Heej, Is er iemand die met mij Gears of War wil uitspelen op Insane op Co-op? Een act per dag ofzo? Lijkt me leuk. Meld het hier even.
Ik kan ook wel, sĀ“avonds ook wel maar ik heb geen headset als dat erg is.. en dan moet jij host zijn want ik kan nog niet op insane spelen.
nu zijn er linked achievements en wil iedereen snel de sp achievements haha maar ik wil je wel helpen want ik vind de gow campaign heel erg vet heb al meerdere keren utigespeeld
Ik wil je wel komen helpen . Heb hem al een keer op insane uitgespeeld maar heb wel ff zin om te gearsen. Voeg me toe: Cybermaxxx
Wat een enthousiasme. Hensie en ik spelen momenteel GoW al op Insane. Dus de rest moet ik helaas 'een beetje' teleurstellen. Ik wil wel iedereen helpen nadat ik klaar ben met Hensie, omdat ik het een ontzettend wreed spel vind. Dus als diegene even een berichtje plaatst die graag het spel nogmaals of voor de eerste keer op Insane willen uitspelen, ik help graag! Hier wist ik niets van. Kan je mij ook vertellen welke dat zijn? Dan weet ik waar ik op moet letten. Alvast bedankt
Je hebt een paar achievements nodig van gears of war 1 om gears of war 2 achievements te kunnen unlocken.
Gears of War krijgt 'linked achievements' Cliff Bleszinski, voorheen bekend als Cliffy B, heeft op Comic Con afgelopen weekend onthuld dat Gears of War 2 speciale content voor de speler toegankelijk maakt, indien er bepaalde achievements gehaald zijn in de eerste Gears of War. Hoe gaat dat in z'n werk? Vrij simpel. Het spel herkent via je harde schijf en gamertag of je bepaalde achievements hebt ontgrendeld in de eerste Gears of War. De status van die achievements bepaalt of er bepaalde content in Gears 2 wordt vrijgegeven aan de speler. Hij gaf drie voorbeelden: De "Completed Act 1" achievement behalen in GoW ontgrendelt Anthony Carmine in GoW2 multiplayer. De "A Dish Best Served Cold" achievement behalen in GoW ontgrendelt General RAAM in GoW2 multiplayer. De "Time to Remember" achievement behalen in GoW ontgrendelt Minh Young Kim in GoW2 multiplayer. bron: gamer.nl Deze dus en er zullen er nog wel een paar zijn.