Guitar Hero: Aerosmith

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 7 mrt 2008.

  1. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Al reactie op gehad?
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Jep. Reactie op eerste mailtje (paar weken geleden):

    En de reactie op de mail van een paar dagen geleden:

    Aan mailen heb je dus ook niet echt veel :emo:
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nou, lul ze uit! Stuur de 2 mails terug, en zeg dat je geen antwoord wil hebben van een robot. :+
     
  4. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vandaag. Nu alweer 705 gamerscore, ging ook ff train kept an rollin doen voor de 325K achievements. Had maar 250K :mad:
     
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Mijn record is 270k, en ik kom ook niet hoger :mad: Overcharted kutnummer...

    Levertijd is btw weer van 1 naar 3 weken verschoven. Het is dat ik al een deal heb met iemand van Marktplaats voor die gitaar, anders hadden ze dat spel al dubbel en dwars in hun reet kunnen stoppen. Ongelooflijk.
     
  6. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo deed hem vandaag weer, 316 K, dat scheelt maar 9K 8)
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wow, wat ben ik geduldig. :D Ik heb 'm nog steeds niet, levertijd = 1 week. :eek:
     
  8. Revlite

    Revlite Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zeg, Hij staat nu als "UITVERKOCHT" en mijn bestelling is verdwenen. is dat ook bij jullie?
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dat meen je niet.. damn Wehkamp :emo:
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ook bij mij. Bij m'n klantgegevens staat er 'TEGOED' bij de omschrijving, dus ik verwacht het geld binnenkort terug op m'n rekening.

    Eigenlijk blij toe, alleen jammer voor die gozer van Marktplaats. Ik krijg trouwens de neiging om ze een computervirus te sturen ofzo :D Na twee maanden de bestelling annuleren en niks vergoed krijgen (een tegoedbonnetje ofzo), dit is misschien wel de slechtste service die ik ooit gezien heb. Ze zijn iig een goede klant kwijt, ik heb m'n moeder gevraagd nu ook nooit meer bij Wehkamp te bestellen, en die was zowat Platinum-member daar xD

    Zijn er btw mensen die nog wel een bestelling hebben staan?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En jij denkt dat ze dat voor 1 misgelopen bestelling zal doen? 8)
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja, aangezien er zat van dit soort bedrijfjes zijn waar ze ook kleding vandaan haalt. Dus deze kan ze wel missen :9
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    In mijn boosheidt heb ik een keer precies hetzelfde verzocht aan mijn moeder, maar na een maand bestelden we alletwee gewoon weer vrolijk bij Wehkamp.
    Waarom? Omdat dit soort misgelopen bestellingen op zichzelf staande incidenten zijn. (bij mij ging het om een verprutste bestelling van de PSP)

    Maar goed, je moet het zelf weten. Het is niet alsof ik het merk als je er niet meer besteld :+

    Enige wat wij nu proberen te vermijden is het bestellen van electronica. Dat is niet hun sterkste punt. (maar bij een goede aanbieding bestel ik het toch gewoon weer 8))

    Ontopic dan maar: Weet iemand of er net als bij GHIII een cheat is om alles te unlocken / kopen. Ik heb alles wel al vrijgespeeld, maar ik moet alles nog kopen, maar dan moet ik de career nog 45 keer uitspelen. :+
    Deze cheat wil ik alleen gebruiken omdat ik weet dat ik alles al heb vrijgespeeld, ik heb gewoon geen zin om die career nog zo vaak uit te spelen.
    Om precies dezelfde reden gebruikte ik het niet in GH III; ik wist dat ik niet alles had, en dan zou het dus wel cheaten zijn. Nu niet. Omdat ik alles dus al heb. Snap je? Denk het wel.
     
  14. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig zeg, heb hem 3 weken geannulleerd want zag hem al hangen.
    Erg jammer dit, ook slecht voor de klanten!
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Oh no! We've been Wehkamp'ed!
     
  16. Somal Mo

    Somal Mo Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha

    Heel slim krijg je het zelfde emailtje terug en ben je alsnog aan het praten met de robot

    I LOLLED :D

    Somal Mo
     
  17. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Yeah Train kept a rollin 333k! eunt that bitch :)
     
  18. CopyCatz

    CopyCatz Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    "Op dit moment hebben wij geen bestelling voor u genoteerd staan."

    Lijkt erop dat ze de bestellingen gewoon eenzijdig geannuleerd hebben. Laatste keer dat ik er iets heb besteld. Geprobeerd dan.
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Okee, er staat nu in m'n profiel dat ik een saldo heb van 62,45. Ik neem aan dat ik daar andere producten bij Wehkamp mee kan bestellen, maar no way dat ik me daar nog eens aan ga wagen. Kan dat geld ook nog terug naar MIJN rekening, en zo ja hoe?
     
  20. CopyCatz

    CopyCatz Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina