1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie thread [Deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinotje

    pinotje Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg ik dan een betere beeld als ik Xbox componenten kabel met zo'n adapter gebruikt?

    Momenteel gebruik ik Xbox HDMI-out naar DVI-in van mijn TV met deze kabel: http://home.online.nl/khs/xbox/3.jpg
     
  2. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb dus de w4000 en ik heb ook nog zitten twijfellen over een (goedkopere) hd-ready en ik kan je eerlijk vertellen dat ik het verschil in full hd wel zag/zie het is idd geen wereld van verschil maar ik zie het wel, andere hier zeggen van niet dus moet je even voor jezelf kijken
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je zou geen verschil mogen zien tussen Component 720p en HDMI 720p op jouw 26".

    Je zit met een andere probleem.
    Philips heeft bij jouw lcd ( component , vga en dvi-i) verwerkt in 1 aansluiting.
    Weet niet welke input jouw lcd het beste kan verwerken.

    Je hebt een verschil gezien en nu moet je uitkijken.

    Ga je toch een HDready kopen , is de kans heel groot dat je over de beeldkwalitet gaat ergeren.
     
  4. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5

    ben gelukkig voorlopig nog lang niet van plan om alweer een nieuw toestel te kopen maar ik kan me indenken in wat je zegt hoewel t geen wereld van verschil is wil je er dan niet op achteruit gaan om het zo even te noemen
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina