je kan altjd je xbox voor jou laten rijden. met een auto die gelijkwaardig is als de andere kan een 55% rijder altijd winnen. ik zou wel de feul/tires uit zetten. kan je soms de race kosten anders.
Difficulty op Hard, schakelen op manual, alle extra opties uit (ABS, Traction, Stability) voor wat extra poen De computer rijdt er niet anders van... en je krijgt zo 20% meer dan je anders had gekregen.. Khad laatst een race, stond op 't eind de computer 12 minuten voor op de nummer 2... terwijl ik de slechtste rijder had gekozen
Ik deed vandaag de laatste van de endurance series: De Sebring grand prix en in de laatste(!) lap 35/35 werd ik keihard door de nummer 8 die ik voor de derde keer inhaalde van de baan afgebeukt waardoor ik een damage penalty van 159,896 credits kreeg. Ik had dus 220,000 + 159,896 credits gehad kunnen hebben maar nee die klote 8e moet weer mij eraf beuken.
Voor degeen die geinterseert zijn,je kunt hier op deze link nummers beluisteren vanuit de game en Titel staat erbij van welke Artist enzo http://www.youtube.com/watch?v=Eiw9x25y1pc&feature=related
Het blijft een simracer. Bij race games als Grid, PGR en NFS is het wel vet als er muziek is, daar hoort het zelfs bij! Maar Forza is een sim en tijdens het racen hoor je normaal ook geen muziek.
Inderdaad, ik heb egt alle nummers op 3 na van het hele spel op me iPod dus plug ik die gewoon in me xbox en klaar \o/
ik ben een beetje nieuw met de xbox360, vet apparaat, dat is het eerste wat er gezegd word vanuit hier nu ben ik zo net met forza 2 aan t spelen, maar zijn er ook uitbreidingen en auto-ontwerpen ergens te downloaden of dergelijke? of als je zo'n auto maakt, moet je dat stap voor stap geheel zelf? ik ben benieuwd, wel een super spel, realistisch!! bedankt voor de hulp alvast
Welkom bij de comunity zou ik zeggen Over je vraag,maar alle stickers dien je geheel zelf te maken met de stickerlagen die je in de game hebt. Er is dus geen sprake van downloadable content voor stickers,skins dus alle ontwerpen die je voorbij ziet scheuren zijn handmatig gedaan
Je kan muziek op je harde schijf opslaan, je kan een mp3/ipod in je 360 stoppen en je kan muziek streamen via Xbox Media Center.