Star Wars KOTOR 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door MaxxRaptor, 19 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    KOTOR1 is nog erger hoor! ;) Maar goed, we hebben nu al 4 pagina's volgeluld over KOTOR1 en 2. Waar blijft het nieuws omtrent deel drie?

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Tja ik ben al iedere keer rond aan checken,mn toetsen hier sliijten al haha.
    Maar zodra ik meer nieuws heb meld ik dat direkt hoor:)

3. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is nog niet eens officieel aangekondigd dus dat kan nog wel effe duren

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Laatst bewerkt: 3 aug 2008
  5. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus het is officieel. En ja hoor, EA verneukt het weer!

Wij gamers die houden van een goed verhaal-gedreven RPG zullen wel in de minderheid zijn.

Laatst bewerkt: 3 aug 2008
  6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat weet ik niet. Ik denk dat veel studios en/of uitgevers op dit moment onder de indruk zijn van de successen van o.a. World of Warcraft of merken hoe rijkhalsend er uit gekeken word naar Warhammer Online. Nu komen er plots veel studios mee op de proppen. Er worden de laatste tijd heel veel MMOs aangekongid, zowel van bekende franchises als nieuwe. Dus logisch dat één van de grootste studios, Electronic Arts, er in meegaat.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    EA doet toch prima werk met Lotr online? dacht dat men daar over t algemeen wel positief over was. Denk dat ze samen met Bioware tot iets moois in staat zijn.

(Al zit ik veel meer te wachten op Dragon Age, aka Baldurs Gate 3 dan op Kotor MMO)

8. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, officieel aangekondigt...

Hij is in development, meer ook niet. Hoever ze er mee zijn is niet bekend toch? Misschien kijken ze alleen naar de mogelijkheden om een MMO er van te maken? Het zal nog wel even duren voordat er iets concreets over dit spel uit komt.

Ik hoop dat er een KOTOR MMO en een KOTOR 3 aankomt. Ik wil offline, goed verhaal, actie alla KOTOR 1&2. Geen slap aftreksel van een verhaal om er een MMO van te maken. Daarbij lijkt het principe van KOTOR mij niet leuk als er geen verhaal bij zit. De actie zelf is niet zo erg spannend. Als ik nu KOTOR (2) opstart vind ik het snel eentonig worden omdat ik het verhaal al ken. Er is niets wat mij drijft verder te spelen. De actie van Mass Effect lijkt mij beter voor een MMO, daar doe je als speler zelf meer.

Zou de threat naam ook niet Star Wars KOTOR MMO moeten worden? Ik hoop dat bioware zo slim is om KOTOR MMO en KOTOR 3 als twee spellen te zien.

Laatst bewerkt: 4 aug 2008
  10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Op een een of ander manier heb ik wel het gevoel alsof er een single player KOTOR zal komen,in begin was er spraken van 2 games waarvan een online zou gaan,maar later bleek het dus om een MMO te gaan.
    Eerlijk gezegd vind ik het een beetje raar allemaal,okee EA kan de oorzaak zijn en dat weet ik wel al bijna zeker.
    Maar ik kan me niet voorstellen dat Bioware zomaar een titel wat hun groot heeft gemaakt omzet naar MMO alleen,want geloof maar als dat gebeurt zoals het nu is aangekondigt dan gaan er een hoop fans in protest.
    Maar EA kennende zal niet naar de fans gaan luisteren,je merkt dat wel een de Need for speed serie omdat fans graag de oude stijl terug willen maar ze luisteren niet.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik denk dat Bioware dit juist wel wil, en dat ze daarom voor de overname door EA gekozen hebben omdat die zo'n project makkelijker kunnen financieren dan Bioware en Pandemic's holding in zn eentje zou kunnnen. EA biedt ze de mogelijkheid en resources om grotere projecten aan te pakken dan ze zelfstandig zouden kunnen

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Op zich kan dit wel kloppen aangezien Bioware nog bezig is met de Trilogie van Mass Effect,en daar gaan nogal wat developement tijd inzitten.

13. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0

En ik altijd maar denken dat bioware groot was geworden door: Baldurs Gate (2), neverwinter nights en MDK2 :+

Maar aan de andere kant is er nooit gezegt dat de offline variant van de kaart is, there is still hope :D

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat is inderdaad ook zo,maar KOTOR heeft veel betekent voor Bioware omdat die ook zo goed ontvangen werd.
    De game kraakte aan veel kanten zoals matige graphigs,frame rate problemen maar toch werd het een hit.
    Jade Empire was technisch beter,maar werd een beetje in de grond getrapt door de KOTOR games omdat die gewoon beter aansloegen.

15. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0

Dont forget dat balders gate (2) ook bijzonder goed werd ontvangen. En dat Neverwinternights nu nog heeel veel wordt gespeelt. Meer iig als deel 2 (wat niet van bioware is).

Al met al, Bioware maakt goed spul, vaak met een sterk verhaal. Al bewijst neverwinternights dat bioware ook goede spellen kan maken voor een meer online gerichte doelgroep (en wat minder sterk verhaalbased). Toch wil ik ook een KOTOR 3 offline :)

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Neverwinternights is die ook voor X Box?
    Baldurs gate 2 zoek ik ook nog steeds,maar ik weet wel dat vele hm minder vonden maarja ik wil hem wel spelen:)

17. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kreeg ik vandaag met een IGN e-mail alert:
    ...

18. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook leuk om te vermelden dat de BETA testers niet alleen kennis over de PC moeten beschikken, maar ook over consoles

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Yep en wij maar denke dat ze een lekker leventje hebben:)

20. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    ehh even voor the record. Bioware had heel veel succes met baldurs gate 1&2 + uitbreidingen op de PC.

http://www.bioware.com/games/baldurs_gate/
    http://www.bioware.com/games/shadows_amn/

De spellen op de xbox (Baldurs gate: Dark Alliance) zijn echt vele malen slechter. Deze zijn ook niet door Bioware gemaakt volgens mij.

De echte Baldurs Gate spellen voor de PC waren echt geweldig, speel ze af en toe nog.

De xbox spellen zijn redelijk simpele hack&slash spellen, maar de pc spellen zijn echt goede RPG's. Eigenlijk zijn de spellen totaal niet te vergelijken. Fan's van de PC spellen waren ook niet blij met de xbox versie van hun geliefde spel. ;)

Laatst bewerkt: 7 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina