Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nordin

Nordin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Geen probleem, suc6! ;)

3. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    mijn neef wil het guitar hero 3 pakket bestellen bij play-asia maar is de kans groter dat de doune het pakt omdat het pakket groter is??

4. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    ja die kans is idd groter.

5. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ik wil het Microsoft Wireless Steering Wheel gaan aanschaffen. Nou kost dat stuur in de VS in dollars wat het hier in euro's kost (!!!).
    Probleem is dat ik geen site kan vinden die het naar Nederland wil verschepen.
    Wie o wie helpt mij aan een site die dat wel doet?

6. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af als ik een NTSC-J versie koop van een game. Is ie dan wel gewoon engels. Ik zit namelijk niet te wachten op een Japans-talige game

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Op mijn girorekening heb ik de 2,60 nog niet binnen. Maar op mijn Paypal rekening heb ik sinds Zondag al 2,60 erop staan. Wat moet ik nu doen, of zal alles vanzelf gaan ?

En krijg je trouwens een betalingsmailtje van Gamehubs ofzo, heb het allang betaald en het is al verzonden maar krijg je geen bericht dat ze het hebben ontvangen ofzo.

8. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Heeft er iemand misschien nog een play asia coupon die hij/zij niet gebruikt? Alvast heel erg bedankt als je me de ongebruikte code wilt PMmen.

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik wil graag pre-rder games kopen bij gamehubs.

Ik las ergens dat je versnelde levering kon kiezen voor 7 euro klopt dat? en hoe snel heb je hem dan binnen? Als een game namelijk op donderdag uitkomen (zoals veel games) heb ik em graag de maandag erna toch wel.

En kan ik via I-deal geld overmaken naar Paypal?

Laatst bewerkt: 6 aug 2008
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Vandaag een Paypal account aangemaakt! Woei!

11. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Heb vlak voor mijn vakantie Lost Odyssey besteld bij Play-Asia. Het werd op 25 juli verzonden. Ik had er op gerekend dat het op de deurmat zou liggen als ik terug kwam. Het is inmiddels al 2 weken geleden dat het is verzonden...

Ik ben nieuw met het bestellen bij Play-Asia, dus ik weet niet of dit normaal is? :)

12. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Kan 2 weken duren , langer zlefs als de douane je pakketje vast houd , vanaf een week of 4 kan je zorgen gaan maken , tot die tijd rustig afwachten

13. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    En toevallig lag hij ineens op de deurmat toen ik naar beneden ging daarnet! 8)

Werkt perfect!

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615

...

Kun je bij gamehubs nou ook met iDeal betalen? \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt je bankrekening waarschijnlijk gekoppeld aan je paypal rekening,
    dus als jij betaalt gaat het van je rekening naar je paypal naar de site.
    Alleen nu heeft de site het zelf teruggestuurt dus komt het op jep paypal account, maar niet op je bankrekening, als je de volgende keer betaalt maakt hij misschien eerst die 2.60 op, anders zou je misschien even de ouderwetse manier kunnen gebruiken om de volgende keer te betalen, dus handmatig geld storten op je paypal rekening, je kan het ook alsnog over laten schrijven naar je bankrekening alleen dat kost 1 euro als het onder de 100 euro is.

en boven de 100 euro dacht ik gratis??? dus 1 euro lijkt me een beetje veel voor 2.60, wat je ook kan doen is 97.8 euro erbij storten en en 100 euro naar je bankreking te sturen:+

16. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neen, alleen via Paypal, of via je creditcard

Ik vroeg me nog af. Heeft er iemand laatst nog wat besteld van Gamehubs? Zo ja, wat dan, en hoelang moest je wachten? :)

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    UT3 heb ik 2x besteld met de gratis verzending. Moest ongeveer 12 dagen duren (Was toch in mijn vakantie).

2 maand daarvoor NG2 besteld. Moest daarvoor ongeveer 5-6 dagen wachten inclusief het weekend.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vaag bij gamehubs ik wilde vanmiddag xbox live bestellen dus ik deed het in mijn shopping basket en toen moest ik kiezen tussen paypal en creditcard dus ik dacht laat maar dat gaat niet werken dus ik heb het afgesloten.
    Dus ik kijk net in mij mail heb ik een mailtje van gamehubs dat ze de order binnen hebben en dat ze de code geven als ik betaald heb. Maar als ik bij mijn gamehubs account kijk staat er nergens dat ik iets gekocht heb.
    Is dat normaal?

Laatst bewerkt: 10 aug 2008
  19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gratis verzending 7 dagen sinds het was verscheept.
    ups verzending 3 werkdagen.
    nog geen 2 weken geleden.

20. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben je order ontvangen maar je betaling niet, als je de mail negeert gebeurd er niks.
    En ja het is normaal dat onbetaalde orders verwijderd worden.

Als je wilt kan ik die xbox live eventueel wel voor je bestellen.
    (Dit geld voor iedereen overigens, stuur maar een PM)

Laatst bewerkt: 10 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina