[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    jezus ik ben ergens aan het eind en moet Pegorino vermoorden... wat is dat een vreselijke missie... ongelovelijk.... tijdens deze missie met dat belachelijke schansje merk je pas hoe erg de besturing van die zooi faalt.... fok

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me eigenlijk af: Is er iemand met 1000/1000 gamerscore (Op Xbox 360) voor GTA IV? Heb tot nu toe alleen maar 1 iemand gezien met 950 GS, maar nooit met 1000.

3. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    maar ja... ik heb m ondertussen wel uit.... kut missie 3 x opnieuw gedaan door die kloteschans

4. UniiQueee

UniiQueee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Edit laat maar heb het al :p

Laatst bewerkt: 30 jul 2008
  5. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
  6. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m eindelijk uitgespeeld. moest de laatste missie een keer of 4/5 opnieuw doen en had onderhand zin om mn controler vlieglessen te geven :) maar toen had ik eindelijk door wat ik moest doen *lol*

7. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even wat kleine vraagjes:

In een bepaalde missie had ik een helicopter gekregen. Als ik het spel savede was die natuurlijk weg. Ik ging dan maar eens op het vliegveld kijken, maar daar vond ik er ook geen. Heb ik slecht gezocht? Of staan er op andere plaatsen?

Een gelijkaardig probleem had ik met een sportwagen die ik van brucie gekregen had. Die vind ik nu ook nergens meer terug. Is er een plaats waar ik deze kan terug vinden? Of moet ik altijd een nieuwe jatten? Hoe zit het dan als ik een auto koop? Ben ik die ook kwijt als ik het spel afzet?

Dank bij voorbaat,
    Het lijkt mij dat er nog veel te ontdekken valt in de game.

Laatst bewerkt: 31 jul 2008
  8. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    Auto's moet je voor je safehouses zetten in het gele vak. Anders ben je ze gewoon kwijt.

Voor helicopters moet je kijken bij de helitour op het middelste eiland helemaal onderaan. Of je wordt 90% vrienden met bruce en dan brengt hij je met de heli overal heen waar je wilt.

9. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, vriendelijk bedankt!

10. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    En dan staan ze er altijd? Anders heb je er toch ook weinig aan.

11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar respawnen ze naar een tijdje ja, op een gegeven moment staat er een zo'n zwart ding op het vliegveld,
    Ook staat er 1 op het politie bureau in het noord oosten maar nog net onder de brug op het middelste eiland:p

Maar je moet wel vergenoeg zijn in de game.

12. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je auto's kopen in deze game dan? Grand Theft Auto? :+
    Ik jat die sportwagens altijd uit een showroom... O-)

13. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    ja als de auto's in het gele vak staan, worden ze opgeslagen. Tot je met ze weg rijdt en weer nieuwe auto's op t vak zet.
    Sommige auto's zijn handig voor stunt jumps. Ik hou b.v. altijd een politieauto bij de hand zodat ik wanneer ik in een missie snel weg kan komen voordeel heb.

14. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hola, waar zijn die showrooms?

Zelf heb ik er nog geen gekocht, maar als je op een computer "aan het surfen bent" staat er altijd zoiets van dikke wagens die je kan kopen. Ik heb alleen nog niet het geld om dit te doen.

15. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    nee... dat kan ook niet... je moet naar het 3e eiland, daar heb je een aantal showrooms. ruitje ingooien en rijden maar....

16. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt spijtig dat je amper bikes tegenkomt. Ik krijg veel van die choppers. Maar de rest krijg ik amper te zien. Behalve als je tijdje in de tweede eiland rijdt.

17. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    godzijdank... die dingen zijn echt niet te besturen

18. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk toch om met een motor volop tegen een klein muurtje aan te rijden je zelf de zee in te lanceren:D

19. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Het is me daarstrak gelukt om de swing glitch er mee te doen zonder dat ik van motor afvloog. Geweldig beeld toen die volle vaart tegen een hoog gebouw vloog :)

20. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Net een mail gehad van Rockstar dat ik een winnaar ben van de Key to the city \o/

Duurde wel een tijdje alleen... :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina