Is Max Payne 3 Rockstar's geheime project? In de laatste editie van het Official PlayStation Magazine zou Rockstar Games druk werken aan een geheim en cool project dat gebaseerd is op een licentie-titel. Welke titel dit is, is tot heden nog niet bekend gemaakt. Aan het einde van de PC-versie van Max Payne 2 is volgende tekst te vinden: “Max Payne’s journey through the night will continue”. Men speculeert dat deze geheime titel mogelijk een nieuwe Max Payne kan zijn. Binnenkort verschijnt een film gebaseerd op de Max Payne reeks met Mark Walhberg in de hoofdrol. Het zou dus ook geen verrassing zijn als deze film vergezeld wordt met een mogelijke Max Payne 3. Rockstar London, welke verantwoordelijk was voor Manhunt 2 en Midnight Club: Los Angeles Remix, werkt aan deze nieuwe titel die zal verschijnen voor de PC, PlayStation 3, Xbox 360 en Nintendo Wii. Hopelijk maakt Rockstar Games binnenkort bekend aan welk geheim project Rockstar London werkt.
\o/ Max Payne; Top reeks, degene die de bullet time een beetje aan de man bracht en 't nog goed deed ook. Plus supergraphics voor de tijd dat 't uitkwam. Laat deel 3 maar komen; incl Alan Wake graphics Flapperjas ftw
Flapperjas ftw Een Max Payne 3 is geweldig natuurlijk, maar ik denk dat we nog wel ff moeten wachten.
Durf wel te wedden dat Max Payne 3 er idd aankomt en dat ie al tegelijk klaar gaat zijn als de Max Payne film met Mark walberg. 1 en 1 is 2. Trailer van de film zag er ook wel geinig al uit.
Max Payne was geweldig, je kon echt brute kills maken met de bullet-time. Kan mij nog wel herinneren in Max Payne, dat je in een huis over een zwarte vlakte moest lopen op een soort van draad. Telkens hoorde je dan zo'n baby huilen, gek werd ik ervan. Maarja, laat deel drie maar komen!
Dat was als je was volgespoten met de drug valkyrie. Dan begon je behoorlijk te trippen in de game, je moest over een spoor van bloed lopen door eindeloze gangen met babygehuil op de achtergrond.
Ja en je kreeg dan ook van die gekke dromen en dan moest je ook over die draden lopen etc. Ik werd er ook gek van..
vond deel 2 echt super. deel 1 ook wel, maar 2 vond ik beter. vooral die film-noire scenes met geweldige dialoog waren leuk. "as I looked in the mirror I saw the roadkill that was behind me"
dat was dus een bloedspoor, als je daar vanaf ging viel je naar beneden. Die dromen waren wel echt geweldig,kan me nog herrineren dat Max in een cuttscene (zo'n stripje dus), ineens de hud kan zien.
Nou als Rockstar de game maakt inplaats van Remedy dan weet ik het nog niet zo net hoor, Remedy moet eerst nog Alan Wake uitbrengen dus die zullen geen tijd hebben voor Max Payne 3. Dan moet je dus nog maar afwachten of het wat gaat worden... Want laten we niet vergeten dat Remedy de game heeft gemaakt, en Rockstar ze heeft uitgegeven.
Was het niet zo dat Remedy de licentie van de Max Payne games heeft overgedragen aan Rockstar? Daardoor heeft Remedy niets meer te maken met een eventuele Max Payne 3. Hopelijk heeft men bij Rockstar London hetzelfde talent in huis om er een waardige opvolger van te maken, en laten ze zich niet leiden door de aankomende film. Geen gerushte game dus!
Deel 2 is toch ook al door remedy/rockstar samen gemaakt. Ik denk dat Remedy deel 3 ook wel maakt, al dan niet een klein deel remedy met hulp van rockstar.
Nee Rockstar is de uitgever, Remedy is de maker van deel 1 en deel 2. Dat maakt mij bang als Rockstar deel 3 gaat maken. Laat hun maar freeroaming games maken, Max hoeft dat niet heeft ie nooit gehad dus nu ook niet. Ik ga er dan ook gewoon vanuit dat Remedy de game maakt alleen nu niet, eerst releasen ze Alan Wake volgend jaar. Er zijn al jaren speculaties over een mogelijke Max Payne 3.