerder ontmoet hebben op Live. Ons webadres is http://www.xboxracing.net en zolang je een gamertag hebt kun je je altijd aanmelden om zo ook altijd op de hoogte gesteld te worden van nieuwe raceactiviteiten op de Xbox/Xbox 360.
misschien niet een heel raar idee hoor. maar wij zijn al bijna 1 jaar bezig met zo'n competitie. wij hebben al 4 seizoenen gereden. kijk maar eens op www.jcmaw.nl we gaan in september over naar een nieuwe host naam. owja. wij doen alleen FM2. maar hebben al wel sowieso 12 spelers die elke week meedoen. dus misschien willen jullie ook wel mee komen racen.. sorry als ik dit zeg hoor. maar jullie forum ziet er nogal dood it. maar kan oo k aan mij liggen. ik hoor nog wel van jullie. Grtz Kimi NL.
^^^Ben het hiermee eens wij zijn al vanaf 4 juni 2007 begonnen met toen nog RCC ( Renault Clio Cup) op xbw.nl en toen zijn wij uitgegroeid naar Forzaracing.nl wat later helaas door hosting niet helemaal goed ging, maar hebben het daarna weer opgepakt met jcmaw.nl. En we gaan in september dus weer over naar een nieuwe host naam... Vind het een beetje gestolen maar dat kan ook aan mij liggen hoor.
je moet eens weten hoeveel pes / fifa sites erzijn, concurrentie is alleen maar goed. Mits je je er voordeel mee doet (iets wat wij momenteel niet doen)
nou ik zou het niet zo willen zien. het probleem is members die elke zondag willen racen krijgen. en als je nou 2 sites hebt met in totaal ongeveer 20 members of 1 site met 20 members. heb je bijna 3 volle poules. zou toch geweldig zijn. wij doen ook allerlei soorten races in forza Circuit races Time Attack RallyCross Nascar Paint Competitions Verlotingen prijsvragen echt van alles.
Naja.. ik kende nog geen enkele site daar ze racegames organiseerde, en ook de spelers waar ik mee speelde kende nog niets op het web. :{ Vandaar dus de opening van deze site. Ik ben er wel achter gekomen dat er wel duidelijk wordt gezocht naar sites met console racegames. Het domeinnaam is dus zodanig, dat het makkelijk te vinden is op google als men al "xbox racing" invoert. Verder spelen wij niet 1 spel en het zelfde spel, maar zoals in de startpost meerdere, omdat we niet iedereen maar 1 racespel willen aanbevelen, terwijl er genoeg andere zijn.
Als race-beest werd ik dus wel nieuwsgierig en heb 'n kijkje genomen op de site maar kan geen lopende competities ontdekken ?? Of is het gewoon 'n forum om te discusieren over racegames ?? Edit : ah , de startpost nog eens goed gelezen :
Veel competities lopen in het begin nog dood, dus daar beginnen er nog niet aan, totdat er een redelijke groep is die bereid is om op een vaste dag races te rijden. Op dit moment dus nog een discussie forums over racegames en de verdere lol in de Off-Road forums. We hebben overigens wel een Forza2 Porsche GT3 996 Cup gehouden. Ik heb daar zelf alleen niet aan deelgenomen.
ik had het toen gelezen. vind het beetje een dood forum(gedeelte FM2). 8 topics en maar 1 die over een wedstrijd gaat. voor de rest vind ik dat jullie teveel racegames pakken. je kunt er beter 1 of 2 nemen en daar op verder werken.. klinkt misschien raar maar volgens mij is dat de enige manier om veel leden te werfen(wij zijn gewoon nog steeds bezig met FM2, en gaan pas naar een andere game als FM3 uitkomt)
daarom houden wij in forza allerlei soorten races. wil je het een keer ervaren?. schrijf je gewoon in voor de Le Mans Tour de Viper is 50/75 ronden op de Nissan speedway met volledig getunde Viper Competitions Coupés. tuning is verboden en de enige manier om in te halen is slipstreamen(iedereen rijdt constant 305-311km/h) Saai?. ja dacht ik ook. maar omdat je constant bezig bent met inhalen en verdedigen is dit misschien nog wel leuker dan een normale race. de Vipers hebben ook een geweldige wegligging. dus je hoeft geen aandacht te geven aan het mogelijke wegglijden van je auto. dat doet hij niet. ik maak nog wel een topic op XBW aan voor meer regels. en ook voor Promotie doeleinden. doe gewoon 1 keer mee. je zult zien dat forza genoeg mogelijkheden biedt voor alle games wat jullie nu spelen.
Race PRO? Als ik terug kom van vakantie ga ik eindelijk die 360 laten fixen en doe ik ook weer mee met JCMAW. Alleen Forza heb ik nu wel gezien, geef mij maar wat realistischer!
schrijf je in dan!. trouwens. we houden altijd rekening met de F1. aangezien veel members dit volgen passen wij de racetijden op zondag hier op aan. eerst dat Race Pro zien denk ik. want een Racegame als forza is toch wel uniek. en voor mij de enige Betere racegame(niet perfect, maar beter dan de rest)
Ik zou inderdaad graag zien dat we straks doorgaan met Race Pro met JCMAW, hoewel Forza2 me ook nog steeds wel bezig houd. En schandalig dat je dat ding nog niet hebt laten fixen
ja is zo. maar eerst dat Race PRO zien. hopelijk is het realistischer qua sturen dan DIRT en GRID. die vielen mij tegen. hebben jullie trouwens mij schetsen al gezien van de nieuwe Frontpage? http://www.jcmaw.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=364 kunnen jullie me direct vertellen wat jullie ervan vinden en wat jullie er graag bij willen zien.
Dude. Race PRO. Simbin -> GTR, GTR2, Race'07, GTR Evolution... freaking realistisch gek. Je hebt zelf toch ook GTR2 gespeeld dacht ik? Nou... zo wordt Race PRO maar dan mooier
Race Pro realistischer als Dirt en GRID ??? geen probleem want daar is niets realistisch aan...lol....behalve de GPX. Nooit GTR gespeeld dan op de pc, waarschijnlijk niet want dan had je deze opmerking niet gemaakt
ik heb wel gtr gespeeld. alleen had de illegale versie. nooit online kunnen spelen. hopelijk hebben jullie gelijk. incarview zou dan wel weer aanwezig moeten zijn
Pfff. Kom op Kimi. Download ff de gratis demo van GTR2 (kan je met een Lambo of een 550 over Barcelona 2003 vlammen), dan weet je hoe en wat. Race PRO incar... dat is de standaard view gek