Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een aantal weken m16+red dot (en nog veel meer AK47) pakte ik vandaag tijdens een kogelloos moment AK47 even een m16 op, waar een ACOG op zat, iets wat ik hiervoor veel speelde. En shit, het knalt echt zo heerlijk. Iets minder accuraat in principe. Aan de andere kant, als je je tegenstander een 3e keer zo groot in beeld hebt, moet je al aardig je best doen hem te missen.

    Nieuwe experiment is een double tapje op de AK47 met silencer. In principe knalt het aardig, alleen gaan de kogels er erg hard door. Beetje twijfel geval nog.
     
  2. SysanApse

    SysanApse Guest

    Helemaal mee eens , ik hoop dat ze met de volgende update daar ook wat Hardcore Modes bij doen 8)
    Ik doe niks anders meer dan HC :)
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bandolier moet je er dan als perk opzetten. Dan heb je dubbel zoveel kogels.
    AK47 met silencer was altijd m'n favoriete wapen in combinatie met Bandolier en UAV Jammer.
     
  4. xbox freaker

    xbox freaker iemand

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu met de shotgun (de eerste met een 7kogel magazijn)
    al digital ga nu voor blue tiger op een weekje zal ik wel red tigah hebben
     
  5. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer die 2e shotgun eens, met een 4 kogelmagazijn. zet er juggernaut en martyrdomb op. en als je er grip op zet kan je iemand van redelijk veraf ook nog raken. tijdens het schieten moet je gewoon lekker iriitant gaan springen en gegarandeerd dat je ermee ownt:D
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    AK47 met o.a. Red Dot, Silancer en Acog vind ik persoonlijk echt niets. AK47 is in mijn opzicht het best zonder scope of eventueel rocketlauncher (als het echt moet ;))

    Ik ben ook weer begonnen met de shotgun. De tweede shotgun is zo heerlijk he. Net ook weer een 20 killstreak mee gehad. Ze liepen steeds overal om mij heen maar niemand kwam er steeds levend uit. Ik doe er altijd een Red Dot op. Nu heb ik er stopping power (hoeft totaal niet eigenlijk) en extra acuracy (echt een must). Ik gebruik de Red Dot dan eigenlijk ook niet echt. Als tweede perk kan je eigenlijk misschien beter UAV jammer of de Slight of hand doen.
     
  7. xbox freaker

    xbox freaker iemand

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik als is gedaan toen was de 2e mijn favo maar ik speel vooral free for all
    en dan moet je echt te veel herladen en daar heb ik nu eenmaal geen tijd voor met free for all|:-

    edit: ik speel met uav jammer
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2008
  8. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk net op IW.com, en ik kom een topic tegen waar FourZeroTwo wat vragen beantwoord. Ik weet niet of jullie op de hoogte zijn van vraag 2, 3 en 5, maar ik vind dit dus zwaar tegenvallen.

    I'm prying the winners list from the design team as we speak. Sorry it's taken so long, but hopefully we'll be sending out prizing soon. Once the prizing is out the door we'll post the winners up on the site. As for the winning maps, the designers of those maps will receive prizing but there won't be any official release of them.

    Nope. There are no plans for any new prestige ranks.

    Nope. There are no plans for any new guns or ranks to be added.

    As soon as they're finished translated and through QA. We found some bugs in a few of them, so we're working on fixes and / or additional playlists to try out.

    At this time we have no plans for any additional map packs.

    We're hoping to get new playlists into the game, but other than that we have to start looking forward to future projects. We love making map packs and DLC for our games as long as possible, but eventually we have to start working on future projects so we can continue to raise the bar, project to project.


    Ik heb toch een beetje het gevoel dat dit komt door de Xbox 360. Waarom? Door de 360 Core/Arcade versie. Deze belemmerd het uitgeven van 'grote' patches. Wanneer een developer met een grote patch zou komen, dan zou dat betekenen dat alle mensen zonder HDD het spel niet meer online kunnen spelen, en is dus geen optie. [edit] Voor de duidelijkheid, IW wil de versies zo goed als gelijk houden, althans, dat roepen ze vanaf het begin. Dat enkel de PS3 en PC een patch zouden krijgen lijkt mij dan zeer onwaarschijnlijk.

    Het zal vast niet de enige reden zijn, maar ik weet zeker dat het 1 van de redenen is. Bij PC en PS3 games zie ik soms patches van een halve gigabyte, bij de 360 kan dat simpelweg gewoon niet.

    Maar goed, het blijft zonde hoor. COD4 is misschien wel het meest DLC vriendelijk spel wat er is, maar ze doen er vervolgens op 1 mappack na helemaal niets mee.

    Guns, Cammo's, Perks, Challenges, Levels, Prestiges, Maps etc etc, je kan wachten tot je een ons weegt, het komt er toch niet. Bah.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2008
  9. xbox freaker

    xbox freaker iemand

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de 'nieuwe maps' nog niet maar zijn ze het waard die 800 ms points
     
  10. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf vind van wel..:eek:

    Vooral op SnD bevallen me twee nieuwe mappen erg goed!! Vooral China Town\o/

    Ik vind het vooral tegenvallen dat er geen nieuwe maps komen.. Ik durf te wedden dat het dan weer zo vaak gedowload zal worden!!

    Dus alleen nieuwe speltypes eerst....
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2008
  11. xbox freaker

    xbox freaker iemand

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt zal ze wel eens gaan halen

    ps: hoeveel kost een ms point card van 2100
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    €24,99 is volgens mij de standaard prijs,.. geen idee eigenlijk of je ze ook ergens voor minder kan krijgen

    ik koop ze wel s hier http://gamecard.nu/

    dan krijg je de code in je mail, lekker makkelijk
     
  13. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze ook per 1000 op marketplace kopen... via je creditcard, heb je ze ook meteen...
     
  14. xbox freaker

    xbox freaker iemand

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    heb geen creditcard damn ik ben 11
    maar wel een bankkaart maar ik zal ze wel in de winkel kopen
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hmm speel het de laatste paar dagen ook weer best veel. Nog steeds fan van S&D en Hardcore S&D. Ben nu rank 44 dus krijg eindelijk leuke wapens :+

    Wel irritant zijn van die gasten met gemodificeerde controllers (rapid fire) waardoor ze een sniper/pistol als een automatisch geweer kunnen afknallen :mad:
     
  16. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Heeft die niet gewoon double tap?
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee helaas niet. Hij gaf het toe.. Bewijs dat het bestaat:

    //video weg, anders breng ik n00bs op ideeën.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2008
  19. SysanApse

    SysanApse Guest

    Jup
    Controller openschroeven en een chipje er in stoppen.
    Die dingen worden kant en klaar verkocht op Ebay.
     
  20. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm

    Het klinkt interressant... alleen jammer dat het 75,- kost. Moet er even over nadenken, maar het idee is supergoed? Heeft iemand op het forum zo controller? en hoe bevalt hij als je hem hebt?:eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina