Mortal Kombat vs. DC Universe Ontwikkelaar: Midway Uitgever: Midway Genre(s): Fighting Aantal spelers: - Release: 2008 Demo: Nee Trailer : http://xbox360.ign.com/dor/objects/...xt-gen/videos/MKvDCU_ComiconFight_072408.html Het lijkt me wel een vette game te gaan worden !! wat jullie ?
ben er nog niet helemaal uit, vind het niet zo fantastisch maar het is ook niet erg slecht. Natuurlijk wel leuk dat je bv met scorpion batman in de fik (verbranden) kan zetten. kweet nog niet of ik het zo een heel geslaagd spel vind.
Nee, Als oude MK fan (what's in a name haha) spreekt het mij totaal niet aan. MK is allang voorbij gestreeft door andere fighters. Vroeger had MK iets dat andere fighters niet hadden, de fatalities e.d.. Dat zit er in deze versie niet in want je mag Superman zijn hart er niet uit trekken. Waarom maak je dan een game met superhelden erin? Omdat ze het op eigen kracht al helemaal niet kunnen.
Er zitten wel degelijk fatalities in deze game maar aleen niet door iedereen uit tevoeren. En ze zullen minder bloederig zijn want de game heeft een Teen-rating. De Mk-characters kunnen gewoon fatalities doen en ook de bad-guys uit het dc-universe. En de goodguys hebben soort van brutalities had ik ergens gelezen.
Maar is dit DE nieuwe MK waar ed boon het overhad of is dit gewoon een project ernaast ..? Ik moet zeggen dat ik het er wel erg vet vind uitzien , met ook die nieuwe elementen erin enzo , maar of het een SF 4 zou worden .. het is gewoon erg waar je smaak ligt denk ik
Jaa ik vond de lucht gevechten er wel leuk uitzien maar om zon toevoeging zou ik de game niet kopen meest teleurstellende is toch dat ze fatalities stuk hebben verminderd. Fatalies daar stond MK gewoon om bekend en dan passen ze die nog stuk aan en maken ze minder hard. Dan is het toch gewoon voorbij.
Zo ver gaat mijn interesse dus voor deze game. Ik wist niet eens dat ze er (in lichte mate) toch nog in zaten. Geef mij maar gewoon SC IV hoor. Een nieuwe 2-D MK lijkt me geweldig want de serie heeft de overstap naar 3-D niet overleeft. Ik zit nog steeds stiekem te dromen van Killer Instinct op de PS3 of Xbox360. Maar dan gewoon in 2-D en lekker retesnel. Een MK in 2-D met de gelikte gameplay van vroeger gaat er dan ook wel in..... Zolang MK in 3-D blijft uitkomen denk ik niet dat ze ooit weer een voet tussen de deur gaan krijgen in het fighting genre. MK kan de concurrentie onmogelijk aan met Soul Calibur, Tekken, Virtua Fighter en DOA. Dus moet je je onderscheiden door in 2-D over te gaan. Dan hoef je de concurrentie niet aan met bovengenoemde games.
Als ze 2d gaan dan hebben ze street fighter 4 als concurent en verliezen ze ook wel denk ik En geef mij maar lekker soul caliber 4 nu die speelt temminste lekker weg!
1 concurrent is beter te behappen dan 4 Ik hou van 2-D fighters en ik zie geen reden waarom ik dan niet beide in mijn collectie zou hebben. En vele gamers met mij denk ik. Maar als ik SC, Tekken, DOA en Virtua Fighter heb liggen (heb ik ook) dan heb ik niet echt behoefte aan een 3-D Mortal Kombat.
Jaa ik vind 2d ook erg goed, guilty gear xx helemaal kapot gespeelt op de xbox! Maar ik denk toch dat we geen 2d fighter meer gaan zien van MK helaas.
Aan de ene kant sta ik te trappelen om met Sub Zero Batman ervan langs te geven Zijn er al vechters bekent gemaakt? Want ze zouden er niet allemaal in zitten wat ik vernomen heb.
Here’s an updated list of the characters that will appear in Mortal Kombat vs. DC Universe Batman Sub-Zero Superman Scorpion The Flash Sonya Catwoman Shang Tsung Shazam Liu Kang Jax Katana Green Lantern The Joker It’s supposed to be balanced MK/DC and heroes/villians. So my guess is that DC will be unveiling villians from here forward since they have already unveiled around 6 heroes…
Met de MK serie heb ik me altijd vermaakt,met name de setting en stijl vind ik nog steeds erg leuk. En aangezien de meeste deze game de grond in boren,ga ik zeker het spel checken. Want ik heb een tergende hekel aan Batman en The Joker,kan niet wachten ze er flink van langs te geven. Er zijn vele die zeggen dat MK niet meer als vroeger was,true maar dan vraag ik weer -wat is wel nog als vroegarh?