[XOne] Battlefield: Bad company [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 2 aug 2008.

  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja, op zich vallen de bugs wel mee. Echt veel bugs ben ik btw nog niet eens tegengekomen, met uitzondering van wat hitbox problemen. De Gold Rush mode bevalt me prima, al ben ik wel benieuwd naar de Conquest mode. :) Volgens mij zijn alleen niet alle maps even geschikt?
     
  2. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Dat roep je ook al vanaf dag 1 zo'n beetje :+
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    haha ja echt hea.. blijft maar bitchen over de game, maar komt wel steeds terug hier om te zeggen dat het nu echt de laatste kans is:+
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Helemaal niet dus. Over de demo was is ik juist vol lof. In de eerste dagen van de game ook nog wel maar ging berg afwaards. Misschien moet je dan ook alles lezen voordat je met je simpele opmerking komt, maar misschien komt het omdat je gewoon simpel bent....

    Hoor wie het zegt. De persoon die op 1 pagina eerst de game de hemel in prijst en nog geen paar uur later de game helemaal afzeikt >< Of werd je gewoon lekker geowned door slechte spelers?
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2008
  5. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeker ja ben nog geeneens op de helft van de kills en ga ze zeker halen de game is top (ondanks de minpunten). Straks met de conquest mode wordt het alleen maar beter.
    Mis alleen een beetje dat je niet kan liggen denk er steeds niet aan als ik bf2 uitkom en dan ff op de xbox gaan knallen
     
  6. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    het videodagboek van BBC de conquest mode zegt dat de maps zijn ge update, dus mensen die BBC nu spelen en dan de nieuwe patch downloaden zullen weer verrast zijn ofzo :9
     
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoorde je dat in het korte filmpje met die developer , of is er een langer filmpie ergens te zien ?
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ten eerste heb ik de game nooit helemaal de hemel in geprezen, enigste game waar ik dat ooit mee heb gedaan was MGS(en terecht). heb wel gezegt dat ik het een top game vind, en die mening heb ik vandaag de dag nog.
    ten tweede heb ik m ook nooit helemaal afgezeken. heb echter wel wat minpuntjes benadrukt die ik teleurstellend vind en hopelijk nog verholpen worden.

    dus ik geloof dat je me met iemand anders verward heb die wel de game de hemel in prees om vervolgens hier maar in de BF:BC threads te blijven huilen dat ie maar niet normaal online kon spelen en dat het een kut spel was omdat hij niet online kon spelen en andere wel maar het echt niet aan zijn internet connectie lag.
    bedenk zelf maar of je je aangesproken voelt:):
     
  9. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Zo, rustig maar goser. Ik doelde alleen op het gedeelte dat je zegt dat het snel dood is. Neem het allemaal niet zo serieus.
     
  10. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    wapens

    hoe werkt het als ik bijna alle wapens open heb bij bijv. recon ik maar 3 snipers kan pakken als ik die andere ook open heb staan en natuurlijk ook bij asault.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De laatste tijd maak ik het wel eens mee dat ik ineens niet meer kan inzoomen nadat ik met m'n assault rifle of sniper heb gereloaded. Dan moet ik eerst naar een ander wapen switchen (pistool/granaat etc.) en dan weer terug en dan kan ik weer wel inzoomen.

    En nadat ik 2 weken op vakantie ben geweest kan ik opeens ook niet meer inloggen op de badcompany site. Dan krijg ik het volgende te zien:
    [​IMG] :confused:
     
  12. Hawkins

    Hawkins Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    en nu in normaal Nederlands?8)
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan je singleplayer dus niet met ze tweeën?
     
  14. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    nope...
     
  15. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg de game vanavond weer , ben erg benieuwd naar conquest vanaf morgen , tenminste weer BF speleng zoals vanouds !!
     
  16. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    He jongens hebben jullie ook een probleem met de dogtags? Krijg er namelijk sinds gister geen een meer terwijl ik nog wel steeds lui loop teknifen .
    Was net gister lekker bezig heb maatje 3x gekild met een mes .Of is er een totaal antal dogtads en kan je daar niet overheen dat kan het ook zijn zit nou op 299 en 253 unieke hoop hjet niet zou wel jammer zijn kreeg er net lol in.
     
  17. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan niet meer momenteel door een bug, als je op 300 zou komen zou je zogezegd veel gaan laggen.
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Jep, hier ook. En ik kan soms ook niet schieten zonder eerst naar een ander wapen te moeten switchen.

    Ze gooien me trouwens al de hele week in het defender team ongeacht de map die ik heb geselecteerd. Ik kan het gerust nog dertig keer proberen, maar ik moet blijkbaar als defender spelen. 8) Elk potje waar ik in terecht kom is ook telkens binnen 2 minuten afgelopen. Dus als ik een bepaalde map vanaf het begin mee wil spelen, moet ik de map kiezen die voor de map zit die ik wil spelen. :+
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat vind ik ook inderdaad wat jammer idd, dat je afentoe terecht komt in een vette map die dan weer zo is afgelopen of die maar 1 ronde duurt. Welke map komt er eigenlijk voor Harvest Day? Want dan kies ik die map, want ik vind Harvest Day de leukste map.
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Word tijd voor de conquest mode dus :+
     

Deel Deze Pagina