Soul Calibur IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel nog wel over de game. een leuke fighter lijkt me wel weer leuk om te spelen, en ik denk dat als ik SC4 neem, ik wel een goede keus maak. Op doa4 ben ik namelijk een beetje uitgekeken, en qua stijl etc. spreekt SC4 me ook meer aan. ik wacht het nog even af :).

2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik vind character creation ook zo tof. Mischien al een uur of 5 in zitten kloten :+.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kun je eigenlijk de moeilijkheidsgraad van de arcademode instellen?

4. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Nee ;).

EDIT: Handig filmpje waarin Critical Finishers worden uitgelegt :).
    [yt]6XQdIL8hNdc[/yt]

Laatst bewerkt: 2 aug 2008
  5. zuzek

zuzek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om Critical Finishers te leren kun je het beste met Yun Seong ff door Story heen en constant -> Y spammen. Eerst dacht ik ook dat je LB moest drukken zodra de balk van je vijand rood gaat knipperen maar je moet dan meestal nog 1/2 sterke aanvallen uitvoeren en dan hoor je hetzelfde geluid als wanneer equipment kapot gaat. Je kan het ook zien door dat je vijand naar achteren wankelt en door roodsige bliksem wordt omgeven heel kort. Tap dan gewoon een paar keer op LB en je hebt je Critical Finish. Zodra je het een paar keer gedaan hebt ken je het al zo goed dat je het automatisch met alle karakters uitvoert zodra je een tegenstander Soul Crusht :).

Daarnaast heb ik het net voor elkaar gekregen om op Arcade 448k punten te krijgen, terwijl 450 nodig is voor die achievement. Bah.

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Tot nu toe heb ik veel goede berichten gelezen over het online gedeelte op de PS3. Er is zeker geen meer lag dan op de 360. De keuze tussen de twee versies is dus de controller die je het liefst gebruikt. Sinds ik nu een PS3 heb, zou ik eerder gaan voor de PS3 versie. Maar dat komt alleen omdat de hardware van de 360 brak is. Iedere dag loopt die wel een aantal keer vast.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wat raar, mijn xbox loopt vrijwel nooit vast

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Soms denk ik bij mezelf hadden ze dat online maar niet uitgevonden voor de Consoles,maar ik vind dat het soms hoe mooi het ook kan wezen ook de Game sferen kan verpesten:)
    Maarja ik vind dat je een Game moet aanschaffen naar het platvorm waar je voorkeur ligt,de 360 controller heb ikzelf geen problemen mee en ergens zie ik het als een uitdaging als een controller moeilijker is,dat jij als gepassioneerde vechter dan juist je zo ontwikkelt en de moeite durft te nemen.

9. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    dat de thumbstick beter werkt als de dpad zegt genoeg over hoe ongeschikt de 360 controller is voor fighters. heeft SC4 in training mode een optie om je inputs te laten zien samen met een counter voor hoe lang je een input inhoud en het verschil tussen 2 inputs? (zoals vf5). als het dat heeft kan je kijken hoe snel je dingen kan invoeren.

De throw en de engange is gewoon te groot. voor fighters wil je een controller waar je zo weinig mogelijk moet bewegen voordat een input geregistreerd wordt.

kijk als het voor jou werkt moet je vooral zo doorgaan, met oefening kan je gewoon goed ermee worden. maar technisch gezien is het geowoon geen goede conrtoller voor dit soort spellen.

10. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe unlock je al die characters? heb die een paar pagina's terug stonden allemaal al unlocked maar wil al die overige nu ook ^^

Edit: komt er net achter dat ik ze kan kopen *plop*

11. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
  12. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Die turtles zijn ook vet, mischien eentje namaken 8).

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    vond juist de Sf characters tof. Met name Dhalsim

14. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    ik heb de xbox 360 versie. Vind Yoda opzich best cool, alleen het geluid al van de lightsaber:p Hoop dat darth vader snel te downloaden is. Ga morgen ook eens ff een hele vette character namaken. Altair van Assassins Creed ofzo.

15. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    inclusief hidden blade en dan strotten open maken hehe. heb net weer 2 poepsimpele achievements gehaald, dat je de soul calibur van siegried op ultimate versie moet hebben en de soul edge (?) van nightmare.ik kan nu eindelijk de arcade uitspelen zonder problemen dus er zit vooruigang in ! :thumbs:

16. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Ehh hoe haal je die poepsimpele achievements dan O-)

17. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Heb nu bijna 300GS. Denk dat 100 critical finishes binnenkort wel een keer komt :D.

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Vandaag ook gekocht. Moest online tegen een gast die een custom char. had waarbij hij een halve extra health bar had. Dat zijn altijd wel handige dingen. Gaat wel ten koste van andere stats maar extra health is nooit verkeerd. Iemand een idee hoe je dat moet namaken? Is dat via zo'n upgrade (Gauge punten bijvoorbeeld, weet term in de game zo ff niet uit mn hoofd) of moet je juist kijken dat je items pakt die puur echt je health omhoog gooien?

EDIT: filmpje met nog meer customs met o.a. Mario, Solid Snake, Dr. Doom, Shao Kahn en Sub-Zero.

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb hem nu ook eindelijk. Ik heb nog nooit zo'n mooie fighter in HD gezien. Het ziet er allemaal zo geweldig uit, zelfs de kledij t/m de gezichten en haren... bijna perfect.

Vanavond weer verder. :)

20. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vette game is dit zeg niet normaal, kan er wel niks van maar blijf er van houden nu maar een beetje oefenen en straks een poppetje maken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina