Nu je het zegt kan ik me ook zoiets herinneren. Het punt is dat als ze die punten waar kunnen maken skate 2 heel moeilijk van de eerste plaats kan worden gestoten door een andere skateboard game.
Bij de eerste Skate kon je meteen vanaf het begin de hele stad in komen. Er waren wel een aantal plaatsten dicht zoals een bepaald skatepark, de x-games en de mega compound. Deze unlockte je door gewoon de verhaallijn uit te spelen wat niet erg lang duurde.
Skate 2 hands-on preview van ign!
Het enige wat ik misschien minder leuk vind is dat hippieflips nu door middel van een knoppen combinatie te doen zijn. In het eerste deel draaide het namelijk om perfecte timing en skill. Aan de andere kant kan je het nu wel op elke plek doen en niet alleen op een klein aantal plaatsten waar de rails een bepaalde hoogte hadden. Ik moet nog maar even zien hoe dat dus uitpakt.
En ook nog een video interview van ign met de developer. Zitten een aantal nieuwe ingame beelden in die ik nog niet had gezien. De camerastand ziet er erg goed uit en ook het verplaatsten van objecten ziet er mooi uit. Ook cool om een vrouwelijke skater te zien in het spel. Al met al de moeite waard om te bekijken.
Laatst bewerkt: 6 aug 2008