Het ' heimwee naar oude xbox ' topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door MaxxRaptor, 10 jul 2008.

1. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Missen??. ja cker. heel erg zelfs. loop wel eens met de gedachten om hem te verkopen. maar als ik hem dan zie en denk aan die uren dat we stiekem op de beamer aan het gamen waren.. nee, nooit doe ik hem weg. het is een Meubel geworden op mijn kamer. hij is net zo normaal als een stoel vind ik. hij is het afgelopen 2 jaar niet aan geweest. maar dat gaat veranderen. want ik heb me voorgenomen deze vakantie Splintercell 1 de Single Player te gaan spelen. de andere 2 doe ik wel op de 360 maar die op de xbox. gewoon weer die lomp grote controller. met die onhandige zwart/wit knoppen. heerlijk!. en natuurlijk forza. die uren die ik oefende om bij de kop te horen met driften. geweldig. is me ook goed gelukt(heb mee mogen driften met Blackjack:p). de 360 is veel meer een mode accesoire vind ik. hij is elegant, mooi, strak, en staat niet in de weg. de zwarte, grote, ongelukkig in de weg staande, doos met de super design(die x vind ik nog steeds geweldig als ik er van boven op kijk).

ik verkoop hem niet. misschien keer een mod beurt. maar hij gaat door naar me kleinkinderen(over 60 jaar:p). hopelijk kennen ze dan nog TV's met Rood, Wit, Geel en Stroom uit een stopcontact. maar dat zien we dan wel...

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb vandeweek mn oude Xbox ook weer in gebruik genomen voor XBMC. Het streamen vanaf de PC werkt gewoon lekker. Vele malen beter dan bij/met de 360.
    Gewoon eenvoudig een videootje (of muziekje) die op de PC staat op je TV spelen.

3. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    nu ik dit zo lees vind ik het wel erg kut dat ik hem verkocht heb toen ik een 360 had :9
    ik verkocht hem eigenlijk niet eens want ik werd opgelicht haha. moest hem opsturen naar nigeria ofzoiets dus ik dacht ja waarom niet als ze er zoveel voor willen betalen vind ik het best en het leek nog heel echt ook, omdat hun een mailtje stuurde via een bank ofzo weet ook niet hoe ze dat gedaan hebben dat als ik het verzend nr van de xbox opgaf dat het geld dan pas overgemaakt zou worden.. nou niet dus 8) best een grappig verhaal maar vond het toen wat minder

4. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    wuhaha, u got pwned! :cool:.. ik kreeg ook veel van zulke soort reactie's toen ik wat ging verkopen @ marktplaats enzo, ik wou het eerst toen maar vertrouwde het niet helemaal.. blij dat ik het niet gedaan heb :9

5. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst het geld willen hebben voordat ik hem opstuur :lol:

Maar goed de xbox mis ik neit echt heb hem er nog steeds staan en aangezien ik nog heel wat games nog niet uitgespeeld heb zet ik hem soms nog wel eens aan :D Voornamelijk om Phantom Dust tespelen !!! geweldige game alles speeld lekker en de game kwa verhaal is ook super !!!! Echt een aanrader voor de mensen die nog steeds een xbox hebben ook al is het spel hier nooit uitgekomen gewoon zorgen dat je het wel kan spelen en je zult er echt geen spijt van krijgen ;)

6. Vandaar ook je nick? Wat een stomme actie niet normaal. Verkoop je nog iets toevallig op MP? :b:

Over de oude xbox. Het is nu al een beetje nostalgisch. Soms denk ik aan pgr2 als ik het veel minder pgr4 speel. Of aan SA wanneer ik het veel minder leuke gta4 speel. En natuurlijk zijn er een stuk meer toppers op de xbox hoewel de x360 wel een hele goede start heeft gemaakt als je het vergelijkt met de andere consoles. Maar de spellen maken de console. Ik verkoop dit ding natuurlijk nooit. Krijgt er niet gek veel meer voor en die dingen zijn van staal zo sterk.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jul 2008
  7. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    "snik snik" Ik had de oude xbox niet, maar wel de gamecube. Had zo'n 30 spellen voor dat ding. En wat een plezier was die tijd! Toppers als RE4, Metroid Prime 1+2, SSX, Timesplitters noem maar op! Altijd met maten op de bank lol hebben. Mis die tijd. Ik had zelfs een speed run gedaan bij RE4 met een vriend van me. Hadden we em in 3 uur en 16 minuten uitgespeeld. Hoe vet vonden we dat!

8. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    Een game die ik helemaal grijs heb gespeeld was de eerste Splinter Cell. Wat een spanning zat er in die game, en wat vernieuwde gameplay elementen.

9. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wat vonden jullie eigenlijk van Jade Empire?
    Ben er net weer mee bezig op de 360 en ik vind de gameplay leuker dan KOTOR als ik eerlijk moet zijn.
    En ziet er erg goed uit voor een Game na dato:)

10. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Mooiste herinneringen aan de oude Xbox:

Oddworld: Stranger's Wrath. Echt één van de beste spellen ooit en exclusief op de Xbox verkrijgbaar. Een spel met hele vermakelijke gameplay en eigenlijk geen zwakke punten.

Conker: Live & Reloaded: Eindelijk een echte Rare kraker op de Xbox, al was het wel weer een cult klassieker. Erg leuke multiplayer waar ik me tijden mee bezig heb gehouden, en natuurlijk de oude Bad Fur Day gehuld in de beste graphics die ik op de Xbox heb gezien.

De GTA serie: GTA San Andreas, III en Vice City waren allemaal op de Xbox te bewonderen. Ik wil niet eens weten hoeveel uren ik hier in totaal aan 'vuil' heb gemaakt, maar ik denk dat als ik die tijd aan studeren had besteed, ik nu professor was geweest.

Oddworld, Conker en San Andreas zijn allemaal uit 2005 dus dat bevestigt dat de Xbox in zijn nadagen toch nog wel tot wat aardigs in staat was. Ik heb hem, zoals al mijn oude consoles in spellen, nog steeds, dus erg melancholisch word ik niet. :)

11. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em hier ook liggen. Ik speel em alleen noooit. Dacht er laatst nog aan om em in me xbox te doen maar toch maar niet. Eerst wat andere games doen haha_O_

12. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Fantastisch spel :thumbs: vooral de plotwending op het einde in het Paleis 8)

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Een kleine vraag, maar is hier ergens een Topic voor oude X Box games of mag je die ook maken?

14. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het al eerder iemand op viel, heb niet het hele draadje gelezen O-) maar uit starterpost:

Zou ik daar een kopietje van mogen :+

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Moet ff een corectie maken,Broken sword doet het op de 360 niet.
    Misschien als ik KOTOR 2 zat ben dat ik hm een keertje verkoop:+
    Heel Misschien:b:

16. Blümchen

Blümchen Me poesie en me krèk

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouwe Xbox staat nog steeds fijn onder mijn TV. Heeft er vooral mee te maken dat ik een sloot games heb die niet compatible zijn met mijn 360.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Jeb deze was über. Jammer dat deze hier nooit is uitgekomen. Jammer dat deze region locked was. Bij een vriend een paar keer gespeeld.. Ik hoop dat deze ooit hier gaat verschijnen als Xbox Original of dat er een deel 2 komt .. het beste spel ooit imho

Laatst bewerkt: 5 aug 2008
  18. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb kotor 1&2 al, en ze tot in den treuren gespeelt, maar in je starterpost stond dat je (het oude) KOTOR3 speelt op een oude xbox, was je er snel bij :+

Ik zit nog vol verwachting op KOTOR 3 te wachten :D

19. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Mijn Xbox heeft plaats gemaakt voor de 360, nu staat hij op mijn kamer. Heb echt heel veel plezier gehad van mijn Xbox, maar nog meer met mijn 360 :D.

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Goed opgelet,ja ik ben helemaal in de war van die delen.
    Bij een vriend van me praat ik ook wel eens over Fable,en zeg ik per ongeluk Fable 2 haha.
    KOTOR 3 word MMO overgens voor degeen die misschien nog eregens onder een steen lagen,of op vakantie zijn geweest op Pluto:)

Deel Deze Pagina