Omg, krijg op easy Raining blood niet eens op 5 sterren op 1 stuk raak ik altijd de kluts kwijt, terwijl het niet eens super moeilijk is.
moet hem 5 sterren halen, want dan heb k alles 5 sterren, dus een achievement misschien maar ff op medium gaan doen, dan zal die wel weer meevallen
Dat probleem had ik ook. Maar na lang proberen is het me toch gelukt. Na lang proberen is het me ook gelukt om 5 sterren te halen op medium. Na lang proberen haal ik hem echter nog steeds niet op hard. Wat een scheitnummer. Ik word er helemaal gek van.
Ik vond die ook moeilijk. Zit totaal geen ritme in dat liedje. En dan is het nog een slecht liedje ook !
Begrijp me niet verkeerd, ik hou op z'n tijd best van een lekker 'stevig' nummertje. Maar dan moet het me nog wel iets doen, bij Slayer heb ik dat gevoel totaal niet. Vind het maar een hoop inspiratieloos gebeuk, geram en vooral geschreeuw
hahaha... weet je wat pas echt een slechte band is..... the rolling stones.. dat is echt niet te spelen op gh.... en angel of death van slayer mag wel in gh4... is er al wat meer over die tracklist bekend???
Ik zit echt zo vast op dit moment. Easy alles op 5 sterren Medium moet ik alleen Disturbed, Muse en Slayer nog op 5 sterren halen. Vooral het einde bij Muse is echt kutmoeilijk. Hard zit ik vast op de een na laatste tier. QotSA en Muse lukken beiden niet. Op Expert zit ik in Tier 3, ik kan daar alleen The Killers halen. Dat is sowieso een van de makkelijkste nummers in het spel maar goed. Ik heb niet meer het idee dat ik voortgang boek. Na een uur spelen heb ik niets nieuws gehaald en vaak ga ik gewoon nummers spelen die ik tof vind maar waar ik niks aan heb
muse moet je vooral veel hammer on en pull offs gebruiken. is goed te doen.... Disturbed is een zeik nummer, maar je moet ook hier weer de hammer on en pull of gebruiken. Slayer is gewoon supervet en die had je al op 5 sterren moeten uitspelen.
Volgens mij heb jij geen idee waar je het over hebt. Er zitten bijna geen hammer ons in die 2 nummers. xD Al helemaal niet op easy.
Vlak voor die Top Gun anthem uitkwam voor silver was ik op vakantie gegaan dus ik kon hem pas gister spelen. Echt een leuk nummer, beeetje veel hetzelfde maar ik hou wel van een beetje 80ies. heb het rifje ook maar op de echte gitaar geleerd
Op medium inderdaad. En bij muse is dat stuk zo kut dat "Galloping threes" heet geloof ik. Daar zit geen waarneembaar ritme in, de helft kan je met pull offs doen maar daarna gaat het altijd mis