Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat kun je wel vergeten denk ikzo...heb inmiddels mijn "vijfde" 360 console het enigste wat ik ermee ben opgeschoten is dat de MFR DATE steeds recenter werd.......(voor meer info zie eerdere posts van mij in deze draad)...kortom mijn eerste xbox gekocht met de launch was een 2005 model...nu mijn laatste die ik nu ca. 2 weken heb is van 24 april 2008 , maar nee geen HDMI...no way, jammer want heb hier zo'n full hd scherm...
     
  2. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb op dit moment een fout maar hoe dat komt, heb echt geen idee.
    Het gaat om het volgende.

    Ik start vandaag mijn xbox 360 op en de resolutie is opeens laag. Heel erg laag. Mijn xbox 360 staat verbonden met de tv via een HDMI kabel. Dus geen component en geen vga.

    Als ik naar Console Settings ga zie ik tot mijn vaage verbazing dat de resolutie op 640x480 staat, en als ik deze wil wijzigen krijg ik alle beschikbare resoluties voor de vga kabel te zien. Dus niet de normale mogelijkheden die je met een hdmi aansluiting hebt (720p, 1080i etc)

    Al een keer opnieuw gestart en de kabels er opnieuw ingedaan maar niks helpt. Hij blijft maar komen met een reso van 640x480 die niet aan te passen is.

    Heeft iemand dit probleem eerder gehad? Zoja, wat is er aan de hand?
    Snap er geen snars van op dit moment. |:-
     
  3. ProGunNL

    ProGunNL keep going

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Neonova, ik weet niet of het hieraan ligt, maar heb je dat schuifdingetje op die kabel op HDMI gezet?
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    uhh ik weet niet madoperator. maar er zit geen schuif dingetje op een hdmi kabel.
     
  6. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:. Ik dacht dat hij de standaard kabel nog had, mijn fout.
     
  7. willemsb

    willemsb Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren voor de 2e keer mijn 360 laten opsturen naar Duitsland.
    Gelukkig kwam UPS dezelfde dag nog langs om hem op te halen!
    Het was een emotioneel afscheid...._0/

    Ik had 1 rood knipperend lampje ipv 3 en hij gaf op het scherm de melding: "Please contact X box Custom support." Wat houd 1 rood lampje in?

    Ik had nog een vraag:

    Weet iemand of ze tegenwoordig gelijk een nieuwere X box versturen met Falcon moederbord en waterkoeling?
    Zo niet dan kan ik er op rekenen dat ik over een jaartje weer rode lampjes kan verwachten...
     
  8. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij werkt ondertussen weer. _O_
    Na een paar keer opnieuw starten kreeg ik weer de hdmi opties te zien ipv de vga. Vreemd verhaal, maar goed... problem solved.
     
  9. Jessin W

    Jessin W fuck xbox

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    echt man, ik heb mijn xbox 2 keer op moeten sturen.. eerste keer.. 2 dagen erna gelijk weer kapot en toen heb ik hem gestuurd en toen weer.. jaa toen was ik het zat en heb ik hem maar geruild tegen ps3 want dit is irritant!

    Kutxbxox, gaat 1000000000 meer keer kapot dan ps3
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ho, dus als jou Xbox 360 een paar keer kapotgaat is het gelijk zo dat de Xbox 360 meer kapotgaat dan de PS3? :+

    Je bent werkelijk slimmer dan Einstein :cool:
     
  11. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Have fun with the Boringstation }:] Ik gaap me te pletter met de PS3 |:- Behalve als killzone 2 er is. Een van de weinige goede games op ps3. Mja nog aan jaar wachten op dat spel sony kennende...
     
  12. masxmasx

    masxmasx Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Om maar even te reageren op iets van 2 pagina's terug:
    Mijn xbox is helemaal overleden (alleen geluid): gekocht eind november/begin december 2007
    Xbox van een vriend leest discs niet meer goed (kon bijv. bij halo alleen nog maar narrows en de DLC laden): gekocht januari 2008.

    We hebben allebij een Benq drive, en een falcon moederbord (teminste, dat denk ik dan).
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mijn wonen jullie allemaal op verkeerde Aardstalen }:]

    Mijn Xbox360 (launch) werkt nog steeds 100%.
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde hier, 2 December 2005 gekocht en tot nu toe nog steeds geen klachten :thumbs:
     
  15. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    gister is mijn xbox dus ook door de ups meegenomen
    had elke keer disc error's en soms ook ineens heel veel lawaai uit de disc drive..
    hoop dat ik m snel terug heb :)

    mensen ervaring met deze problemen? zoja wat heeft microsoft bij die van jou gedaan? een nieuwe drive of een hele nieuwe xbox?

    thnx alvast :)
     
  16. Elect

    Elect Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er ook echt teveel geluk mee hebben.. Vind het wel vreemd dat je Benq drive ook de geest geeft, deze zouden toch beter moeten zijn dan de Samsung's en Hitatchi's?

    Mijne werkt ook nog steeds, gekocht eind 2006 :)
     
  17. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Net 2 rode knipperdende lampjes gehad.
    Beeld viel direct uit,en de xbox was niet meer uit tekrijgen.
    Moest de stekker eruit trekken.

    Nog meer mensen met overhitte Xboxen deze dagen? \o/
    Oja,dit was na een klein half uurtje spelen en de 360 staat helemaal vrij van de muur etc :p
     
  18. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Ey Vaag, De mijne heeft ook de geest gegeven. Zat net lekker battlefield bad company te spelen en opeens paars beeld met rare kleuren erdoor heen ( had hem pas 20min aan ). dus ik de xbox uitzetten ( ding was loeiend warm ) en nu heb ik alleen nog maar geluid maar geen beeld :confused:, ik probeer het morgen vroeg nog een keer maar ik ben bang dat hij kapot is ( launch xbox ).
     
  19. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien omdat de laatste dagen het buiten echt warm weer was. Mijne werd ook veel warmer als anders, anders altyd lauw/warme lucht en nu toch wel hete. (falcon versie)
     
  20. masxmasx

    masxmasx Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet...Het is in iedergeval niet dat de xbox veel krassen maakt op de disc, want de halo 3 cd werkt prima in een andere xbox van een (andere) vriend. De cd zit wel onder de krassen, maar dat maakt blijkbaar niet uit, het zijn ook niet van die ronde krassen.

    Vandaag om 8 uur smorgens mailtje gekregen dat ze mn xbox hebben ontvangen. Hoelang gaat het duren totdat ik hem terug heb (ongeveer dan) en waarom doen ze er 4.5 dagen over om dat ding daar te krijgen? :x

    EDIT: vriend heeft zojuist mailtje gehad dat zijn xbox opweg is terug...Terwijl ik alleen maar het ontvangst-mailtje gekregen heb...

    Normaal gesproken zou ik het niet zo vreselijk vinden...maar het is vakantie enzo...
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina