[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II Legend II

    II Legend II Legendary Fighter

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 is wel zo''n spel waarbij je samen tegen de com kan en online tegen elkaar met anderen (of samen)
     
  2. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    en het is knettervet
     
  3. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt Halo 3 is echt een topgame.
    Je kan er uren , wat zeg ik , wel dagen lang op blijven spelen met Forge en gewoon online met een paar vrienden van live.
    Bovendien kan je ook splitscreen.
     
  4. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    En het vette van Halo is dat als je met vrienden splitscreen speelt, ze binnen een half uur de controls al redelijk beheersen.
     
  5. clawclock

    clawclock Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zal ik doen,

    Halo 3 kopen of dat pack met gears of war, pgr en controllertje ??
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    die pack, want hoewel halo3 een supergame is zou ik er nu geen 60 euro meer voor betalen. (hij is her en der al veel goedkoper te krijgen)

    en die pack is echt het koopje van het jaar (en GOW is natuurlijk ook een topgame en PGR ook als je van racen houdt)
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Als ik GoW niet allang had en PGR geen schijtgame vond, had ik die ook gelijk gehaald. Extra controller is altijd handig en voor dat geld koop je enkel die 2 games nieuw, en nu krijg je er dus ook nog een controller bij ;)

    Halo is geen 60 euro meer waard nu.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2008
  8. clawclock

    clawclock Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    true maar ik heb halo nog nergens goedkoper dan 59,- gespot?
    Iemand nog mooi prijsje gezien voor halo dan? *)
    Maar inderdaad je hebt gelijk dat pack is simpel weg chiller. Maar toch halo 3 is ook wel een must have;)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  10. UniiQueee

    UniiQueee Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek een goed skate spel...
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Skate.
     
  12. KillerStefan

    KillerStefan LOPEN GODVERDOMME!!!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Of Tony Hawk...
    Ligt eraan of je liever simulatie of arcade hebt...
     
  13. clawclock

    clawclock Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
  14. UniiQueee

    UniiQueee Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    maar is skate neit veel moeilijker te besturen want je maakt togh alleen tricks met de joysticks?
     
  15. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit eventueel aan Oblivion te denken, opzich lijkt het me ontzettend tof, maar aan de andere kant ook niet.

    Kan het niet hebben dat er zoveel pop ups zijn en die laadtijden, is dit echt erg? hoe is jullie ervaring? Ben bang dat ik me daar zo aan ga storen dat ik hem erweer uit trek.
     
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Laadtijden zijn alleen wanneer je begint met spelen iets langer als gemiddeld, maar over het algemeen zijn de laadtijden niet erg lang hoor. Ik vind het persoonlijk totaal niet storend, maar is een beetje lastig te zeggen.

    Als je alleen op ziet tegen wat laadtijden zou ik hem zeker halen, want het is echt een tof spel. Ik kan Shivering Isles ook aanraden trouwens, vond ik veel leuker nog als het origineel, erg leuk verhaal zit daar in.
     
  17. clawclock

    clawclock Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja ik weet niet toen ik het voor het eerst speelde kreeg ik meer het ideee dat van ja dat is very real! ik vindt het zelf er lekker spelen;)
     
  18. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb skate 1000/1000 uit gespeelt, en het leuke aan skate wat je niet bij tony hawk hebt, is dat je voelt dat je aan het skaten bent. Bij tony hawk druk je op de rails een paar knopjes in en je springt 100 meter hoog (daarom is het ook zo'n ontzettend slecht spel en krijgt het niet hoger dan een 7) bij skate merk je dat je echt niet meer dan 2 trucs kunt doen. Je word steeds beter en dat merk je. Je begint met een kickflip to 50-50 grind. Uiteindelijk doe je op een mooie rail een 360-flip in to blundslide en dat ziet er dan ook zooooo vet uit :)

    De game is ook nog eens super veel uitgebreider. Je hebt een losse stad waar je echt een 3 kwartier over doet om van de ene kant naar de andere kant te skaten. Je kan dus ook wel te trein nemen naar sommige punten :)

    Skate >>>>>>>>>>>>>>>>>>>. tony poepspel hawk
     
  19. ollip0p

    ollip0p Popje van der Pep

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een mooi tennis spel. Ik twijfel nu tussen Virtua Tennis 3 en Top Spin 3. Wat zijn zo'n beetje de voor en nadelen van beide spellen en welke is z'n geld het meeste waard denken jullie? Ik weet dat Top Spin nieuwer en dus duurder is, maar misschien is ie dat ook wel waard :)
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Top Spin is veel meer simulatie en moet je even op oefenen voordat het goed gaat. Virtua is meer arcade en kun je alles zo raak slaan. Ik denk dat je de afweging meer moet maken van sim-arcade. En ik denk dat Top Spin online nog wat drukker is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina