Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet, hier werkt de browser perfect. (ook bij normale sites trouwens)
    Ik denk dat het aan je verbinding ligt.

2. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraagje, bij de tmobile abbo's staat er ook ''Mobiel internet: Inclusief (2048/384 Kbps)''
    dat zit dus inbegrepen in de abbo, is het als je gaat surfen op de safari browser, zoals bijvoorbeeld naar xbw ofzo dan gratis, dus niet ineens eind van de maand extra bijbetalen op je abbo ofzo?
    want ik weet op mijn prepaid telefoon echt heel veel beltegoed kost.

en kan je bijvoorbeeld ook gewoon naar hotmail.com gaan en je emails checken enzo? :)

Laatst bewerkt: 3 aug 2008
  3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan onbeperkt snel internetten. Werkt perfect met Safari.

Je betaald gewoon je abbo + eventuele gespreks kosten buiten je bundel. Dat is als je meer belt dan je minuten of buitenlandse telefoontjes/internet in het buitenland. Verder kan je doen wat je wil met je iPhone.

Dat Safari is echt zo'n verlichting na m'n MDA Vario 2, daar werkte echt niks met zowel deepfish als internet explorer. Safari opent alles, alle menuutjes doen het, je kan alles netjes invullen. Super... Gebruik de iPhone nu een paar dagen en kheb geen enkele klachten. Behalve dan de soms irritante woordaanvulling in een sms, kan nergens vinden hoe je dat uit zet. Snap ook niet dat het erop zit, als ik met een qwerty toetsenbord type, heb ik toch niks aan woordsuggesties...

Laatst bewerkt: 3 aug 2008
  4. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst mn Iphone gereseveerd bij een Phone House in de buurt. Ze zeiden ze dat er 44 wachtenden voor me staan. Nu vroeg ik me af hoeveel ze er per levering krijgen want ik kan me niet voorstellen dat ze 5 weken moeten wachten op 45 toestellen.

5. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het beste bij meerdere winkels reserveren en aangezien je in Amsterdam zit is het misschien beter om bij een winkel te reserveren aan de grens van de stad, want daar komen waarschijnlijk minder mensen

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    De koerier die m'n phone bezorgde vertelde trouwens ook dattie meer iPhone's bezorgde dan schoolboeken e.d. Best bizar.

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zegt natuurlijk niet zo heel veel ;). Ik weet dat KPN gebruikt maakt van een koerier die volgens mij weinig anders doet. Dat kan voor de iPhone natuurlijk net zo zijn.

Van het weekend ook voor het eerst een 3G in het 'wild' gespot (buiten de natuurlijke habitat, de APR ;)). Iemand zat in de wachtrij te spelen met zn 3G, dus heb mijn eerste generatie iPhone ook maar tevoorschijn getoverd. Ik moet wel zeggen dat de 3G veel dunner lijkt dan hij in werkelijkheid is. Dacht eerst dat hij zat te spelen met een touch.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    de 3g is zelfs groter dan de 1st gen,..toen ik de eerste pics zag zou ik zweren dat t andersom zou zijn

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Het was TNT die m'n iPhone kwam brengen. Dus dat zegt wel wat. Die kerel komt altijd m'n pakketjes brengen en dan praattie altijd over zn werk. Bij de iPhone was het dus dat hij er al enorm veel had bezorgt en toen zei die dus 'nog veel meer dan schoolboeken gewoon...'.

10. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sjonge even langs de iphone in delfzijl zegt die krl : wacht lijst van 3 maanden lang -.-.

Hoe is het trouwens met de wachtlijsten als ik via t-mobile site bestel, zijn die lang of valt dat mee?

11. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik kirjg de 2.01 firmware niet gedownload, krijg server time outr
    meerdere last van?

12. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    de wachtlijst via de t-mobile site is ongeveer 6 weken :)

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ben de 2.01 aan het downloaden , maar met bestand is 246,7MB groot.
    Heb de update zonder problemen kunnen downloaden.

14. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm vanmiddag al gedownload, geen enkel probleem gehad, maar ik heb 'm nog niet geïnstalleerd ivm met de jailbreak

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    same,.. een zin om voor de zoveelste keer opnieuw te doen voor een paat nog onbekende bugfixes

16. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Hij download hem bij mij tot 249,1 MB en vervolgens krijg ik de volgende melding
    edit: hij heeft hem eindelijk gepakt

Laatst bewerkt: 6 aug 2008
  17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nu zag ik dat je een iPhone 3G voor 525 euro los kon kopen in Belgie. Vraag ik me af, kan dat gewoon, een iPhone uit het buitenland halen? Is er dan iets anders aan of is het alleen de taal die anders is(in dit geval zelfs dat niet).

18. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga de iPhone 3G nemen als me abbonement afloopt in Januari toevallig zit ik bij T-mobile dus kan ik daarzo alles regelen.

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kan zonder problemen !!!
    Volgens mij bepaald de iTunes versie de taal van de iPhone.

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    je moet hem dan toch wel jailbreaken?? want een Belgische telefoon leest normaal gesproken geen Nederlandse simkaart. (Las ik toevallig op een forum via google, was het zelf ook aan het zoeken). Maar weet het niet zeker want daar zeiden ze dat een Belgische Iphone geen zin heeft om te importeren, maar snapte het niet echt want Amerikaanse werken wel gewoon 'nadat je hem hebt gejailbreaked'..misschien geld dit ook voor die belgische.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina