Vorige week zag ik bij Van Leest in Gouda twee exemplaren van de game liggen. Is lastig te zeggen wie de game heeft, hij word namelijk op onregelmatige basis geleverd. Dus bel gewoon even wat winkels. Of probeer anders deze winkel: www.gameplayer.nl Hier kun je ook op de site bestellen en de game thuis laten bezorgen. Bij deze winkel krijgen ze de game regelmatig binnen. Bel ze eerst even en vraag wanneer ze de game verwachten voordat je hem eventueel besteld. Tel: 0182 686902 Gebruikt is de game ook wat lastig te vinden. Als iemand de game te koop zet, dan is hij zo weg. Heb de game zelf ook verkocht. Had de game na twee weken wel gezien en heb de game sindsdien nooit meer aangeraakt. Game wist me niet meer te boeien, iets dat ik tegenwoordig steeds vaker heb met Nintendo games.
Videoland zeker? De game is nu wel te verkrijgen, had alleen van enkele retailers begrepen dat de game blijft liggen.
Online shops , consoleshop en nedgame hebben ook weer voorraad. Ik ga de game bestellen als ik terug van vakantie ben. WOrdt de game eigenlijk nog veel online gespeeld?