[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dat is toch die geanimeerde Star Wars versie?
    Lijkt me wel, in de bioscoop hangen er namelijk posters van. :)

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Resident evil (1) Ik heb die film zooooooooooooooo vaak gezien en ik blijf hem gewoon gruwelijk goed vinden!!!!! En dat deuntje ook...Geweldig!!!! Het blijft een film die in je hoofd blijft rondspinnen

een 9,5/10 Sommige zullen de film wel bagge vinden of gewoon kut maar van mijn mening staat deze film in mijn top3!

3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echter nog altijd "dan ik," slimme jongen.

Ik persoonlijk hecht ook niet al te veel waarde aan IMDB's top 250 lijst. 't Is leuk dat films die je zelf ook geweldig vindt, zoals bijv. The Godfather, hoog in de lijst genoteerd staat.
    Maar aan de andere kant, Rocky is mijn favoriete film aller tijden, en haalt de top 250 (net) niet. Zijn opvolger, Rocky II vind ik ook echt super; nagenoeg zo goed als het origineel. Alleen is ie volgens de stemmers van imdb.com maar een schamele 6,6 waard; iets waar ik het totaal niet mee eens ben.

Alle cijfers van elke fim is gewoon het gemiddelde van de meningen van anderen. Daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn.

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja inderdaad,zelfde ook met films zoals Topgun,iedereen vind hm geweldig maar ik vind het totaal niks.
    Ja de opnames met die Jets zijn supermooi gedaan,maar het verhaal gaat nergens over naar mijn menig.
    Ben trouwens benieuwd naar de nieuwe Mummy film,deel 2 vond ik echt leuk met dat zoontje vooral toen die om water vroeg met de opmerking 'No ice?'
    Geweldig:)

5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Gisteren Wanted gezien. Ik vond het echt een gave film. Hij werd tegen het einde iets minder maar de laatste zin en de climax van de actie vond ik echt cool.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Net terug van de nieuwe Mummy. Wat een schijt film, hij komt niet eens in de buurt van de eerste 2. Verhaal was lame, qua CGI/special effects was de film het slechtste in lange tijd en de grappen/oneliners waren veels te geforceerd.

3/10

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mhm zoals ik had verwacht. Eerste 2 vond ik nog wel leuk, maar volgens mij heeft dit niet eens meer wat te maken met het oude Egypte ook, of niet ? Zeker alleen gemaakt om snel te cashen op de naam van The Mummy :mad:

Net Hancock gekeken, vond het een geweldige film tot ongeveer het laatste half uur. Heeft de film voor mij wel totaal verkracht eigenlijk. 7 vind ik redelijk, had een leuke film verwacht en dat was ook zo maar het einde is gewoon puur bagger voor mij.
    Vanaf waar Charlize Theron ook superkrachten heeft.

Laatst bewerkt: 2 aug 2008
  8. SysanApse

SysanApse Guest

Ben het helemaal met je eens.
    Dope guns , vette actie en Jolie :)

Ik vond hem wel vet :)

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ook wanted gezien.. Maar ik had al best veel gezien over deze film via trailers, dus ik zag bijna niks nieuws. Maar hij was wel vet :D

10. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen of dinsdag naar the dark knight met mn pa en mn broertje wil met mn moeder naar wall-e. maar nu zie ik op de website van de bioscoop waar we heen gaan dat er een (OV) versie is... is dit de engelse versie? of betekent dit wat anders.

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    OV = Originele Versio/Orginial Version dus Wall-E zal in het Engels zijn, al heb ik begrepen dat er sowieso niets of bijna niets in wordt gezegd.

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Batman ook maar gezien, vond het een goeie film.

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja klopt. Ik lag soms echt dubbel op een aantal momenten
    Head up your ass en Michél die gaat vliegen waren BRILLIANT :lol:
    maar het einde kreeg het toch weer voor mekaar om de film minder aantrekkelijk te maken.

Het was imo veel leuker geweest als hij gewoon de enige was met de krachten en als de vernieling van de stad nog iets langer had aangehouden. Er zijn genoeg eindes of plottwists mogelijk maar dit was gewoon niet de juiste.

Ik ga daarom ook mee met die 7. Als ze voor een ander laatste half uur hadden gekozen dan was het absoluut boven de 8.5 geweest. Deze film was tenminste weer eens wat anders vond ik.

14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Heb hem vandaag ook gekeken (valt wel op dat wanneer er een R5 versie op internet verschijnt, ineens iedereen hancock heeft gezien 8)). Maar vond juist het begin een beetje traag, de actie was heel tof gemaakt en het einde was idd een beetje slap, ook wel grappig wanneer die vent die superhero boekjes liet zien:9

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik Vond Hancock echt gaaf en vond de twist ook erg gaaf!!! Bedoel ook een super idee voor een deeltje 2!!! Maargoed waarschijnlijk had iedereen soort van super schurk idee erbij? :9

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    R5 = gaar :):

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Beter dan al die cam versies...

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hancock Spoiler

Nou ik had gewoon liever dat hij de enige was met superkrachten. Dat vond ik juist zo leuk, en dan komen ze bijna bij het einde doodnormaal nog iemand met superkrachten, dat vond ik gewoon niet leuk. Ook had ik opzich wel Hancock wel wat langer willen zien met zijn baard en al die andere crap. Er zijn genoeg mogelijkheden, vond dat hele gedoe gewoon veel minder.

Vooral die Youtube scene vond ik geweldig met die walvis! _O_

Laatst bewerkt: 4 aug 2008
  19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ergens in een andere thread had ik nog zo gezegd dat ik Charlize Theron niet echt lekker vindt, nou na het zien van Hancock is mijn mening helemaal 360 graden omgedraaid.

Damn, wat ziet ze er lekker uit in deze film........ de dagen dat ik charlize threon nog aanzag voor de psycho chick uit The Devils Advocate en lelijk mormel uit Monster zijn voorbij.

Te lekker :)

Oh ja Hancock vond ik de eerste helft wel ok, daarna zakte het af. 7/10

20. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Tja wat Make up al niet kan doen he:)
    Er zijn maar weinig Actrices die echt van hunzelf Mooi zijn,maar Hollywood weet er wel op in te spelen zodat mensen de films wel koopt of bezoekt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina