The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zeg ook niet dat ik het t niet waard vind, maar het is alleen zo dat het een half jaar terug ofzo toen ik het voor het laatst speelde een STUK minder erg was, dus zodoende.

    Voor de rest zit je er wel weer gelijk in 8) echt cool. Ik was inmiddels listener van de dark brotherhood en kom terug in die DB sanctuary. Staat er zo'n chappie die 1e rang is, kan ik hem mij gewoon laten volgen en beschermen, hihi. Hij is alleen nu dood, door de laatste quest van Thieves guild :'-(
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ahah die fan bedoel je, met blond haar en een fakkel? :9 volgens mij als die dood is kan je hem later weer in de arena district vinden, maar weet dat niet ckr :cool:
     
  3. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0

    nee het is niet die FAN , maar een 1e rangs dark brotherhood ventje, zoals ik al zei, nee die fan is irritant...

    heb ik nog een vraagje: hoe laadt je je magische wapens op?
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    door soul gems op te laden en die erop te gebruiken (en sommige NPS's kunnen t ook voor je voor je maar dan betaal je je scheel)
     
  5. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Doe de Daedric Quest van Azura, dan krijg je Azura's Star; een soul gem die je kan blijven opladen.
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg offtopic, maar word dit mogelijk? Daar heb ik nog helemaal niks over gelezen?:eek:
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja,

    met de nieuwe update kan je spellen van DVD naar je HDD schrijven waardoor ze stukken sneller worden en geen geluid maken. Je moet echter wel de DVD in de lade hebben zodat herkend word dat jij het spel daadwerkelijk hebt.
     
  8. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe laadt je die soul gems dan op ? want ik heb er wel eentje, een grand soul gem...
     
  9. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes!\o/
    Ben een paar weekjes op vakantie geweest dus ik wist dit nieuwst niet, maar eindelijk gaat mijn 120 GB HDD ergens voor dienen.:)
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Aantal mogelijkheden. Je kan hem zelf vullen door op een vijand de spreuk Soul Trap te doen. Als je de vijand doet terwijl de spreuk Soul Trap nog in werking is (bijvoorbeeld 20 seconden), dan zal de ziel van je tegenstander opgeslagen worden in de Soul Gem. Pas wel op dat je niet een demoon rechtstreeks uit Oblivion in een Small Soul Gem probeert te proppen, want dat past niet! Er zijn ook bepaalde winkeliers of leden van gildes die je wapens willen opladen (daar gebruik je immers een Soul Gem voor). Zij willen daar wel een betaling voor terug, natuurlijk!
     
  11. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje... ik ga er eens naar op zoek...
    Bizar, al meer dan 50 uur gameplay en nog nooit iets met een soulgem gedaan 8)

    Zijn die leden vooral te vinden in de mage guild, want die quest heb ik nog niet gedaan.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je kan ook op zoek gaan naar Umbra :D machtig mooi zwaard met hele lang soul trap spel er op
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Waarvoor je wel Umbra zal moeten doden, en zij is aardig sterk. :+
     
  14. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb een groot probleem..

    Ik moest de laaste missie voor de gray fox doen maar toen zei die arrow dat ik in zo gat moest springen en dan gaan je schoene kapot ofzo, dus zegt dat ding hele door de riool terug naar die krl zegt die dat ik dat stomme boek niet bij me heb!

    ik heb nu geen idee waar dat boek ligt...

    kan iemand me misschien uitlegge waar ik em voorbij gelopen ben want mn arrows leiden me alleen naar de gray fox die zegt dat ik em niet heb -.-
     
  15. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Op een gegeven moment als je in die toren bent, moet je aan zo'n tafel gaan zitten naast een monnik ofzo, die geeft je dat boek.
     
  16. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    welke tower is dat want ik ben weer gwn op marktplaza en ik kan et gebouw nie trg vinde |:-
     
  17. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je dit stukje gewoon ff opnieuw moet doen, maar geloof dat je ook gewoon direct naar die kelder van die wachters kan gaan. Dat is in die ronde toren met een grote eetzaal in het midden. daar moet je naar beneden gaan en dan ben je in die kelders. daar ergens moest je een deur nemen naar het midden van de toren toe zodat je in de bibliotheek komt van die blinde monniken. Daar moet je (stil) gaan zitten, want ik was zo'n drie keer gepakt omdat ik (heel handig) niet aan het sneaken was en ik had ook de verkeerde deur genomen, kon dus paar keer een savegame laden :confused: maar hoop dat je er zo uitkomt:

    [edit] Glass of Time
    The first task before you can begin your descent into the sewers is to sneak into the Palace Basement (downstairs from the Elder Council Chambers in the palace) and activate the "Glass of Time" (a giant hourglass). You can also complete this task without sneaking by picking the lock then making a beeline for the Glass of Time. The guards will catch you, but your bounty will be small (5-40 gold) and the quest will be updated. A third option is to just skip this step completely. Supposedly, activating the Time Glass unlocks the Old Way, but because of a minor scripting glitch this step is actually optional. If you know where to head once you're in the sewers, you can head straight to the Palace Sewers entrance.

    When you are ready for the lengthy main trip, head into the sewer entrance from the Arboretum (or alternatively use the external exits on the isle). At some points there will be locked gates; these are opened by nearby turning handles. Proceed through to Beneath the Bloodworks. Make your way past the various enemies (most notably vampires) and head into the Palace Sewers (you need the Imperial Sewer Key for this). Proceed further and you'll reach the entrance to the Old Way.

    The Old Way, as it turns out, is an Ayleid ruin beneath the Palace, very similar to the escape route from the beginning of the game. There are also many undead. Just keep going through the ruins. Proceed to the "Lost Catacombs".

    At the end (in the NE of the map) there is a large rectangular room with a tiered upper level. On the north side of the room there's a retractable stairway (as you've seen in other Ayleid ruins) leading up to it, but there's a large gap in the stairs. Tricky, because up there is where you need to go. However, you can easily jump up there using the Boots of Springheel Jak.

    Once you've jumped up the stairs, turn right, and activate the blue push block. Then run to the other side of the platform and activate another blue push block. This will open a gate; beyond it is the door to the "Hall of Epochs".
     
  18. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    wow dat hiel me egt :D.
    next problem -.-, kom ik daar heb ik geen imperial guard quarters key -.-!
    waar kan je die vandaan hale?
     
  19. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    pickpocket of zwaar geweld, i love the last option }:] ik heb die missie ook verkloot want bent mn jumpschoenen kwijt.
     
  20. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    van gewone guards?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina