Soul Calibur IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Heb daar ook naar zitten kijken maar ben bang dat het idd gewoon niet gaat.

2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Bij insidegamer staat dat ie alleen maar blind is. (toch? :+)

3. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    nee, geen bullshit. Sommige dingen zijn gewoon beter voor bepaalde doeleinden dan anderen door de manier hoe het in elkaar zit. De ps dpad zit gewoon beter in elkaar voor snellere en preciesere inputs.

Het pookje is al helemaal slecht, het is analoog, de throw is te groot en het is onprecies. Als jij er gewend aan bent zegt dat niks. Tuurlijk voelt het onbekende slechter aan dan waar je normaal op speelt. Maar technisch gezien is de ps dpad precieser dan de 360 dpad en al helemaal precieser dan het pookje

Als jij plezier hebt en het werkt goed genoeg voor jou is t cool, maar nee, het is niet persoonlijk. Technisch gezien is de 1 beter dna de andere.

*edit* over 'beter in de hand liggen' ben ik het met je eens, de 360 controller is veel ergonomischer. Maar als de inputs slechter zijn dan wat heb je eraan.

Laatst bewerkt: 1 aug 2008
  4. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Regiovrij, dus net op ebay gescoord:) Kan je een beetje met elkaar online spelen? En Kareem, heb jij hem ook?

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind de moeilijkheidsgraad in de storymode nogal verschillen van de arcade mode. Speel de storymode op normal om er even in te komen, gaat prima. Maar de arcade mode lijkt wel op een hoger niveau te gaan, is vrij pittig. Wel vaag dat je het niveau van de arcade mode niet kan instellen. Met blocken en counter-attacks gaat het goed. Verder een hele toffe fighter. Veel features, toffe characters, lekker vechtsysteem, echt prachtige graphics, goede muziek, speelt lekker weg, diepgang en de mogelijkheid om je eigen character maken.

6. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    En dat is wat ik ook goed vind,iedere vechter heeft zijn eigen achtergrond waar over nagedacht is geworden:)

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is inderdaad erg leuk uitgewerkt. Ga morgen eens even aan de slag met de character creation, eens kijken of we wat leuks kunnen maken. :) Vind de game er grafisch trouwens echt super mooi uitzien. Vooral de characters en ook de omgevingen zien er echt prachtig uit.

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Op de Ps 2 heb ik toen Rayden nagemaakt,en Scorpion als ridder uitvoering:)
    Echt leuk wat je ervan kunt maken allemaal.

9. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Heb zojuist Jean Claude Van Damme gemaakt :+.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wij willen pics zien! :)

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar je kunt even goed met de thumbstick spele =/ werkt veel beter.

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat zou wel slecht zijn jah. Zo leerde ik het ook bij DOA 4. Gewoon de lijst afwerken en de beste moves schreef ik even op een blaadje. Het zou wel irritant zijn als je iedere keer naar het startmenu moet gaan om de volgende move te zien.

13. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Een paar potjes online gespeeld (alles verloren, toch wat meer oefenen :+), maar wat me opviel is dat de tegenstanders allemaal kozen voor een snelle style (en niet iets langzamers zoals nightmare of astaroth waar ik mee speelde). Ik moest haast alleen maar tegen raphael of customs die raphaels style hebben.
    En las een paar berichten terug over de verschillende moeilijkheidsgraden met spelen tijdens arcade of story en dat viel mij ook op. Story op normal en hard uitgespeeld en dat is dik te doen, maar arcade is een stuk lastiger.

14. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Zijn er hier mensen die hem op de ps3 hebben? zit namelijk te denken om hem ook te kopen, hoe is het online gedeelte?
    (hoor veel mensen dat online op de ps3 minder is dan op de 360 vin dit persoonlijk niet zo op de ps3 eigenlijk nog nooit problemen gehad en de 360 vliegt er soms gewoon uit onder een spel en dat wil niet plus dat mijn live binnenkort afloopt)
    maarja dat terzijde: is het een beetje vergelijkbaar met DOA? (kwa online he :p)

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Even flauw doen hoor, maar vooral de omgevingen en characters? wat is er dan iets minder mooi? want volgens mij is dat alles wat je op je scherm ziet :+

Maar ben het met je eens, ziet er super uit.

Ben deel met je eens. Je ziet inderdaad meer snellere characters, maar Raphael ben ik maar 1 keer tegengekomen.

Ik zie veel meer Kiliks en Maxi's.

Nightmare, Cervantes en Zasalamel zijn ook best populair.

16. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Gister ff zitten klooien ermee maar het kan gewoon niet.

Wat je wel kan is dat je de move selecteerd en dan laat demostreren en met rb/lb kan je dan de volgende laten zien.
    Maar je kan het dus niet zelf doen alla DOA4.

Ow en ik heb eindelijk door hoe die Critical finish moet doen.
    En dat hadden ze wel wat beter mogen uitwerken want de kans dat je die doet is wel erg klein.

Laatst bewerkt: 2 aug 2008
  17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft bij mij ook even geduurd eer ik doorhad hoe je zo'n Critical Finish uitvoert. Eerst dacht ik dat je op L1 (of LB) moest drukken zodra de Soul Meter van je tegenstander rood begint te knipperen, maar blijkt dus dat je op dat punt gewoon nog moet doorgaan met hits maken en als je tegenstander dan nog blijft blocken krijg je op een gegeven moment de Soul Crush en precies op dat moment moet je op L1/LB drukken. Sowieso is de timing erg precies, daarnaast moet je wel een erg grote debiel zijn wil je het zover krijgen dat iemand door je Soul Meter slaat. Zelfs als ik de Soul Meter op z'n laagst instel kun je in mijn ogen nog genoeg klappen vangen voordat je een Soul Crush krijgt.

18. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel ziet er heel erg leuk uit. En deze lijkt me vooral leuk omdat het niet altijd van die moeilijke combo's is. Maar ik vraag me wel af:

Ik speel normaal nooit Fighting Games. Is dit een goede game om dan te kopen?

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soul Calibur is heel makkelijk om in te komen, maar ook uitstekend geschikt als je op zoek bent naar wat meer diepgang. Er zijn verschillende spelmodi en je kunt je eigen chars maken/aanpassen. Als je op dit moment op zoek bent naar een leuke fighter en je zou het mij vragen, zou ik zeggen dat je met Soul Calibur IV vrijwel geen miskoop kunt begaan.

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De Review van Gamekings,er zit ook een leuke prijsvraag in misschien leuk voor sommige van jullie:)
    Er word ook uitgelegd waar de Game voor staat en vergeleken met andere fighters,makkelijker voor degeen om een voorstelling te maken die er nog aan twijfelen te kopen.
    http://www.gamekings.tv/index/videos/review-soul-calibur-zaterdag/

Laatst bewerkt: 2 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina