Ik zit nu op 88%. Alle races met tergend langzame auto's inmiddels gehaald. Na 3 races heb ik vaak wel weer gezien, alles duurt zo ontzettend lang en de meeste circuits heb ik inmiddels wel 100+ laps op gereden. Alleen de Nurburgring is nog leuk om te doen. Alleen dan weer jammer dat je die moet doen met de McLaren en antieke GT40, die auto's zijn zo moeilijk onder controle te houden
Die McLaren die je moet gebruiken in de Factory Spec races maakt egt zo'n erg geluid! ik krijg er egt koppijn van als ik die motor hoor, en laat het dan net Factory Spec zijn waardoor je er dus geen andere motor in kunt zetten. Zucht...
Oke thnx En suspenz, je signature doet het niet... als ik op die site klik kryg ik een invalid search criteria
Ik vind die McLaren echt schijt. Ik kan niet wachten tot ik die Factory Spec races gehaald heb dan ga ik die auto flink upgraden.
Heb net Forza 2 gekocht, maar ik krijg enkel Franse tekst en ik vind nergens een optie om taal te selecteren Iemand die mij kan helpen?
OF ik verander mijn land naar Nederland, nu geeft hij wel Engels. Speel ik wel even zo, als ik live heb krijg ik zowieso een update die dit probleem oplost heb ik gelezen op ander forum.
Ik moet alleen de races nog in de R klasses. Ik kan daar gewoon niet fatsoenlijk in halen zonder een spin te maken.
Je wordt alleen wel regelmatig van de weg gebeukt door de beroerde AI. Ze hadden de 'blauwe vlag' wel mogen invoeren wat mij betreft. Als je toch een zo realistisch mogelijke racer wil maken...
Wat een beetje minder is is dat sommige rivalen hebben een vaste geprogrameerde lijn net als bij Gran Turismo. Maar je kunt ze wel nog het gras op rijden met goede skills of tegen de muur drukken Een kleine tip,bij het aanremmen van een bocht de wagen nog niet teveel binnen de bocht brengen maar midden op de weg houden. En dan even tegensturen en de bocht zo pakken alsof je hem wilt snijden,tenminste deze techniek gebruik ik meestal als je in een cub zit met wagens die meer vermogen hebben dan jou.
Het probleem met de R-class races is dat vrijwel alle auto's in een race identiek zijn. Je kan dus bijna niet meer andere auto's inhalen door rap te acceleren. Als je met zijn 2en een bocht uit komt trekt de ander net zo snel op als jij. Het duurt dan enkele seconden voor je hem kan inhalen en dan ben je weer bij een volgende bocht waar het te riskant is om in te halen. Ik denk dat je vooral veel geduld moet hebben, gewoon wachten op een opening, de races duren lang genoeg dus dat zou geen probleem moeten zijn. Maar ik zal jouw manier ook eens proberen, thanks.
Dat noemen ze racen... Dat is toch veel leuker dan met je U999 Ferrari al die golfjes twee rondjes in te halen.
Het gaat mij puur om de rondetijden. Ik wil mezelf continu verbeteren. Als je een race doet van 8 laps is de enige motivatie om elke ronde sneller te zijn dan de vorige. Ik zet elke keer nieuwe doelen, rijd ik een ronde in 1 minuut en 5 seconden dan zet ik als doel dat ik 1 minuut en 3 seconden moet halen. Ik kan het dan niet hebben als een of andere stakker in de weg gaat rijden die voorgeprogrammeerd de ideale lijn volgt zodat er geen mogelijkheid is om die persoon in te halen zonder van de ideale lijn af te wijken en daarmee tijd te verliezen.
Time attack heb ik gehaald en is te beperkt. Geen keuze in auto of baan. Maar iets van 30 races als ik het goed heb. Daarnaast wil ik de career gehaald hebben zodat ik alle autos heb. Dan kan ik lekker gaan upgraden en tunen en me focussen op een paar auto's die ik stoer vind.