[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet welke je bedoelt denk ik, zet is een uitleg en het antwoord in een spoiler alstublieft. Ben wel benieuwd naar de verwijzingen.

Net voor de derde keer The Shawshank Redemption gekeken, wat blijft dat een topfilm! Zo'n episch verhaal op een niet-epische schaal. Een film die je kijkt en waar je helemaal begint te leven, waar er vrijwel niet te spreken is van actie maar die je op je puntje van je stoel laat zitten. Zonder twijfel een echte klassieker en 1 van de beste films ooit...
    zonder twijfel!

2. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik, ik vond hem wel tof.. gewoon verstand op 0 en kijken :thumbs:

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Idd, wat was de verwijzing ben niet zo bekend binnen het Batman universum dus zal het wel gemist hebben

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    De medewerker van Wayne Enterprises, die ook naar Freeman toeging om verhaal te halen over 'verdwijningen van onderdelen van de Research Dep. Mr Reese.
    Dezelfde man die even later in de film op het nieuws verscheen, om Batman's identiteit te onthullen.
    De Joker zette ook nog een prijs op zijn hoofd, omdat hij dit niet wilde hebben.
    Reese dood binnen 60 minuten, of er word een ziekenhuis opgeblazen, geloof ik.

Mr Reese. Mister Reese. Mysteries. aka The Riddler.
    Ik geloof dat Johnny Depp gevraagd is voor deze rol.

5. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    of natuurlijk mister reese = mister freeze, maar imo zo'n karakter zou niet passen in de nieuwe batman filmserie

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Vanavond Infernal Affairs op RTL 7, 22:10. NIET MISSEN!!!

Geweldige spannende film over 2 dubbelspionnen waarvan 1 al 10 jaar bij een chinese gang zit en de ander bij de politie.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Ho es...wtf, the dark knight heeft nummer 1 plek op imdb?!
    HOLY SHIT!
    DEZE FILM HEEFT THE GODFATHER OVERTROFFEN!?
    Ik wacht al een half jaar op TDK en ik MOET hem nu echt zien, krijg er alleen maar goeie berichten over.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik gebruik 'm zelden, maar dit is een inkoppertje:

:emo:

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Ik keek dan alleen naar de cijfers en de rankings he. Of zit ik daarmee ook fout? :+

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Naja, sowieso is de IMDB-ranking gewoon kut. Doordat iedereen kan stemmen willen dit soort gehypete films nog weleens veel hoger uitkomen dan waar ze horen. Ik kan me ook herinneren dat V For Vendetta heel lang in de top 10 heeft gestaan (dacht ik). Het is vast een sterke film, maar iedere nuchtere filmkijker die nét een beetje meer kijkervaring heeft dan alleen de grote blockbusters en hersenloze actiefilms zal inzien dat The Dark Knight écht niet beter is dan The Godfather (en dan is The Godfather in mijn ogen bij lange na niet de beste film, maar daar gaat het nu even niet om).

Het is vooral de hype en het momentum die de film naar deze hoogte stuwen. Binnen een paar maanden verwacht ik 'm gewoon ergens tussen de top 20 top 50.

Als ik jou was zou ik dus niet een betere film verwachten dan The Godfather, want dan kom je waarschijnlijk bedrogen thuis ;)

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ga TDK nou maar eerst eens kijken

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ho eens, ik heb een déjà vu O-)

The Elephant Man nog niet gekeken, had er geen tijd voor en moet morgen om 6:00h opstaan dus tja.

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wat een slotzin >.>

Maar echt maakt het uit? Maakt het uit wat voor cijfertje er achter een film staat? In de top 100 slechtste films staan er echt 20 die ik geweldig vond. Lekker boeie wat voor cijfertje er dan achterstaat. Je kijkt een film voor de amusements factor. En niet voor een cijfertje wat er op één of andere site staat. Who gives a f*ck :)

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wel als je er uit concludeert dat The Dark Knight een betere film is dan The Godfather, ja.

My point exactly dus.

Dat ga ik zeker nog doen, maar concluderen dat ie niet beter is dan The Godfather kan ik ook zonder kijkbeurt.

16. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb TDK nog niet gezien, maar wat maakt het uit dat deze film boven the godfather staat. Smaken verschillen en kennelijk vonden die mensen TDK beter dan the godfather.
    Ik stem zelf niet op zulke sites als imdb.com, maar als mensen vinden dat godfather boven TDK moet staan, moeten ze the godfather maar een 10 geven.

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik concludeer dat jij dommer bent dan mij.
    Hmmmm zal vast ook wel kloppen sinds ik het net zei op internet dus zal het vast wel waar zijn :+.

Waarschijnlijk zal ik The Godfather wel beter vinden dan TDK maar dat zeg ik wel na hem gezien te hebben, wat waarschijnlijk pas op dvd zal zijn.
    Films zijn altijd persoonlijk, anders en worden beinvloed door groepen stemmers van verschillende leeftijden.

Al dat standaard gelul kennen we nu toch wel een keer dacht ik.
    Bla bla beste dit bla bla beste dat, stemmen dit dat etc.

Laatst bewerkt: 2 aug 2008
  18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ok, dope dope!
    past wel goed in het rijtje van de villains van deze Batman serie.

Maar een Top 10 of 100 van films is sowieso compleet onzin eigenlijk. Omdat iedereen anders naar films kijkt. Het is dan gewoon een film met 1 van de grootste groep aanhangers die hem tof vonden, maar dat wil nog niet zeggen dat het voor jou als persoon geld.

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    *verwijst weer naar vorig stukje over algemene publieke opinie*

20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Weet iemand of de Star Wars film (The Clone Wars) ook in Nederland in de Bios komt? of alleen op DVD?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina