Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Waarom gaan mensen zeuren over de moeilijkheidsgraad van een spel als ze de hoogste nog niet geprobeerd hebben? Tuurlijk issie makkelijk op medium, waarom zou het anders medium heten? Ga expert spelen, dat vind je waarschijnlijk een stuk lastiger...

2. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik zeur daarover omdat expert niet mijn niveau is. Hard heb ik niet gespeeld, en omdat ik hem niet zelf heb kan het uiteraard niet proberen. Daarom vraag ik het hier. D'oh. Je hoeft niet gelijk zo bijdehand te doen hoor.

3. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hahahahahaha HAHAHAHAHAH MUHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

dit maakt net zoveel sense als een luipaard met een strijkijzer in ze hol.

Zoals PePzi al zei het is een beetje raar om te beweren dat een spel makkelijk is als je medium speelt. In expert zitten een paar hele moeilijke nummers dus zo makkelijk is hij niet.

sorry voor de rare reactie alvast voor ik een hoop gezeur krijg. Ik zit een heeeele saaie film te kijken en verveel me.

Laatst bewerkt: 2 aug 2008
  4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik citeer:

Dat dus.

Ja die moeilijkheidsgraden zijn er natuurlijk niet voor niets. :+ En voordat je Expert te makkelijk vind, moet je wel heeeeel veel gespeeld hebben. :D Dus als het te makkelijk is zie ik het probleem niet om over te gaan naar Hard.

5. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Voor jou vreemd misschien, voor mij niet. Vergeleken met Guitar Hero is het erg makkelijk op medium, dat is ook wat ik zei. :) In medium speelde ik bijna alleen maar dubbele noten en dan constant hetzelfde. Daarom vraag ik of dat bij hard niet zo is, want dat zou het voor mij persoonlijk wel verpesten, daarom vraag ik het ook.

En ik neem toch aan dat ik gewoon een vraag kan stellen hier of niet? Beetje vreemde reacties hier :lol: In ieder geval bedankt bas. Heb ik tenminste nog wat aan.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh, is het eentonig? Tsja, ik zou gewoon naar Hard gaan hoor! De solos worden moeilijker, tempo is sneller, en moar pain in zeh fingers! Ik zou 'm gewoon kopen, er zitten echt veel uitdagende note charts bij hoor. :) Ik heb me er tot nu toe beter mee vermaakt dan GH3, misschien wel deel 2........mehh...dat weet ik nog niet. :D

Laatst bewerkt: 3 aug 2008
  7. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind dat je bij rockband meer het gevoel hebt dat je echt zelf speelt, op expert heb ik dat over. Bij guitar hero is het overdreven moeilijk gemaakt met extra noten enzo.

8. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben denk ik van plan om morgen een 2100 punten kaart te kopen, maar kan iemand misschien een lijst maken met meest top 13-15 beste nummers die ik dan kan kiezen? Het moeten leuke nummers zijn om te luisteren, maar ook beetje uitdagend natuurlijk (vooral gitaar) BassieJ, jij kan vast wel goede lijst maken. :) Alvast bedankt

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    daar ben ik ook wel in geinteresseerd , ik heb net 2100 punten gehaald maar ik zou niet weten wat ik naast de metallica, qotsa en weezer packs nog meer zou moeten halen :eek:

10. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Moet wel zeggen dat idd op medium de nummers iets makkelijker zijn, maar komt ook vooral omdat het rustigere nummers zijn.

Als beste downloads, vind ik de nummers van The Police, die zijn zelfs op medium nog best lastig. (kben wel een the police fan:p )

Zelf vind ik het leuker om op Hard te spelen. Is een stuk uitdagender, en lastiger omdat je de 5 knoppen nodig hebt.

Hoe zit het eigenlijk met het Drumstel, dat zijn toch maar 4 kleuren? Of heb je nog een voetpedaal als 5e?

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Voor mij is het nog lastiger. :+
    Ik heb nog 100 punten over; daar kan ik dus 1 liedje van 80 punten van halen. Maar welke?

Anders koop ik wel een mooie picture pack. Ik heb er toch al 2 op het oog.
    Je hebt nog een voetpedaal. :thumbs:

12. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Avenged Sevenfold - Afterlife
    Avenged Sevenfold - Critical Acclaim
    Metallica Pack
    Disturbed Pack
    Joker and the Thief - Wolfmother
    Snow - RHCP

Dit zijn de wat leukere nummers met iig een tier 7, 8 of 9 voor de gitaar.

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Die zou ik zeker doen, Snow is gewoon irritant, en Wolfmother is nogal eentonig. Deze zou ik er nog bij doen:

My Sharona
    Chinacat Sunflower
    Working Man (moet je alleen ff kijken welke je beter vind, de cover of vault edition)
    Boston pack!!! (Eigenlijk is alles goed ervan, maar Smokin en Hitch a Ride zijn de moeilijkere.)
    Shockwave

Ook heb ik me erg vermaakt met het Judas Priest album, vooral Screaming for Vengeance, Riding on the Wind, Bloodstone en Electric Eye. :) Oh, en je hebt ook nog de trashpack, waarvan Trasher het moeilijkst is, en dat is echt heeeeeeeel veel snel strummen. :D

14. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Mijn lijst wordt denk ik

Disturbed
    working man - rush
    Hammerhead - The offspring
    avenged sevenfold
    Little Sister - QOTSA vet nummer, is die ook leuk om te spelen?
    Shockwave
    Truth hits everybody - the police
    Wonderwall - Oasis
    en dan nog 2 nummers van system of a down, en dan zie ik wel wat ik met de overgebleven punten doe :) in ieder geval bedankt

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Waarom Truth Hits Everybody? :9 Goed nummer? Ik zou Cant Stand Losing You of Roxanne doen. :D

En Little Sister is echt goed bij elk instrument. Bij guitar vooral de solo is vet. :)

16. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wat ziet mijn oog? Disturbed pack is gewoon weer 160 ps geworden! Lame

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Het zou nog lamer zijn als je Disturbed nu nog niet hebt. xD

Ik kreeg de hele pack destijds voor 80 MSP. :9 Kreeg gewoon een code voor Indistructable en Inside the Fire, maar Perfect Insanity moest ik nog kopen aangezien die niet bij 't pre-order pakket zat. O-)

18. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Working man, van Rush, of de cover as made famous van rush, welke is leuker ? :)

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Kijk naar de note charts zou ik zeggen, ze hebben beide een compleet andere solo.

20. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er vanavond mensen die willen spelen?? ben niet heel erg goed denk ik (heb de game pas sinds vandaag) maar heb ook GH3 dus zal wel goed komen, heb geen drums, alleen Gitaar en dan de Headset voor de zang, maar dat is niet mijn sterkste punt ^_^'

Deel Deze Pagina