Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    nee, spel was nieuw uit de winkel.

    Heb even bij de spellen van m'n broertje gekeken en die heeft het ook bij allemaal ook de games die nog nooit in mijn xbox zijn geweest, volgens hem hoort dat zo.

    Het is dus geen echte kras gewoon een kring vlakbij het midden (foto maken heft weinig zin want dan zie je het toch niet)
     
  2. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dat ook, is gewoon normaal. Denk dat iedereen dit wel heeft.
     
  3. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Red Ring of Death

    Hallo allemaal, ik weet niet of het hier hoort want ik ben net nieuw.

    Mijn Xbox 360 heeft dus een Red Ring of Death :'-(, kan ik alleen maar met Microsoft bellen of zijn er nog andere opties mogelijk? Alvast bedankt.

    Grub
     
  4. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen bellen hoort tot de beste mogenlijkheiden. Maar heb je alles al eens losgekoppeld en dan terug aan gesloten en geprobeerd of die dan weer goed gaat? Doe dat eens voor de zekerheid.
     
  5. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja al geprobeerd.
    Als ik mijn game opstart loopt 'ie opeens vast, dan zet ik 'm uit. Daarna zet ik het kreng weer aan en krijg ik een Ring of Death...

    Ohoh lees net dit forum door... hij heeft 3 rode lampjes. Is dat hetzelfde als Ring of Death?
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2008
  6. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Die gast van een of andere klantenservice zegt dat als ie 2ehands is geen garantie meer heeft.. Klopt dit? BVD
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat klopt.
    Maar je moet natuurlijk ook niet zeggen dat ie 2e hands is :+
     
  8. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Weeh...

    Heb het dus wel gezegd en kost heel wat eurootjes meer... [gaat jullie niks aan O-)] Ik krijg binnenkort de labels toegestuurd en hij wordt opgehaald..
     
  9. Steven-Carry

    Steven-Carry Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox reageert helemaal niet meer op controller(s)

    Na mijn xbox opengemaakt te hebben om een nieuwe dvd lezer te installeren en deze erna weer in elkaar te stken heb ik dus een probleem...
    Kan de xbox opzetten en dvd station opendoen maar kan geen verbinding meer maken met controller. De xbox aan/uit knop op de console brandt ook niet als de xbox aan staat (soms begint deze wel groen te pinken) en de knop op controller en xbox om elkaar te herkennen doet ook niets uit.
    Heeft er iemand een idee wat het probleem kan zijn?
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Je rf boardje (waar de powerknop en de smd lampjes v.d. RoL op zitten) zit waarschijnlijk niet goed, of je hebt hem gesloopt... Maak de 360 gewoon nog een keer open en sluit alles opnieuw aan.
     
  11. Steven-Carry

    Steven-Carry Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Rf boardje zit wel degelijk goed en heb hem al eens terug opengemaakt om alles na te kijken en het ziet er in orde uit. Maar krijg controller nog steeds niet herkend door console...
     
  12. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet er helaas ook aan geloven. Mijn console, werkzaam sinds oktober 2005 heeft er dan toch de geest aan gegeven. RROD. Maar heeft iemand ervaring met die online aanvraag om hem op te sturen. Je krijgt die labels op je e-mail. Duurt dat lang? Gaan ze eerst kijken of het wel legitiem is, met je serienummer erbij ofzo. Of is het een bijna geautomatiseerd proces. Dat je een uurtje na aanvraag al die labels hebt. Wil em zo snel mogelijk de deur uit en dan zo snel mogelijk weer terug.

    Nog iets, is het nou nog steeds zo dat ze em gewoon innemen en een andere xbox opsturen. Stiekem hoop ik op een doos met hdmi, die heb ik nl niet =P.
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ik heb net een nieuwe xbox 360 teruggehad. dit x met zilveren lade.

    Ik vind het alleen raar. Er zit geen hdmi op, maar de manufacturedate is wel 28-4-2008.

    hij is wel stil.

    kan dit een falcon zijn?
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zover ik weet hebben alle Falcons HDMI, dus ik denk het niet.
     
  15. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mn labels gekregen aangezien mn xbox het begaf -.-, maar hoe werkt dat nou sturen ze me nu een doos op daar plak ik die label op bel ups en zeg dat ze moeten ophalen?
     
  16. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe, ik heb hetzelfde Gkid, van wat ik begrepen hebt, moet je naar een UPS Center toe, locaties staan op UPS.nl. Of je moet ff bellen dat ze em komen ophalen

    Iig haal je daar wel een doos op neem ik aan, en ze verzenden em voor je als jij die label erop zet. Voor mij is het vlakbij, 20 min rijden, maar er zijn niet zoveel UPS Centers in NL.

    EDIT: hoe zit het trouwens met het afneembare frontje? Op die factuur staat dat je alles eraf moet halen, kabels ed. Harde schijf hou ik ook veilig bij me, frontje ook? Ik heb geen zin in gedonder achteraf of wat dan ook, heen en weer sturen steeds.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2008
  17. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh krijg je geen doos opgestuurd, maar moet je zelf 1 ophalen ?
    Daar die label opzetten en dan hun opbellen zodat ze em ophalen?
    Ik dacht toch echt dat ze een dos komen brengen de komende 1-3 of heb ik dat fout?

    oke ik snap er dus geen hol van kan iemand mij in stappen vertellen :p?

    1. ze sturen je een doos binne 1-3 dagen.
    2. je plakt die label op de doos, xbox erin geen kabels,hdd etc.
    3. je belt ze op en ze komen je pakketje ophalen en gaat naar duitsland.
    4. je xbox word weer terug gebracht.

    ik snap dus niet het 1ste moet ik ze opbellen om een doos te brengen of is deze al onderweg?
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2008
  18. mattmaxx72

    mattmaxx72 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ROD nr. 4

    Gisteren mijn vierde ROD gehad. Ik weet nu net zo goed als de mensen van het service center hoe het werkt ;-) Deze keer krijg ik een doos opgestuurd (nieuw beleid?) Medewerker was niet onder de indruk dat ik inmiddels m'n vijfde console ga krijgen... Weet iemand wat de huidige wachttijd ongeveer is?
     
  19. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    @Gkid
    ben vandaag langs geweest bij UPS. Ze hebben daar zelf geen dozen om te vervoeren. Dus ben langs het postkantoor daar in de buurt geweest, bubbelplastic is er ook te koop. Denk dat met ophalen ook echt alleen ophalen wordt bedoeld. Je moet het dan al in een doos hebben zitten. Gewoon ff langs bij postkantoor, nr 5 doos, bubbelplastic en klaar.
     
  20. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm maar volgens de post boven jou sturen ze een doos op :p, dat en het feit dat et betekent dat je nu zelf een doos moet gaan kopen..

    Ps: ik heb ook al een traceer code dus ik denk wel dat ik je een doos krijgt opgestuurd..

    Edit : Where you receive a pre-paid shipping box

    · You will receive an empty shipping box with further instructions included in the package.

    · Below is the shipping information for the packaging materials.

    o Carrier Name: -

    o Carrier Tracking Number: -

    · You can track the status of your package using the UPS website and the tracking number provided above. (The tracking number may take up to 24 hours to activate).

    je krijgt em dus wel opgestuurt :)
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina