Yehaaaaaaaaaaa Conquest Mode is er en speelt lekkah trouwens mijn dogtags werken ook weer de dogtags van de afgelopen dagen heb ik niet meer gekregen maar kon wel weer gewoon verder naar 300 dus dat is ook weer soepel , vanaaf ff de hele mode uitchekken en de mappen maar het werkte net super hier . Man wat heb ik hier op gewacht See u guys on tha Battlefield
Ik vind eigenlijk Conquest helemaal niet zo leuk. Iets wat ik in Battlefield MC2 wel vond. Ik vind Gold Rush gewoon leuker geworden :X
Waar is Gold Rush mee te vergelijken? Kan iemand me meer vertellen over de game mode. Is het zoiets als Gold Rush in rtcw? Vast niet of wel..
Gold Rush vond ik dus juist weer nix , Conquest is gewoon Battlefield Vandaag ff met een paar NL'se gasten in een squad lopen knallen , en dat was echt briljant , op die manier zit er ook meer diepgang in ! Of niet dan Jackal
Hoe zit dat met squads? Hoeveel teams zijn er, gewoon twee neem ik aan? Ik hoorde in de GT review iets over "you can only communicate with your squad", het klonk alsof dat weinig mensen waren. 24 spelers, 12 tegen 12, kun je niet met alle 11 anderen in je team praten?
vind goldrush nu ook veel leuker als conquest en dat van mensne die alleen maar voor kills gaan valt nu best mee gelukkig, de meeste van die noobs zijn er nu mee gestopt
Ik ben ook weer terug geschakeld naar Gold Rush. Ik vind het gewoon een leukere gamemode, maar ik denk dat dat ook wel komt omdat ik Conquest mode nu pas voor het eerst speel en er dus nog aan moet wennen. En sommige levels zoals Over and Out en Ascension zijn er ook wel een beetje voor gemaakt om gewoon lekker kills te maken, lekkere kleine levels met veel chaos.
zover ik weet kan je een squad vormen met 4 man , je kan friends inviten , en daarmee kan je dan ook gewoon lullen , maar als het goed is kom je standaard in een squad terecht van 4 man ook . Maar het is voor zover ik weet niet mogelijk om met alle 11 man te praten . Toch zou ik nog wel een paar opties erbij willen hebben ,zoals private matches ( zoals rainbow) meer en grotere maps , en dat de tickets groter worden , vaak duren potjes maar max 8 minuten , en dat terwijl je eerst gewoon dik 20 min aan het spelen was , en misschien ouwe maps terug laten komen zoals Backstab
hoe werkt dat squad invite dan eigelijk? heb het de hele ochtend met iemand geprobeert, ben naar costum match gegaan en daar via X een vriend uitgenodigd. hij accepte en kreeg vervolgens 1 of andere melding dat ie er niet in kon komen en hoeveel van die trophies moet je hebben om die achievement van half way there te krijgen?(ooh rah)
goed dat je het zegt man, en ik maar denken dat ik nog heel veel moest doen om van 59 naar 60 te komen. godzijdank gelukkig heb je mn raadsel opgelost hoeveel er tussen 59 en 60 zit :
Van mij mogen ze binnenkort eens wat doen aan het systeem wat je in een actief spel gooit. Kies ik vanochtend Oasis kom ik in Harvest terecht. Nja, ik kies m'n kit en loop 20 seconden, potje afgelopen => nieuwe map: End of the Line.