[PC] Morroblivion

Discussie in 'Games' gestart door Delphiki, 30 jul 2008.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    _O__O_http://morroblivion.com/_O__O_

Welcome to Morroblivion.com, a site about the brilliant new mod for The Elder Scrolls IV: Oblivion that brings The Elder Scrolls III: Morrowind into Oblivion. This mod converts the Morrowind game files so they are compatible with the Oblivion engine. This means that we can explore the island of Vvardenfell with Oblivion graphics, physics, and interactivity levels.

Hoe vet is dit \o/:thumbs:

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm leuk idee alhoewel ik er niet Morrowind voor opnieuw zou gaan spelen.

3. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wow, echt geweldig dit.. ook zeer vet hoe ze de 2 werelden gewoon samen hebben gevoegd.. neem de boot vanuit Anvil en kom aan in de wereld van Morrowind! Geweldig! En het ziet er over het algemeen ook erg goed uit. Dit ga ik zeker uitproberen. :D

Edit: Ik las net dat de quests nog niet beschikbaar zijn.. ach ja, can't win 'em all.

Laatst bewerkt: 30 jul 2008
  4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    laat ik maar eens de pc versie van oblivion aanschaffen dan :9

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat is dus echt geniaal! :eek: Morrowind > Oblivion. Nu even de quests fixen en ik ben er klaar voor! :D

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Vergeet niet dat je nog steeds Oblivion speelt. De wereld van Morrowind vond ik juist en vele opzichten slechter dan Oblivion. Morrowind is wel beter dan Oblivion maar dat komt door het betere lvl systeem en de houses die erg leuke quests hadden,

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dus krijg je het beste van beide,.. de quests, leveling etc van Morrowind in de engine van Oblivion,.. wat wil je nog meer.

wie start er een petitie om dit naar de 360 te krijgen ? :+ ik zou deze blind preorderen

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je kan niet levellen in Morrowind nu, je kan er alleen in rondlopen ;)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :eek: naja hoe dan ook , als ik van t weekend tijd heb ga ik zeker even met morroblivion spelen :D

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb al een tijd geen Oblivion meer gespeeld, hoewel het geen slecht idee is. ;) Ik vind de wereld van Morrowind veel beter. Hij is misschien minder mooi, maar wel veel uitgebreider!

11. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Argh, verrekes jammer dat microsoft zo anti-mods is anders hadden ze dit ook als dlc kunnen doen, en dat doen ze natuurlijk weer niet :mad:
    Want ik heb oblivion wel voor mn xbox, maar niet voor de pc.. en ik ga niet speciaal oblivion voor de pc kopen voor dit :p

12. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    wel dom dat er ook imperial guards daar rondlopen ipv morrowind guards enzo.
    jammer dat er ook geen leveling systeem is.
    ook geen monsters?

hoop dat ze er ook misschien quests in gaan doen,dan is het zeker de moeite waard :)

13. oblivion44

oblivion44 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina