[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    jah 2 en een halve maand8)

heb het spel eergister voor de 2de x uitgespeeld. deze keer wel binnen 30 uur en de 500.000$ gehaald8) best leuke replay waarde als je al je keuzes omdraaid..

als je het al eens heb uitgespeeld spoiler:
    Als je deal doet schiet Dimitri Jimmy P door het hoofd:) ik dacht dat ik ze allebij moest afmaken..

2. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg nog steeds rillingen als ik denk aan die laatste missie met die motor

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of je ooit gewoon kan eten bij Pizza This in alderney?

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Lijkt me dat, dat fake is. :)

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Volgens mij is het een cheat. Hij voerde iig een cheat in via zijn telefoon.

7. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    een dikke photoshop als ik het zo zie :+

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Laatst bewerkt: 4 aug 2008
  9. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Fake but funny

10. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0

GTA IV komt naar de PC

Het gerucht ging al eerder dat GTA IV in de maak was voor de PC, toen werd het nog ontkracht door Rockstar Games, maar vandaag maakte het bedrijf dan eindelijk zelf het goede nieuws bekend. Grand Theft Auto IV zal vanaf 21 november in de Europese winkels liggen. Amerikaanse gamers kunnen iets eerder al genieten van de game, daar verschijnt het spel op 18 november.

Oprichter van Rockstar Sam Houser gaf aan erg enthousiast te zijn over de PC-versie. Hij heeft gezegd dat het team enorm veel moeite steekt in een zo goed mogelijke ervaring op de PC. Volgens Houser ziet de game er prachtig uit en speelt hij heerlijk. Hij kan dan ook niet wachten tot het moment dat het publiek de game kan spelen.

We are very excited to be releasing the PC version of Grand Theft Auto IV. The whole team is dedicated to bringing an amazing gaming experience to the PC. The game looks and plays beautifully on PC and we can't wait for people to play it.

Neeneenee, ik wou dat de computer es een keertje overgeslagen werd. Achja, het was te verwachten :p

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Was al een paar weken bekend, maar het was inderdaad te verwachten. Maar je kunt er van op aan gaan dat de helft het spel niet eens koopt, maar het download.

12. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Voor de Xbox 360 waren er heel weinig die het gedownload hadden, maar voor de PC 8) . Ik schat op weinig winst, iedereen met een beetje verstand van programma's als Torrent en een goeie PC download em :+

13. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je schat op weinig winst :confused:. Relatief wordt er op de pc een stuk meer gedownload idd. Echter zijn er ook veel meer pc's dan x360's. Waarom denk je anders dat er nog steeds pc spellen uitkomen

14. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Denk wel dat het spel flink wat systeemeisen van je pc vraagt. Iemand het het over dat Gears of War zowat op elke pc te spelen was, terwijl het er veel mooier uitzag. Maar in GTAIV is de wereld wel ff wat groter en er gebeurt superveel op je scherm. Snap ook wel dat de game naar de pc komt. GTA 1 is op de pc geboren.

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik ben trots:cool:

heb net GTA Race zitten spelen en met de Race ''Duck and Weave'' heb ik een tijd van 1,28 neergezet. daarmee sta ik op plaats 4 in de wereldwijde leaderboards:D

16. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    mensen wat vinden we nu eigenlijk van GTA 4 na 4 maanden dat ie uit is? Spelen we het uberhaupt nog?

Ikzelf vind het nog steeds een topgame, ondanks dat ik hem al 3 maanden geleden heb uitgespeeld, speel ik hem nog zeker 3x per week een aantal uur. Online heb ik niet veel gedaan. Misschien moet ik me daar maar eens in gaan verdiepen want dat was toch wel erg lol.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Speel hem nog steeds, maar dan een uurtje per dag. Blijft leuk om mensen gewoon te vermoorden. Minder dan San Andreas maar nog steeds erg tof. Al mag er wel is wat content komen eerlijk gezegd. :cool:

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik speel het al lang niet meer,.. heb de SP uitgespeeld en een paar avonden online lopen klooien en ben toen weer COD4, BF:BC etc gaan spelen. De multiplayer kon me niet boeien.

Ik heb me er wel erg mee vermaakt voor zolang als het duurde en waarschijnlijk speel ik t nog wel s als die DLC de moeite waard blijkt te zijn

19. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Speel het ook weinig sinds ik het uitgespeeld heb. Zoveel bied dit spel nou ook weer niet. Vind dat het de hype niet heeft waargemaakt. De meeste mensen spelen het spel niet meer nadat het uitgespeeld is :p

Online vind ik het ook niet echt geweldig.

Geef mij ook maar DLC :+

20. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    ik speel het nog steeds dagelijks _O_
    Meestal niet lang, maar half uurtje per dag chaos aanrichten in liberty city blijft leuk :+
    En beetje nutteloos crashen en rondstunten is ook vet, schade systeem is zo vet :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina