[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuzek

zuzek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week mee begonnen en dus vrij nieuw met deze game en moet dus nog veel leren. Heb een vraagje wat ik niet snap, paar keer als ik enemies heb gedowned en ze kapotrag hoor ik *bleep* geluidjes en doen mn kogels geen reet, wat doe ik fout? :p En daarnaast mocht iemand voor de lol willen matchen of een noob wat dingen bijbrengen kan je me altijd toevoegen!

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan speel je Execution, daarbij kan je enemies alleen killen door ze direct te killen (headshot of andere manier waarop je iemand in 1x killed), of als ze down zijn door een execution, dus neerslaan, curbstompen etc.

Als je net begint is Warzone misschien beter te doen, lijkt een iets lager niveau te hebben dan execution. Qua tips, gewoon oefenen op de shotgun, zorgen dat je én in beweging blijft én tegelijkertijd wel je vijanden goed raakt. Snipen is offhost erg moeilijk, dus kan je als beginner eerst proberen active reloads te doen. Als je iemand dan in het bovenlichaam raakt met de sniper is tie in 1x down. Beetje noobtechniek, maar zo kan je een beetje gevoel krijgen voor de sniper:)

Vind dit nog steeds een van de leukste spellen online, ik vind het misschien nog wel leuker dan Halo 3, maar helaas wordt 50% van de fun verziekt door de spelers. Ongeveer 70% van de games die ik speel loopt dood doordat iedereen quit. Games waarin echt helemaal niemand is geleaved na 5 rondes zijn echt zeldzaam. Ik hoop dat je in Gears 2 gewoon voor een week van live gebanned kan worden als je te vaak leaved. Belachelijke rotblachen die het hele spel online verneuken moeten toch makkelijk te stoppen zijn...

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Heb bij elk spel een enorme hekel aan quitters

4. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LoL :)

5. zuzek

zuzek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je voor de tips Biba, zeker behulpzaam. Vind de meeste speelmodes erg leuk maar ik mix liever tussen alles ook al is de learningcurve dan wat hoger. Moet het instinctief melee'en nog onder de knie krijgen, heb jarenlang alleen Counter-Strike gespeeld dus het is even aanpassen. Moet wel zeggen dat ik ondertussen met like 50 games ofzo misschien 1/5e hooguit heb gehad die doodliep op quitters. Vandaag wel een Annex waarbij de host net voordat ze verloren de game afkapte, ontiegelijk zielig gedrag.

6. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt meerderheid van de potjes worden verziekt doordat mensen leaven. Misschien dat we met een groep wat private matches kunnen spelen. Als mensen interesse hebben voeg me zeker toe aan je lijst heb wel weer eens zin een wat Gears.

7. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toegevoegd ik heb wel zin om met een paar nederlanders te spelen, beetje fun :)

8. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Speel nu alleen maar Annex, kan je lekker veel kills maken. :D Maar ik deed voor het eerst een game hosten en het viel me op dat er super veel bloed op je beeld komt :eek: en dat je kogels meteen uit je wapen komen dus niet dat pas na 1 seconde de muur raken als je schiet.

Als je die 100 kills achievement wilt halen, kan dat ook met annex??

edit: ik zou bij sommige al een achiement moeten krijgen, maar die krijg ik niet??
    Bij execution: 126
    Bij Curb stomp: 122
    Of moet je ze in een bepaalde gametype halen??

En hoe krijg je deze achievement??
    Nub Pwn3r
    Win 20 rounds of multiplayer matches in Annex by shutting out the opposing team

Laatst bewerkt: 29 jul 2008
  9. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, als je host komt er veel bloed op je scherm. Best wel bruut 8) wat blijft GoW toch vet!

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Gears of War blijft een leuk spel online natuurlijk, ben erg benieuwd naar de multiplayer van GoW 2, ik heb wel wat gelezen en gezien natuurlijk, maar wil niet alles te weten komen.

11. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Oke, jammer dat je al die kills niet kan halen met annex, want daar kan je te minste heletijd spanwe, maar ja ik hoef niet al die achievements percé dus ik ga wel lekker door met annex :D

12. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Annex is zo vet. Als je twee teams hebt die het een beetje tactisch aanpakken qua positie dan heb je echt spannende potjes.
    Soms is het echt secondenwerk waar het op aankomt 8)

13. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    soms is het inderdaad leuk. maar meestal is het echt saai bij mij. Vind Warzone zoiezo veel leuker, omdat het om kills gaat.

14. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Hoe kill je die laaste eindbaas op hardcore??

15. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    heel vaak raken....

16. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Oke gelukt :9 hij was toch wat makkelijk ik ging steeds dood door die vleermuizen, maar toen bleef ik een keer in het licht!

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Psst casemodje :+

quote name='dfwmonkie@xbox-scene' date='Jul 30 2008, 10:42 PM' post='4317335'
    ok guys here is my latest case mod gears style ..I also have a matching controller that ill be posting soon ...I added a pic of it towards the end showing off the gow power button on the controller ...but let me know what you guys think ..also added a vid showing off more of the red leds and power button on the case

[yt]nc3SPQpMbqw[/yt]

Laatst bewerkt: 1 aug 2008
  18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wicked, die is echt vet :cool:. Zou wel een heel spektakel zijn om dat voor elkaar te krijgen.

19. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ja haha, daar zit heel wat geknutsel in qua "beeldhouwen" :+

20. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    wat een afgrijselijk lelijk ding 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.