Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Komt goed, ik heb het ook terug. Gewoon even geduld. Ik denk dat ze een vloedgolf aan orders hadden met die game en iedereen nu af gaan. ;)

2. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij paypal gaat er gewoon 4-5 dagen over heen voordat het geld wordt vrijgegeven ivm beveiligings maatregelen ofzo.

3. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    goh

maar het is een Nederlandse website, dan ga je niet voor die 1% belgen alle Nederlandse websites hier toevoegen.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oke bedankt!

Nu wil ik Saints Row 2, Fallout 3, Fable 2 en Gears Of War 2 bestellen bij Gamehubs. Ik denk dat ik dan SR2 en GOW2 met UPS service bestel, kost wat meer maar scheelt ook wat. Alleen nu sprong de douane zo door mijn hoofd, als ik het met UPS bestel zal ik dan minder kans hebben dat de douane het onderschept ?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    schijnt idd dat je dan minder last hebt, maar zowieso heb je daar bij gamehubs weinig last van omdat ze alles als "merchandise" o.i.d opsturen.

ik heb iig nog nooit last van de douane gehad bij gamehubs en heb daar al vele games besteld

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mhm oke bedankt!

Jij had toch al SR2, F2 en GOW2 ook gepreordered daar. Geld kan je ook meteen verzenden toch ? En dan is het oke toch, dan zie ik vanzelf die games wel verschijnen en hoef ik niks meer te doen ofzo. :+

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb fallout 3 , fable 2 en gow 2 al gepreordered ja, en meteen betaald bij paypal.

dan krijg je een betalingsbevestiging en kun je lekker achterover leunen en wachten tot de games uitkomen :D

vind het erg handig , ipv nu zomaar wat games te kopen uit verveling die me niet echt boeien koop ik alvast wat musthaves zodat ik einde van t jaar niet te diep in de buidel hoef te tasten om alles te kopen wat ik hebben wil :) beetje gespreide betaling :+

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ben ik ook van plan om te doen, maar dan natuurlijk wel hopen dat ze er opeens achter komen dat die games niet regiovrij zijn. (Dragonball Z...)

Wat ik daar wil bestellen (niet persé in 1 keer)
    • Tomb Raider Underworld
    • Gears of War 2
    • Saints Row 2
    • Prince of Persia
    • Fallout 3
    • Fable 2
    • Far Cry 2

Jammer dat EA games niet regiovrij zijn.

Even een selectie maken van wat ik als eerste ga bestellen. :+

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Netjes. Denk dat ik straks Saints Row 2 en Fable 2 ga bestellen. Dan koop ik begin September in de winkel Mercenaries 2. En dan hopen dat SR2 en F2 gewoon regiovrij zijn, en dan bestel ik nog in Oktober Fallout 3 en Gears Of War 2. Dan heb ik alles wat ik wil, totale kosten 206 euro, nog ff doorsparen. Maar daar heb ik nog een aantal maanden voor over! _O_ En dan heb ik Saints Row 2 en Gears 2 met UPS, Fable 2 wacht ik wel want dan ben ik toch nog bezig met SR2 en M2. Fallout 3 zal ik waarschijnlijk pas in 2009 voor het eerst gaan spelen, de andere games hebben voorrang.

Laatst bewerkt: 29 jul 2008
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Underworld en Farcry heb ik ook nog over zitten twijfelen,.. denk dat ik daar eerst maar s een review of goede preview van af wacht,..zelfde met Too Human en BIA: HEll's Highway

11. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Denk wel dat Far Cry 2 een must have gaat worden.
    Vond ze op de zwarte doos (Xbox) al erg goed, en dit deel ziet er veelbelovend uit.
    Preview in OXM was in ieder geval goed beoordeeld.

Laatst bewerkt: 29 jul 2008
  12. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij gamehubs??
    Wil daar even xboxlive kopen want me abbo is bijna afgelopen...

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Paypal en Credit Card.

14. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt, dat wordt dus credit card waarsschijnlijk.

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Als ik nu Tomb Raider, GoW2 en Fable2 pre-order bij GameHubs in 1 bestelling. En ik doe dat met versnelde bestelling, hoe gaat het dan verzonden worden?

1 voor 1 allemaal met UPS? Of de eerste met UPS of als de laatste gereleased is, dan nog eens alle 3?

Heeft iemand daar misschien iets meer info over?

En PayPal is gratis + snel, waarom zou je dat niet doen :p.

16. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Ypuh, als jij wil dat t allemaal tegelijkertijd met gratis UPS verzonden moet worden, dan kunnen ze niets anders als wachten tot alle titels ook daadwerkelijk uit zijn.

Dus bij pre-orders schiet het niet echt op, tenzij je samen met een paar vrienden 3x dezelfde titel besteld.

Wil je de titels toch preorderen, dan zul je voor elke titel apart UPS(binnen 3 dagen) moeten betalen of free-shipping(binnen 14 dagen).

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dus nu zal mijn Saints Row pas verzonden worden als Fable 2 ook verzonden wordt ? ( Allebei normale verzending, tegelijk besteld )

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nee, normaliter wordt alles verstuurd op release date. Dus jouw SR2 en F2 ook.

als je zoals ik 3 preorderd hebt besteld en je wilt ze allemaal met UPS zsm hebben betaal je dus drie keer 7 euro verzendkosten maar heb je ze een paar dagen na release in huis.

als je wilt dat ze tegelijk verzonden worden om gratis UPS te krijgen moet je logischerwijs wachten tot de laatst gereleaste game binnen is. (dan is het sneller om gewoon gratis verzending voor de eerste te kiezen denk ik :+ )

19. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Omdat ik wel credit card maar geen paypal heb?

20. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.game.co.uk voor super goedkope PSP games o.a. God of War & Patapon voor 48 euro incl verzenden.

Duurt 5 werkdagen voordat bezorgd wordt.

Succes ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina