Ik heb de laatste tijd een probleem met Internet Explorer. Als ik op een link klik, en deze in een nieuw venster open, is deze geminimaliseerd. Ik wil hem zien op het volledige scherm, hoe stel ik dit zonder op de knop rechtsboven te drukken, dat hij het automatisch doet dus. Ik heb trouwens Internet Explorer 6.0 en Windows 98 op deze PC.
Ja dat heb ik ook, ik weet ook niet wat je eraan kan doen maar tot die tijd zal je toch telkens op dat knopje moete drukken. helaas..
Ga naar www.mozilla.org en download firefox. Daarin open je voortaan internet en je hebt geen last meer van pop-ups en dergelijke irritante dingen die binnenkomen en hij staat niet geminimaliseerd
Waarom wordt altijd meteen Firefox genoemd. Daar verhelp je het probleem toch niet mee. Je vervangt enkel het probleem. Wie zegt dat hij behoefte heeft aan een andere browser? Ik vind Firefox bijv. gewoon kut. Staat er niets in over bij instelling? Activate last window oid. Desnoods kan je het proberen door IE opnieuw te installeren, aangezien ik opmaak dat je het probleem eerst niet had.
maar staat hij in de startbalk of gewoon heel klein? als ie gewoon klein is dan moet je de venster een paar keer groot maken en dan is een popup-link ook gewoon groot
Om maar geen nieuw topic te openen voor mn probleem: Ik heb er GENOEG van, wat ik ook probeer, ik kan maar geen internet explorer 6.0 installeren. Ik heb al zoveel dingen geprobeerd, zoveel over gezocht. Niets heeft geholpen. Ik heb windows Millenium Edition (en nu niet zeuren dat ik windows XP erop moet zetten :{) Dit is de melding dat ik steeds krijg: Ik word er HE-LE-MAAL gek van.. :{ Iemand die hier een oplossing voor weet?
Opstarten in veilige modus. Alles van internet explorer (de hele map en desnoods nog kijken of er iets bij staat in software lijst in configuratiescherm (dacht het niet)) verwijderen en dan nog eens opnieuw proberen.
Ja.. ben maar op dit bijna 3 jaar oude topic gestrand.. maar, ik heb dus een probleem. Elke keer als ik internet opstart zegtie dat ie op offline werken staat en dat zegt ie ook als ik een andere pagina bezoek.. Wat kan ik hier aan doen?
Ja, maar ik krijg ook alsmaar dit te zien: Ook een 2e tabblad openen lukt niet en daardoor loopt ie ook altijd vast. Zelfs na een Inet Explorer update heb ik nog steeds dezelfde problemen.
ik denk niet dat je 'n dial up heb he? kijk is in je internetopties bij je tab verbindingen. Zie je zoals in onderstaand screen dingen erin staan? Dan moet je ze ff verwijderen, en nooit een verbinding kiezen aanvinken
Ja bedankt, daar had ik wel al gekeken, maar had 'altijd mijn standaardverbinding kiezen' gekozen.. Bedankt eej!
Hij laadt tegenwoord de filmpjes van internet maar half of totaal niet bijv. bij youtube of Dumpert blijft het filmpje gewoon hangen met laden iemand een idee?
Kleine kick. Ik heb de laatste tijd last van de volgende error wat steeds vaker gebeurd: Met als gevolg: Iemand enig idee waar dit door komt?
als ik bijv bij google iets intyp, dan krijg ik daaronder van die oudere "onderwerpen"te zien wat ik ooit al eens gezocht heb... heel normaal ofc.. maar weet iemand ook mischien hoe ik dit kan wissen?
Tools>>Internet Options>>Browser History>>Delete In het Nederlands zit het onder Extra>> Internet Opties>>Geschiedenis>>Verwijderen.
Hallo ik heb een paar problemen Als ik naar hotmail ga kan ik na het invoeren van e-mail en wachtwoord niet verder. MSN mesenger doet t niet, de key-poorten xbox.nl doet t niet. Hoe de f*ck los ik dit op