ik heb juist een xbox 360 gekrege en ik zou graag een spel kope voor online te spele maar ik heb niet zoveel geld dus ik heb keuze tusse deze 2 games. denk wel erbij dit is voor online te spele keuze: unreal tournament III of Halo3 greets prozaxx
dat kun je het beste even in deze thread vragen http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=94495&page=25 ik heb ze trouwens allebei en ze zijn allebei erg goed, welke je ook kiest je hebt zowieso een goede game te pakken, UT is mooier en sneller , Maar halo is dan weer wat uitgebreider en gevarieerder
Drie keer is scheepsrecht zullen we dan maar zeggen. Je kunt het namelijk beter hier vragen: [Centraal] Welk spel moet ik kopen? Die thread is speciaal bedoeld voor dit soort vragen. Je kunt het bovenaan vinden bij de stickies in dit subforum. We kunnen beter daar verder praten dan hier. Ik ga je vraag dan ook kopiëren naar die thread en dan gooi ik dit topic op slot. Om terug te komen op je vraag: Ik heb Unreal zelf niet. Maar ik kan wel zeggen dat Halo de meest succesvolle multiplayergame is op de Xbox. Er zijn dus áltijd genoeg mensen online om het te spelen. Wat betreft spelervaring is Halo -denk ik- ook meer tactischer en strategischer. Unreal staat er namelijk om bekend dat het een simpele hardcore, recht-toe recht-aan shooter is.