Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niks gehad, MS support vertelde dat ik mn xbox in een neutrale doos moest doen. Zelf regelen dus! UPS kwam em even later ophalen. En die labels met barcodes waren gewoon op een A 4 tje gedrukt..die heb ik er zelf op moeten tapen. Schraal dus

    Ze zullen wel vakantiekrachten hebben bij MS rond de zomer :p
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat moet altijd :)
     
  3. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    @Gkid
    Dat heb ik nergens kunnen lezen/afleiden =S. Maar goed, het maakt verder voor mij niet veel uit. Ik heb em dus vanochtend al weggedaan. Beetje hetzelfde als wiebe. Kreeg niks te horen over een eventuele doos. Wel die labels gehad, verder niks. Heb ook geen zin om lang te wachten op alleen een doos. Als ze em alsnog opsturen heel fijn hoor, maar ik heb liever me xbox ook weer snel terug =P.
     
  4. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Seventeen: Nadat ik mn labels binnen had belde ik voor een ophaaldata, ze konden al binnen een dag langskomen van UPS! Het zou een werkweekje duren en dan had ik em al weer trug. Dus als het goed is heb ik em vrijdag, uiterlijk a.s. maandag weer binnen
     
  5. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld de hele xbox? =S. Ik dacht dat er wel een weekje of 2, 3 overheen zou gaan. Tijdje geleden was het toch ook zo. Soms duurde het een maand zelfs.
     
  6. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    nope hij vertelde 1 werkweekje, dus ben benieuwd! ff afwachten
     
  7. mattmaxx72

    mattmaxx72 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd. Mij is gisteren verteld dat deze keer UPS zelf langs zou komen, met labels én doos. En dat ik die dan ter plekke ingepakt kan meegeven... we zien het wel. Na vier rings of death wordt je een beetje murw voor m$ shit....
     
  8. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wel top dat ze elke keer een een reparatie aanbieden of een nieuwe kosteloos geven. Service waar menig bedrijf een voorbeeld aan mag nemen! :)
     
  9. masxmasx

    masxmasx Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een vriend duurde het 8 dagen (incl. weekend), dus iets meer dan 1 werkweekje.
    Bij mij (zelfde dag verzonden) is ie nog niet aangekomen, waarschijnlijk morgen dan denk ik! :) (dus 9 dagen)
     
  10. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog één van 2005 zonder HDMI poort. Wat denken jullie? Krijg ik een gehele nieuwe of gaan ze nog de moeite nemen om em te maken. Ik hoop het laatste, wordt ie tenminste wat stiller ook. En kan ik nog mooier gamen ;).
     
  11. mattmaxx72

    mattmaxx72 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nog altijd niet zoals het hoort volgens het Europees consumentenrecht. Deze geeft drie mogelijkheden, heb ik mij laten vertellen:
    1) Reparatie van het product
    2) Geld terug (eventueel met aftrek van redelijke afschrijving, gebaseerd op te verwachten levensduur van artikel)
    :cool: Vervanging van het artikel door een nieuw exemplaar.

    Deze wetgeving voorziet dus niet in de Microsof oplossing nl. vervanging door een gebruikt en gereviseerd exemplaar van een andere consument)
     
  12. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0

    het zou dus kunnen dat ik dalijk een xbox360 terug krijg die wel gewoon werkt, maar kringen achterlaat op mn discs. Dus een box van een vorige gebruiker.. of denk ik nu TE dramatisch
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zijn er mensen met ervaring met een E74 error? De startpost zegt dat het een AV-kabel error is, maar ik heb niet de mogelijkheid om even een andere kabel te lenen. Wat is jullie ervaring wat de oorzaak is, de kabel of toch de scalar-chip?
    Daarnaast, ik heb 1 red flashing light. Dat valt zeker niet onder het 3-jarig garantieplan van de RROD?
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ooit wel eens E74 error gehad, maar dat was maar eenmalig en het ging weer over toen ik hem aan en uit zette. Dus geen problemen bij mij.

    Waarschijnlijk is de oorzaak iets met de kabel. Misschien moet je die er gewoon goed insteken ;)

    mvg Steel Dogg :D
     
  15. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    @The Matrix
    Heb zelf het probleem niet gehad, maar heb je al het standaard spul al gedaan. Alles loshalen en weer vastzetten? Anders moet je idd ff een nieuwe kabel hebben. Of jouw kabel bij een ander testen.
    Om je tweede vraag te beantwoorden, nee dit valt niet onder de 3 jarige ROD garantie. Alleen onder de standaard 2 jaar garantie.

    Klopt het overigens dat er bij de site van UPS staat dat het pakket is afgeleverd, maar op de officiele xbox site nog staat dat ze wachten tot ze het krijgen? Zit daar altijd vertraging in? Want me xbox is er al sinds vanochtend maar op de xbox site staat niks vermeld =S.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2008
  16. mattmaxx72

    mattmaxx72 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Over het algemeen lijkt dat wel mee te vallen. Ik denk dat bij de revisie over het algemeen direct alle problemen verholpen worden. Je kunt natuurlijk altijd even de productiedatum checken en kijken of je geen oudere krijgt dan je hebt ingeleverd. Daar zou je een punt van kunnen maken.
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ken iemand die dat had, die kreeg een nieuwe kabels van ms, maar werkte niet. Bleek na reparatie aan de videokaart te liggen.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jep, ik heb alles opnieuw aangesloten en ook zonder de HDD proberen op te starten. Ik ga nog proberen een kabel van iemand anders te lenen. Als dat niet werkt zou dat zo ongelofelijk rot zijn. Blijkbaar zit de garantie alleen op 3 rode lampjes. Nu krijg ik geen garantie omdat ik zo extreem voorzichtig met mijn Xbox omga als het om koeling gaat? Ik weet niet hoe goed ze je Xbox nakijken in het servicecentrum. In andere woorden: Ik weet niet of ik het voor elkaar krijg om ze wijs te maken dat ik een 3-LED RROD heb, om zo garantie te claimen. :x

    De errorcode was overigens 1422. Ik kon er echter geen verdere informatie over vinden op het net.
     
  19. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik denk dat je het antwoord al geeft in de laatste zin. Ze kijken naar de errorcode om vast te stellen of je ook echt een ROD gehad hebt.

    Het enige wat je kan doen is je Xbox te heet laten worden. Of laten repareren op eigen kosten. Nadat je een andere kabel hebt geleend natuurlijk. Fingers crossed dat het aan je kabel ligt.
     
  20. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Help!

    Ik heb een aantal vastlopers gehad bijde game Tombraider Anniverserary, toen ik de console uit en weer aanzette, kwamen de drie beruchte rode lampjes te knipperen. Ik dacht, shit ook ik moet na bijna 3 jaar eraan geloven. Ik een aantal stappen gezet, console uitgezet bedrading losgekoppeld, en vervolgens weer aangezet. Waarempel hij deed het weer, ongeveer 5 sec. Toen stappen nogmaals herhaald, nu doet ie het weer. Ik heb nog geen lange speelsessie gedaan. Echter iemand hier ervaring mee?

    Is het nu een kwestie van wachten totdat ie het helemaal begeeft of kan dit eenmalig zijn? Nemen ze hem in reparatie als ie het tijdelijk weer ff doet. Tevens heb ik het aankoopbewijs van 2-12-2005 nog. Als ik inlog op xbox.nl zeggen ze dat er voor het serienummer geen garantie meer gegeven wordt. Echter hebben ze de garantie toch verlengd naar 3 jaar?

    Iemand die mij kan helpen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina