Heb je eigenlijk wel de moeite gedaan om mijn post te lezen i.p.v. alleen maar verbaasd te zijn omdat iemand je tegen durft te spreken?
Als je toch zo'n fighter guru bent, waarom houd je dan geen rekening met het feit dat ik als speler daar niet netjes voor je ga staan, dat ik niet block, dat ik niet aanval, dat ik niet sidestep? Je houdt geen rekening dat ik in beweging ben, dat er soms (afwisselende) lag aanwezig is, dat er een spanning heerst die niet aanwezig is als je op je gemak offline tegen een dummy oefent (de spanning die je bij elke match voelt als je een pittige tegenstander bevecht, waardoor je soms onbedoelt fouten maakt).
Mijn punt is: het filmpje laat de ideale situatie zien, een situatie waarin je lang niet altijd verkeerd. Het is goed dat deze move gebanned is op tournamenten. Better safe than sorry zeggen ze altijd, maar of dit zo'n ontzettende impact heeft in een
echt gevecht... ik heb zo mijn twijfels.
Maar als je echt overtuigd bent dat deze gamebraking move door iedereen, op elk moment, 100% succesvol van de tijd uitgevoerd kan worden, dan stel ik voor dat je een keer online komt en me uitdaagt. Ik geef je drie matches de tijd je truukje te laten slagen. Lukt het je, dan kom ik je persoonlijk feliciteren. Slaag je niet, dan breng je mij een koffie.
Klik om te vergroten...