Soul Calibur IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit officieel nieuws? Want dan koop ik hem wel op Xbox.

2. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Nog niet helemaal geloof ik maar denk dat de kans wel groot is.
    Maarja koop je alleen het spel voor Vader?
    Is alleen maar een bonus imo.

3. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Voor de bonus characters hoef je het niet te doen. Tendens lijkt nu te zijn:

PS3:
    - betere controller
    - populairder in pro scene

Xbox:
    - betere online service
    - iets minder slowdowns

4. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Betere controller is iets persoonlijks denk ik ;)

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    In het character selection scherm van de 360 zie je op Vader's plaats een open vakje, dus ik vermoed dat deze er binnenkort als download bij komt.

Verder ligt het er helemaal aan welke controller jou het handigste lijkt voor een fighter. De 360 heeft denk ik wel de beste online service, maar ik weet niet of je daar veel om geeft.

De PS3 laadt de velden iets sneller, maar ik heb begrepen dat de 360 binnenkort een systeem patch krijgt waarbij je ook spellen op de HD kunt zetten... dus eigenlijk zijn beide versies zo goed als identiek als je het online gebeuren niet meetelt.

Laatst bewerkt: 1 aug 2008
  6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346

Bullshit:lol: is gewoon persoonlijk mij maakt het geen ruk uit of ik een ps3 controller of een 360 heb speelt allebei goed.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    dat laden maakt mij niet uit hoor. Ik kan wel 5 seconden wachten. Veel langer duurt het laden van een map toch niet?

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De D-Pad van de PS3 controller bestaat uit los van elkaar geplaatste knopjes, waar die van de 360 een geheel vormt. Voor mij een opzienbarend verschil en tevens ook de rede waarom ik fighters het liefst op de PS3 speel. Iets persoonlijks dus.

Afijn, heb Soul Calibur IV gister de hele avond/nacht met een vriend gespeeld en ik ben er zeer over te spreken. Het speelt lekker weg, wat al eerder werd gezegd, je komt er zo in maar er is ook genoeg diepgang in te vinden mocht je daar naar op zoek zijn. De graphics hebben mij helemaal verbaasd, misschien komt dit omdat ik tegenwoordig steeds minder ingame materiaal van games volg en me gewoon laat verrassen maar het werkt in ieder geval wel voor me. Vind vooral de manier waarop de gezichten van de chars zijn vormgegeven gewoonweg prachtig. De muziek is ook weer dik in orde, hoop dat ze snel de originele tracks van deel 1 op de PS Store zetten want die soundtrack is ook geweldig. Online heb ik het nog niet geprobeerd maar ik denk ook niet dat dit een game is die ik veel online ga spelen.

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik had gehoord dat de laadtijden bij de Tower modus soms wat lang waren op de 360... ik weet niet wat jullie ervaringen zijn?

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    op de marketplace is de soundtrack van 1 te koop voor 360. 80 MS points per nummer of 1200 MS points voor de hele set. (mij iets te duur, dat is duurder dan SC 1 zelf op XBLA!)

En ik vind de laadtijden niet storend. Zijn niet langer dan op ps2 volgens mij.

11. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Nee niet echt lang, niet storend lang ofzo.

12. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Voor alle andere games ja, maar voor fighters is de 360 dpad (en ook de knoppen) gewoon veel minder geschikt als die van de ps3. Daarnaast zijn er ook betere sticks beschikbaar voor de ps3.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja voor de xbox is hij al bevestigd voor de PS3 nog niet

14. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Heb The Apprentice nu, meteen Story Mode op hard mee gedaan. Is niet veel moeilijker als normal. Alleen die Algol was redelijk moeilijk. The Apprentice vecht iig stukken beter als Yoda.

15. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
  16. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Dacht dat Voldo een zombie was ofzo 8).

17. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Zoals ik al zei is dat persoonlijk dus kom niet met die bullshit.

Kunnen de knoppen misschien wel beter zijn maar als ik hem niet lekker in de hand vind liggen heb ik er ook geen ruk aan.

En de 360 controller voldoet prima.
    Speel btw ook niet met de dpad maar met pookje ;)

Snap ie _0/

18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wanneer komt de demo?

19. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wil je het anders noemen?8)

20. zuzek

zuzek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ben ik overigens een knuppel, maar ik zie niet a la DoA een optie om in training een lijst van moves progressief op je scherm te krijgen zodat je ze allemaal correct moet af werken. Werkte bij mij het beste om een karakter te leren, en dat mis ik hier toch wel. Gewone lijst wel in je start menu maar dat is niet bepaald fijn. Weet iemand of dit mogelijk is of zoek ik naar iets wat er niet is?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina